שלא תצא תקלה תחת ידינו
-
כידוע צוות הנהלת ופיקוח הפורום שומרים ימים ולילות כדי שהפורום ישאר נקי ומכובד ושלא יועלו דברים שאין רוח חכמים נוחה מהם בדגש על הקפדה על פרסומים שאינם מתאימים לרוח התורה ועל שירת נשים
אמש נערך ע"י זמר גדול מאד (ובכוונה לא הזכרתי את שמו, אז תכבדו גם אתם!!!) מופע שפורסם פה בפורום מס' פעמים ולצערנו הרב המופע נערך בתערובת של גברים ונשים כאחד בריקודים ושירת גברים ונשים כאחד רח"ל (שאין אף רב מחוג שמוגדר חרדי שמתיר זאת!)
ואין כוונתי לדון באופי האירוע הספציפי הנ"ל (ובפרט שהזמר ההוא התנצל כבר על כך וקיבל על עצמו להישמר להבא, ומודה ועוזב ירוחם)
אלא אני פונה בפניה למען המשך קיום הפורום וכדי לא להקשות את עבודתם הנפלאה והמסורה של צוות הפיקוח הנפלא שבטח שאנם רוצים שיגרר תקלה חמורה כזו על ידם
אנא אנא אנא!!!!
שימו לב לכל מודעה שאתם מפרסמים כאן בהינף מקלדת ובדקו מס' פעמים לפני שאתם לוחצים על "שלח" האם זה בטוח מןפע שנערך ע"פ דעת תורה וע"פ כל גדרי ההלכה והצניעות, האם בטוח שלא תגרם אף תקלה מההפרסום הנ"ל?
ורק אחרי שברור לכם במאה אחוז שזה בסדר תפרסמו
וגם אל תסתמכו על כך שאם זה לא בסדר צוות הפיקוח ימחוק כי הם אינם מלאכים ויתכן שהם לא ישימו את ליבם לכךושוב אני רוצה לחזק את ידם של הצוות הנפלא של הפורום שימשיכו בעבודתם הלאה והלאה
חנוכה שמח לכולם
-
כידוע צוות הנהלת ופיקוח הפורום שומרים ימים ולילות כדי שהפורום ישאר נקי ומכובד ושלא יועלו דברים שאין רוח חכמים נוחה מהם בדגש על הקפדה על פרסומים שאינם מתאימים לרוח התורה ועל שירת נשים
אמש נערך ע"י זמר גדול מאד (ובכוונה לא הזכרתי את שמו, אז תכבדו גם אתם!!!) מופע שפורסם פה בפורום מס' פעמים ולצערנו הרב המופע נערך בתערובת של גברים ונשים כאחד בריקודים ושירת גברים ונשים כאחד רח"ל (שאין אף רב מחוג שמוגדר חרדי שמתיר זאת!)
ואין כוונתי לדון באופי האירוע הספציפי הנ"ל (ובפרט שהזמר ההוא התנצל כבר על כך וקיבל על עצמו להישמר להבא, ומודה ועוזב ירוחם)
אלא אני פונה בפניה למען המשך קיום הפורום וכדי לא להקשות את עבודתם הנפלאה והמסורה של צוות הפיקוח הנפלא שבטח שאנם רוצים שיגרר תקלה חמורה כזו על ידם
אנא אנא אנא!!!!
שימו לב לכל מודעה שאתם מפרסמים כאן בהינף מקלדת ובדקו מס' פעמים לפני שאתם לוחצים על "שלח" האם זה בטוח מןפע שנערך ע"פ דעת תורה וע"פ כל גדרי ההלכה והצניעות, האם בטוח שלא תגרם אף תקלה מההפרסום הנ"ל?
ורק אחרי שברור לכם במאה אחוז שזה בסדר תפרסמו
וגם אל תסתמכו על כך שאם זה לא בסדר צוות הפיקוח ימחוק כי הם אינם מלאכים ויתכן שהם לא ישימו את ליבם לכךושוב אני רוצה לחזק את ידם של הצוות הנפלא של הפורום שימשיכו בעבודתם הלאה והלאה
חנוכה שמח לכולם
-
כידוע צוות הנהלת ופיקוח הפורום שומרים ימים ולילות כדי שהפורום ישאר נקי ומכובד ושלא יועלו דברים שאין רוח חכמים נוחה מהם בדגש על הקפדה על פרסומים שאינם מתאימים לרוח התורה ועל שירת נשים
אמש נערך ע"י זמר גדול מאד (ובכוונה לא הזכרתי את שמו, אז תכבדו גם אתם!!!) מופע שפורסם פה בפורום מס' פעמים ולצערנו הרב המופע נערך בתערובת של גברים ונשים כאחד בריקודים ושירת גברים ונשים כאחד רח"ל (שאין אף רב מחוג שמוגדר חרדי שמתיר זאת!)
ואין כוונתי לדון באופי האירוע הספציפי הנ"ל (ובפרט שהזמר ההוא התנצל כבר על כך וקיבל על עצמו להישמר להבא, ומודה ועוזב ירוחם)
אלא אני פונה בפניה למען המשך קיום הפורום וכדי לא להקשות את עבודתם הנפלאה והמסורה של צוות הפיקוח הנפלא שבטח שאנם רוצים שיגרר תקלה חמורה כזו על ידם
אנא אנא אנא!!!!
שימו לב לכל מודעה שאתם מפרסמים כאן בהינף מקלדת ובדקו מס' פעמים לפני שאתם לוחצים על "שלח" האם זה בטוח מןפע שנערך ע"פ דעת תורה וע"פ כל גדרי ההלכה והצניעות, האם בטוח שלא תגרם אף תקלה מההפרסום הנ"ל?
ורק אחרי שברור לכם במאה אחוז שזה בסדר תפרסמו
וגם אל תסתמכו על כך שאם זה לא בסדר צוות הפיקוח ימחוק כי הם אינם מלאכים ויתכן שהם לא ישימו את ליבם לכךושוב אני רוצה לחזק את ידם של הצוות הנפלא של הפורום שימשיכו בעבודתם הלאה והלאה
חנוכה שמח לכולם
@מוזיקה אולי כדאי לאסור לפרסם כאן הופעות מעורבות
כי בתכלס זה קרה כי ההופעה היתה מעורבת -
א אייצ'ית נעל נושא זה ב-
-
כידוע צוות הנהלת ופיקוח הפורום שומרים ימים ולילות כדי שהפורום ישאר נקי ומכובד ושלא יועלו דברים שאין רוח חכמים נוחה מהם בדגש על הקפדה על פרסומים שאינם מתאימים לרוח התורה ועל שירת נשים
אמש נערך ע"י זמר גדול מאד (ובכוונה לא הזכרתי את שמו, אז תכבדו גם אתם!!!) מופע שפורסם פה בפורום מס' פעמים ולצערנו הרב המופע נערך בתערובת של גברים ונשים כאחד בריקודים ושירת גברים ונשים כאחד רח"ל (שאין אף רב מחוג שמוגדר חרדי שמתיר זאת!)
ואין כוונתי לדון באופי האירוע הספציפי הנ"ל (ובפרט שהזמר ההוא התנצל כבר על כך וקיבל על עצמו להישמר להבא, ומודה ועוזב ירוחם)
אלא אני פונה בפניה למען המשך קיום הפורום וכדי לא להקשות את עבודתם הנפלאה והמסורה של צוות הפיקוח הנפלא שבטח שאנם רוצים שיגרר תקלה חמורה כזו על ידם
אנא אנא אנא!!!!
שימו לב לכל מודעה שאתם מפרסמים כאן בהינף מקלדת ובדקו מס' פעמים לפני שאתם לוחצים על "שלח" האם זה בטוח מןפע שנערך ע"פ דעת תורה וע"פ כל גדרי ההלכה והצניעות, האם בטוח שלא תגרם אף תקלה מההפרסום הנ"ל?
ורק אחרי שברור לכם במאה אחוז שזה בסדר תפרסמו
וגם אל תסתמכו על כך שאם זה לא בסדר צוות הפיקוח ימחוק כי הם אינם מלאכים ויתכן שהם לא ישימו את ליבם לכךושוב אני רוצה לחזק את ידם של הצוות הנפלא של הפורום שימשיכו בעבודתם הלאה והלאה
חנוכה שמח לכולם
@מוזיקה תודה רבה!!
אני נועלת את הנושא כי אני לא חושבת שיש עוד מה לדון בו!!אם באמת חשוב לכם הפורום- פשוט תדווחו על כל פוסט שלא ראוי במקום להתחיל להעיר הערות.
כל דיווח כל צוות הפיקוח רואה.
כל דיון שלא מתאים בפורום וישתפו בו פעולה זה יגרור תגובות חריגות מצד ההנהלה.. וזה חבל לכולנו.
בקיצור..שמרו על הפורום לטובת כולנו!! שאפו למי שלוקח זאת ברצינות!!
-
N ntz העביר נושא זה מ-במת הדיונים ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות