מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר
-
פוסט זה נמחק!
-
אבות על בנים – מקהלת מלכות, אהרלה סאמט, מענדי וויס, מוטי ויזל, בני לאופר | Malchus Choir
https://www.youtube.com/watch?v=4MrnmwuPhsY -
אבות על בנים – מקהלת מלכות, אהרלה סאמט, מענדי וויס, מוטי ויזל, בני לאופר | Malchus Choir
https://www.youtube.com/watch?v=4MrnmwuPhsY@שמעון-2 בתהליכי הקאה!!!
למה, אין גבול!!!
חבל שבברית לא עשו לוגו לשם של הינוקא,
ולא הסריטו את האבא מתנענע ..
אויש, זה דוחה ממש...התרגלנו כבר לעובדה שהזמרים נהיו 'אישיו' ומתעסקים בהם, לא פחות מאשר במוזיקה שהם עושים,
אבל כזה עוד לא היה לנו, ושפו על ההתקדמות,
רק חבל שזה קרה עם קלידן ולא עם זמר,..
ה' ישמור! -
@שמעון-2 בתהליכי הקאה!!!
למה, אין גבול!!!
חבל שבברית לא עשו לוגו לשם של הינוקא,
ולא הסריטו את האבא מתנענע ..
אויש, זה דוחה ממש...התרגלנו כבר לעובדה שהזמרים נהיו 'אישיו' ומתעסקים בהם, לא פחות מאשר במוזיקה שהם עושים,
אבל כזה עוד לא היה לנו, ושפו על ההתקדמות,
רק חבל שזה קרה עם קלידן ולא עם זמר,..
ה' ישמור!@משה-ברוורמן צודק עבר כול גבול יש קלדנים וזמרים שמיליונרים ולא עושים כאלה שטויות
-
@שמעון-2 בתהליכי הקאה!!!
למה, אין גבול!!!
חבל שבברית לא עשו לוגו לשם של הינוקא,
ולא הסריטו את האבא מתנענע ..
אויש, זה דוחה ממש...התרגלנו כבר לעובדה שהזמרים נהיו 'אישיו' ומתעסקים בהם, לא פחות מאשר במוזיקה שהם עושים,
אבל כזה עוד לא היה לנו, ושפו על ההתקדמות,
רק חבל שזה קרה עם קלידן ולא עם זמר,..
ה' ישמור!@משה-ברוורמן
וואוו ממש
חבל כי המחרוזת יכולה להיות יפה לולי הקליפ.. והתזמורת שם מאוד מוצלחת וגם ההסרטה טובה..
שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...
אבל באמת יש שם שירים יפים ומרגשים ועם הקולות הטובים וכו'
בקיצור חבל.... -
@משה-ברוורמן
וואוו ממש
חבל כי המחרוזת יכולה להיות יפה לולי הקליפ.. והתזמורת שם מאוד מוצלחת וגם ההסרטה טובה..
שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...
אבל באמת יש שם שירים יפים ומרגשים ועם הקולות הטובים וכו'
בקיצור חבל....@דינה-2 זה נכון...
אם כי לדעתי בחירת השירים וצורת המחרוזת היא לא משהו,
אבל מה כבר אפשר לעשות ל'פדיון הבן' [אחרי שאת מיטב השירים הם הוציאו במחרוזת של החתונה של רייך.]
והתזמורת יפה!!! -
@משה-ברוורמן
וואוו ממש
חבל כי המחרוזת יכולה להיות יפה לולי הקליפ.. והתזמורת שם מאוד מוצלחת וגם ההסרטה טובה..
שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...
אבל באמת יש שם שירים יפים ומרגשים ועם הקולות הטובים וכו'
בקיצור חבל....@דינה-2 אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:
שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...
כי זה היה במוצ''ש...
-
@משה-ברוורמן
וואוו ממש
חבל כי המחרוזת יכולה להיות יפה לולי הקליפ.. והתזמורת שם מאוד מוצלחת וגם ההסרטה טובה..
שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...
אבל באמת יש שם שירים יפים ומרגשים ועם הקולות הטובים וכו'
בקיצור חבל.... -
@דינה-2 אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:
שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...
כי זה היה במוצ''ש...
-
@מיוזיקפון יש כזה שיר של שלוימי גרטנר
-
אבות על בנים – מקהלת מלכות, אהרלה סאמט, מענדי וויס, מוטי ויזל, בני לאופר | Malchus Choir
https://www.youtube.com/watch?v=4MrnmwuPhsY -
שמעתי שפנחס ביכלר פתח מקהלת נשים בשם "מלכותה"
כמובן שיש מנצחת וחברות מקהלה, אבל הבנתי שזה בפיקוחו של פנחס ביכלר.
אני חושבת שקוראים לזה מקהלת מלכותה מבית מקהלת מלכות.
האם זה נכון??? -
@שרי-0 לא נראה לי שיש סכוי הוא חסיד סדיגורא והם חסידות די שמרנית אז לא נראה לי שדבר כזה יקרה ואיך זה יהיה בפיקוחו שירת נשים
מי אמר לך את זה? -
@שרי-0 לא נראה לי שיש סכוי הוא חסיד סדיגורא והם חסידות די שמרנית אז לא נראה לי שדבר כזה יקרה ואיך זה יהיה בפיקוחו שירת נשים
מי אמר לך את זה? -
-
שמעתי שפנחס ביכלר פתח מקהלת נשים בשם "מלכותה"
כמובן שיש מנצחת וחברות מקהלה, אבל הבנתי שזה בפיקוחו של פנחס ביכלר.
אני חושבת שקוראים לזה מקהלת מלכותה מבית מקהלת מלכות.
האם זה נכון??? -
@שרי-0 דווקא לאחרונה יצא לי לראות אירוע לבנות סמינר של חסידות גור והיתה שם מקהלה על השם "מלכותה", וישר הלכתי לכיון שזה של פנחס ביכלר, מלכות מלכותה לא כ"כ רחוק...
אולי יש דברים במה שאת אומרת כי זה לא דבר שלא קיים, אלא זה קיים רק לא בטוח שזה שייך אליו...@מיאה-ב באמת? אז כנראה שהשמועות נכונות..
@יואל-ש אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:
@שרי-0 לא נראה לי שיש סכוי הוא חסיד סדיגורא והם חסידות די שמרנית אז לא נראה לי שדבר כזה יקרה ואיך זה יהיה בפיקוחו שירת נשים
מי אמר לך את זה?אגב, לא נראה לי שאמור להיות בעיה, כי הוא סך הכל המפיק הטכני (וגם עושה כסף....
)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
