דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. קורג - Korg
  5. איך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700

איך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קורג - Korg
12 פוסטים 5 כותבים 979 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אבייא מנותק
    אבייא מנותק
    אביי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אני שואל בשביל חבר, יש לו אורגן korg pa700 והוא רוצה להכניס לתוכו סטים של דגימות, דא עקא, שיש סטים שהוא מצליח להכניס דרך האורגן, אבל יש סטים שלא נכנסים. הוא שאל מישהו ואמרו לו שצריך להכניס את זה עם תוכנה דרך המחשב, מישהו מכיר את התוכנה?

    גילוי נאות, אני אישית לא מבין בזה כלום כך שייתכן שבלבלתי במוח..

    נוי3209נ אייצ'יתא 1 3 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • אבייא אביי

      אני שואל בשביל חבר, יש לו אורגן korg pa700 והוא רוצה להכניס לתוכו סטים של דגימות, דא עקא, שיש סטים שהוא מצליח להכניס דרך האורגן, אבל יש סטים שלא נכנסים. הוא שאל מישהו ואמרו לו שצריך להכניס את זה עם תוכנה דרך המחשב, מישהו מכיר את התוכנה?

      גילוי נאות, אני אישית לא מבין בזה כלום כך שייתכן שבלבלתי במוח..

      נוי3209נ מנותק
      נוי3209נ מנותק
      נוי3209
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אביי
      https://usa.yamaha.com/support/updates/yem_win.html

      יש מצב שזה התוכנה הזאת?

      אבייא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נוי3209נ נוי3209

        @אביי
        https://usa.yamaha.com/support/updates/yem_win.html

        יש מצב שזה התוכנה הזאת?

        אבייא מנותק
        אבייא מנותק
        אביי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @נוי3209 כבר מהקישור שהבאת ניכר שזה לא זה, אתה הבאת תוכנה של ימהה, וPA700 זה של חברת קורג.

        נוי3209נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אבייא אביי

          @נוי3209 כבר מהקישור שהבאת ניכר שזה לא זה, אתה הבאת תוכנה של ימהה, וPA700 זה של חברת קורג.

          נוי3209נ מנותק
          נוי3209נ מנותק
          נוי3209
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אביי

          אההה
          אוקי רואים שאני לא מבינה בזה
          סתם ניסיתי את מזלי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אבייא אביי

            אני שואל בשביל חבר, יש לו אורגן korg pa700 והוא רוצה להכניס לתוכו סטים של דגימות, דא עקא, שיש סטים שהוא מצליח להכניס דרך האורגן, אבל יש סטים שלא נכנסים. הוא שאל מישהו ואמרו לו שצריך להכניס את זה עם תוכנה דרך המחשב, מישהו מכיר את התוכנה?

            גילוי נאות, אני אישית לא מבין בזה כלום כך שייתכן שבלבלתי במוח..

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @אביי @טיטו ....

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              יש תוכנה בשם softoware זה תוכנה חינמית שקל להשתמש בה אני חושב שיש הסבר באתר שלהם נראה לי שיש באתר אופציה להורדה או קניה אז לא לקנות אלא להוריד כי חבל על הכסף זה בערך 400 שקל

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              אבייא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טיטוט טיטו

                יש תוכנה בשם softoware זה תוכנה חינמית שקל להשתמש בה אני חושב שיש הסבר באתר שלהם נראה לי שיש באתר אופציה להורדה או קניה אז לא לקנות אלא להוריד כי חבל על הכסף זה בערך 400 שקל

                אבייא מנותק
                אבייא מנותק
                אביי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביי
                #7

                @טיטו אמר באיך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700:

                softoware

                אתה בטוח? כי softoware זה אתר הורדת תוכנות למגוון פלטפורמות ולא שם של תוכנה...

                אמנם התוכנה הזו נמצאת שם, אבל ההורדה היא ג"כ ל14 יום ניסיון...
                http://www.softoware.org/apps/download-korg-pa-manager-for-windows.html#:~:text=Limitations%3A,trial%2C%20save%2Ddisabled

                טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אבייא אביי

                  @טיטו אמר באיך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700:

                  softoware

                  אתה בטוח? כי softoware זה אתר הורדת תוכנות למגוון פלטפורמות ולא שם של תוכנה...

                  אמנם התוכנה הזו נמצאת שם, אבל ההורדה היא ג"כ ל14 יום ניסיון...
                  http://www.softoware.org/apps/download-korg-pa-manager-for-windows.html#:~:text=Limitations%3A,trial%2C%20save%2Ddisabled

                  טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @אביי אמר באיך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700:

                  @טיטו אמר באיך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700:

                  softoware

                  אתה בטוח? כי softoware זה אתר הורדת תוכנות למגוון פלטפורמות ולא שם של תוכנה...

                  טעות שלי shareware
                  זה המפתחים נראלי התוכנה זה korg pa manager

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  אבייא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טיטוט טיטו

                    @אביי אמר באיך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700:

                    @טיטו אמר באיך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700:

                    softoware

                    אתה בטוח? כי softoware זה אתר הורדת תוכנות למגוון פלטפורמות ולא שם של תוכנה...

                    טעות שלי shareware
                    זה המפתחים נראלי התוכנה זה korg pa manager

                    אבייא מנותק
                    אבייא מנותק
                    אביי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @טיטו לא בדיוק...
                    shareware זה מושג המגדיר צורת הפצה של תוכנה קניינית (בתשלום) כגרסת ניסיון מוגבלת בזמן.
                    התוכנה זה אמנם korg pa manager אבל היא בתשלום... השאלה אם יש תוכנה חינמית דומה לה, או שיש אותה "בחינם" וד"ל... (אינני יודע מה עמדת הפורום לגבי פריצות...)

                    טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אבייא אביי

                      @טיטו לא בדיוק...
                      shareware זה מושג המגדיר צורת הפצה של תוכנה קניינית (בתשלום) כגרסת ניסיון מוגבלת בזמן.
                      התוכנה זה אמנם korg pa manager אבל היא בתשלום... השאלה אם יש תוכנה חינמית דומה לה, או שיש אותה "בחינם" וד"ל... (אינני יודע מה עמדת הפורום לגבי פריצות...)

                      טיטוט מנותק
                      טיטוט מנותק
                      טיטו
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @אביי לפי מה שידוע לי אין את התוכנה הזאת פרוצה אבל אני יבדוק עם חברים שעובדים על קורג אם יש משו אחר כי אני עם קטרון (נאמן למקורות חח[

                      אני לא עצמי.
                      תכף אשוב...

                      אבייא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טיטוט טיטו

                        @אביי לפי מה שידוע לי אין את התוכנה הזאת פרוצה אבל אני יבדוק עם חברים שעובדים על קורג אם יש משו אחר כי אני עם קטרון (נאמן למקורות חח[

                        אבייא מנותק
                        אבייא מנותק
                        אביי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @טיטו תודה, אשמח לעדכון.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אבייא אביי

                          אני שואל בשביל חבר, יש לו אורגן korg pa700 והוא רוצה להכניס לתוכו סטים של דגימות, דא עקא, שיש סטים שהוא מצליח להכניס דרך האורגן, אבל יש סטים שלא נכנסים. הוא שאל מישהו ואמרו לו שצריך להכניס את זה עם תוכנה דרך המחשב, מישהו מכיר את התוכנה?

                          גילוי נאות, אני אישית לא מבין בזה כלום כך שייתכן שבלבלתי במוח..

                          1 מנותק
                          1 מנותק
                          123 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @אביי
                          הכל אמור להיכנס חוץ מחלק מהדגימות של PA4
                          לפעמים הגלובל עושה בעיה ואז צריך או למחוק את הגלובל ואז להעלות או להעלות קובץ קובץ STYLE וכו'

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          תגובה
                          • תגובה כנושא
                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                          • מהישן לחדש
                          • מהחדש לישן
                          • הכי הרבה הצבעות


                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • לא נקרא 0
                          • פוסטים אחרונים
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • שליחת פנייה לניהול