איך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700
-
אני שואל בשביל חבר, יש לו אורגן korg pa700 והוא רוצה להכניס לתוכו סטים של דגימות, דא עקא, שיש סטים שהוא מצליח להכניס דרך האורגן, אבל יש סטים שלא נכנסים. הוא שאל מישהו ואמרו לו שצריך להכניס את זה עם תוכנה דרך המחשב, מישהו מכיר את התוכנה?
גילוי נאות, אני אישית לא מבין בזה כלום כך שייתכן שבלבלתי במוח..
-
יש תוכנה בשם softoware זה תוכנה חינמית שקל להשתמש בה אני חושב שיש הסבר באתר שלהם נראה לי שיש באתר אופציה להורדה או קניה אז לא לקנות אלא להוריד כי חבל על הכסף זה בערך 400 שקל
-
יש תוכנה בשם softoware זה תוכנה חינמית שקל להשתמש בה אני חושב שיש הסבר באתר שלהם נראה לי שיש באתר אופציה להורדה או קניה אז לא לקנות אלא להוריד כי חבל על הכסף זה בערך 400 שקל
@טיטו אמר באיך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700:
softoware
אתה בטוח? כי softoware זה אתר הורדת תוכנות למגוון פלטפורמות ולא שם של תוכנה...
אמנם התוכנה הזו נמצאת שם, אבל ההורדה היא ג"כ ל14 יום ניסיון...
http://www.softoware.org/apps/download-korg-pa-manager-for-windows.html#:~:text=Limitations%3A,trial%2C%20save%2Ddisabled -
@טיטו אמר באיך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700:
softoware
אתה בטוח? כי softoware זה אתר הורדת תוכנות למגוון פלטפורמות ולא שם של תוכנה...
אמנם התוכנה הזו נמצאת שם, אבל ההורדה היא ג"כ ל14 יום ניסיון...
http://www.softoware.org/apps/download-korg-pa-manager-for-windows.html#:~:text=Limitations%3A,trial%2C%20save%2Ddisabled@אביי אמר באיך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700:
@טיטו אמר באיך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700:
softoware
אתה בטוח? כי softoware זה אתר הורדת תוכנות למגוון פלטפורמות ולא שם של תוכנה...
טעות שלי shareware
זה המפתחים נראלי התוכנה זה korg pa manager -
@אביי אמר באיך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700:
@טיטו אמר באיך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700:
softoware
אתה בטוח? כי softoware זה אתר הורדת תוכנות למגוון פלטפורמות ולא שם של תוכנה...
טעות שלי shareware
זה המפתחים נראלי התוכנה זה korg pa manager@טיטו לא בדיוק...
shareware זה מושג המגדיר צורת הפצה של תוכנה קניינית (בתשלום) כגרסת ניסיון מוגבלת בזמן.
התוכנה זה אמנם korg pa manager אבל היא בתשלום... השאלה אם יש תוכנה חינמית דומה לה, או שיש אותה "בחינם" וד"ל... (אינני יודע מה עמדת הפורום לגבי פריצות...) -
@טיטו לא בדיוק...
shareware זה מושג המגדיר צורת הפצה של תוכנה קניינית (בתשלום) כגרסת ניסיון מוגבלת בזמן.
התוכנה זה אמנם korg pa manager אבל היא בתשלום... השאלה אם יש תוכנה חינמית דומה לה, או שיש אותה "בחינם" וד"ל... (אינני יודע מה עמדת הפורום לגבי פריצות...) -
@אביי לפי מה שידוע לי אין את התוכנה הזאת פרוצה אבל אני יבדוק עם חברים שעובדים על קורג אם יש משו אחר כי אני עם קטרון (נאמן למקורות חח[
-
אני שואל בשביל חבר, יש לו אורגן korg pa700 והוא רוצה להכניס לתוכו סטים של דגימות, דא עקא, שיש סטים שהוא מצליח להכניס דרך האורגן, אבל יש סטים שלא נכנסים. הוא שאל מישהו ואמרו לו שצריך להכניס את זה עם תוכנה דרך המחשב, מישהו מכיר את התוכנה?
גילוי נאות, אני אישית לא מבין בזה כלום כך שייתכן שבלבלתי במוח..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות