יניב בן משיח!!
-
@אוהבת השיר או המופע ?
אם השיר שמתי כבר למעלה .@BINYAMIN-OFFICIAL את המופע.
תודה!!!!!!!!!! -
@BINYAMIN-OFFICIAL את המופע.
תודה!!!!!!!!!!@אוהבת לא מצליח להוריד את זה
סליחה ! -
@אוהבת לא מצליח להוריד את זה
סליחה !@BINYAMIN-OFFICIAL טוב, תודה על הרצון!
-
יניב בן משיח כמה בכיתי
יניב בן משיח - כמה בכיתי.mp3 -
יניב בן משיח- מי יעצור אותי
יניב בן משיח - מי יעצור אותי.mp3 -
יניב בן משיח- מי יעצור אותי
יניב בן משיח - מי יעצור אותי.mp3 -
יניב בן משיח- יום הולדת
יניב בן משיח - יום הולדת.mp3 -
מוצ"שירה
המועצה הדתית ועיריית בית שמש שמחים להזמינכם למופע ענק במוצאי שבת 'שירה' עם גדולי הזמר משה לוק בליווי תזמורת 'אנדלוסלאם' ויניב בן משיח במופע בלתי נשכח.
באולמי ווין vine (רוזנטל לשעבר) בית שמש
במעמד מרן הראשון לציון הגאון הגדול הרב דוד יוסף שליט"א.
כיבוד קל יוגש למשתתפי האירוע.
האירוע לגברים בלבד
להזמנות כרטיסים (20 ש"ח): https://glatticket.co.il/77225?ref=nwc

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות