שיר השנה
-
@פונץ-בננה עריכה: תודה רבה שכיבדת פשוט זה פורום חדש ואני גם משתמש חדש בתקווה להבנה
-
@ילד-חוכם להמון שירים יוצאים קאברים-- למרות שיש המון בלי בעיה ואפשר לשמוע .
אבל כל אחד ודעתו.
סבמבושיםם שיניתי הכול טוב.. סורי... -
@nbhgv זה אומנם שיר מאוד יפה.....
אבל קצת שונה משאר השירים שלו... -
@ילד-חוכם---- כבדתי........ למרות שאין כזה דבר לבחור שיר אחד כי יש פול ..אבל זה מה שיצא:
חסידי [אם זה ביכלל בגדר הזה] אז השיר ויקבץ
מזרחי - תאוריות!!!!
ישראלי - בסוף יהיה טוב [אסף הרוש] -
@nbhgv אריאל לוי.. אין יום שעובר בלי לשמוע אותו [אצלי]
-
@פונץ-בננה עריכה: תודה רבה שכיבדת פשוט זה פורום חדש ואני גם משתמש חדש בתקווה להבנה
@ילד-חוכם בכייף!
-
מה מבחינתכם היה השיר של השנה 1. בחסידי 2. במזרחי 3. בישראלי
שימו לב: אך ורק שירים חרדייםתכתבו בתגובות@ילד-חוכם
חסידי : מרדכי שפירא "אין עוד מלבדו"
מזרחי : משה קליין "שיר פשוט"
ישראלי : אסף הרוש "בסוף יהיה טוב"
תכלס נראה לי שבישראלי זה הכי פחות מסובך או "סיבת הסיבות" או "בסוף יהיה טוב" או "רק עוד רגע" אין עוד אפשרויות.... -
חסידי- שמילי אונגר (סוג מנגינה כזו טים דאו אוי משהו כזה...)
מזרחי- את רובם, את מה שאהבתי לאחרונה זה השיר של אופיר סלומון עם ניתאי צרפתי {יש לו קול מאוד יפה, לדעתי}
ישראלי- ישי ריבו, סיבת הסיבות. -
חסידי- שמילי אונגר (סוג מנגינה כזו טים דאו אוי משהו כזה...)
מזרחי- את רובם, את מה שאהבתי לאחרונה זה השיר של אופיר סלומון עם ניתאי צרפתי {יש לו קול מאוד יפה, לדעתי}
ישראלי- ישי ריבו, סיבת הסיבות.@יוסי-הגאון
שמילי אונגר זה ניגון חיזוק אולי? -
@יוסי-הגאון
שמילי אונגר זה ניגון חיזוק אולי? -
-
-
-
-
שיר השנה בטוח סיבת הסיבות אני יכולה עכשיו לחתום, למרות שאותי זה בכלל לא עניין.. חכו למצעדים בסוף שנה ותראו, זה כבר נהיה חזקה בשנים האחרונות...
אבל אם אתם שואלים אותי מה אהבתי אז בסוף יהיה טוב בלי ספק, ודווקא בגלל החידוש והרענון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
