מישהו יודע האם ניתן לדגום בקיובייס ולייצא כלופ?
-
יש לי דגימות, אבל הם קצרות אני רוצה להפוך אותם ללופ, מקרה אני עובד עם אורגן ימאהה ואני רוצה קובץ מידי כדי שזה יעבוד, איך עושים את זה? תודה רבה רבה
-
יש לי דגימות, אבל הם קצרות אני רוצה להפוך אותם ללופ, מקרה אני עובד עם אורגן ימאהה ואני רוצה קובץ מידי כדי שזה יעבוד, איך עושים את זה? תודה רבה רבה
@יהושפט אמר במישהו יודע האם ניתן לדגום בקיובייס ולייצא כלופ?:
יש לי דגימות, אבל הם קצרות אני רוצה להפוך אותם ללופ, מקרה אני עובד עם אורגן ימאהה ואני רוצה קובץ מידי כדי שזה יעבוד, איך עושים את זה? תודה רבה רבה
לא לגמרי הצלחתי להבין מה אתה רוצה לעשות
אתה צריך להפוך קובץ אאדיו למידי?
או להתאים את הקבצי אודיו שיהפוך לכלי באורגנית? -
N ntz העביר נושא זה מ-תוכנות מוזיקה ופלאגינים ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות