שיר השנה
-
חסידי- שמילי אונגר (סוג מנגינה כזו טים דאו אוי משהו כזה...)
מזרחי- את רובם, את מה שאהבתי לאחרונה זה השיר של אופיר סלומון עם ניתאי צרפתי {יש לו קול מאוד יפה, לדעתי}
ישראלי- ישי ריבו, סיבת הסיבות. -
חסידי- שמילי אונגר (סוג מנגינה כזו טים דאו אוי משהו כזה...)
מזרחי- את רובם, את מה שאהבתי לאחרונה זה השיר של אופיר סלומון עם ניתאי צרפתי {יש לו קול מאוד יפה, לדעתי}
ישראלי- ישי ריבו, סיבת הסיבות.@יוסי-הגאון
שמילי אונגר זה ניגון חיזוק אולי? -
@יוסי-הגאון
שמילי אונגר זה ניגון חיזוק אולי? -
-
-
-
-
שיר השנה בטוח סיבת הסיבות אני יכולה עכשיו לחתום, למרות שאותי זה בכלל לא עניין.. חכו למצעדים בסוף שנה ותראו, זה כבר נהיה חזקה בשנים האחרונות...
אבל אם אתם שואלים אותי מה אהבתי אז בסוף יהיה טוב בלי ספק, ודווקא בגלל החידוש והרענון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
