דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר

מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
445 פוסטים 111 כותבים 52.8k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ.פ.כ כ.פ.

    פוסט זה נמחק!

    ד מנותק
    ד מנותק
    דעה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #340
    פוסט זה נמחק!
    כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ד דעה

      פוסט זה נמחק!

      כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #341
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #342

        אבות על בנים – מקהלת מלכות, אהרלה סאמט, מענדי וויס, מוטי ויזל, בני לאופר | Malchus Choir
        https://www.youtube.com/watch?v=4MrnmwuPhsY

        משה ברוורמןמ ברוריהב 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • שמעון 2ש שמעון 2

          אבות על בנים – מקהלת מלכות, אהרלה סאמט, מענדי וויס, מוטי ויזל, בני לאופר | Malchus Choir
          https://www.youtube.com/watch?v=4MrnmwuPhsY

          משה ברוורמןמ מנותק
          משה ברוורמןמ מנותק
          משה ברוורמן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #343

          @שמעון-2 בתהליכי הקאה!!!
          למה, אין גבול!!!
          חבל שבברית לא עשו לוגו לשם של הינוקא,
          ולא הסריטו את האבא מתנענע ..
          אויש, זה דוחה ממש...

          התרגלנו כבר לעובדה שהזמרים נהיו 'אישיו' ומתעסקים בהם, לא פחות מאשר במוזיקה שהם עושים,
          אבל כזה עוד לא היה לנו, ושפו על ההתקדמות,
          רק חבל שזה קרה עם קלידן ולא עם זמר,..
          ה' ישמור!

          א ד 2 תגובות תגובה אחרונה
          5
          • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

            @שמעון-2 בתהליכי הקאה!!!
            למה, אין גבול!!!
            חבל שבברית לא עשו לוגו לשם של הינוקא,
            ולא הסריטו את האבא מתנענע ..
            אויש, זה דוחה ממש...

            התרגלנו כבר לעובדה שהזמרים נהיו 'אישיו' ומתעסקים בהם, לא פחות מאשר במוזיקה שהם עושים,
            אבל כזה עוד לא היה לנו, ושפו על ההתקדמות,
            רק חבל שזה קרה עם קלידן ולא עם זמר,..
            ה' ישמור!

            א מנותק
            א מנותק
            ארי 6 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #344

            @משה-ברוורמן צודק עבר כול גבול יש קלדנים וזמרים שמיליונרים ולא עושים כאלה שטויות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

              @שמעון-2 בתהליכי הקאה!!!
              למה, אין גבול!!!
              חבל שבברית לא עשו לוגו לשם של הינוקא,
              ולא הסריטו את האבא מתנענע ..
              אויש, זה דוחה ממש...

              התרגלנו כבר לעובדה שהזמרים נהיו 'אישיו' ומתעסקים בהם, לא פחות מאשר במוזיקה שהם עושים,
              אבל כזה עוד לא היה לנו, ושפו על ההתקדמות,
              רק חבל שזה קרה עם קלידן ולא עם זמר,..
              ה' ישמור!

              ד מנותק
              ד מנותק
              דינה 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי דינה 2
              #345

              @משה-ברוורמן
              וואוו ממש
              חבל כי המחרוזת יכולה להיות יפה לולי הקליפ.. והתזמורת שם מאוד מוצלחת וגם ההסרטה טובה..
              שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...
              אבל באמת יש שם שירים יפים ומרגשים ועם הקולות הטובים וכו'
              בקיצור חבל....

              משה ברוורמןמ חיפאיח שני 5ש 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ד דינה 2

                @משה-ברוורמן
                וואוו ממש
                חבל כי המחרוזת יכולה להיות יפה לולי הקליפ.. והתזמורת שם מאוד מוצלחת וגם ההסרטה טובה..
                שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...
                אבל באמת יש שם שירים יפים ומרגשים ועם הקולות הטובים וכו'
                בקיצור חבל....

                משה ברוורמןמ מנותק
                משה ברוורמןמ מנותק
                משה ברוורמן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #346

                @דינה-2 זה נכון...
                אם כי לדעתי בחירת השירים וצורת המחרוזת היא לא משהו,
                אבל מה כבר אפשר לעשות ל'פדיון הבן' [אחרי שאת מיטב השירים הם הוציאו במחרוזת של החתונה של רייך.]
                והתזמורת יפה!!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ד דינה 2

                  @משה-ברוורמן
                  וואוו ממש
                  חבל כי המחרוזת יכולה להיות יפה לולי הקליפ.. והתזמורת שם מאוד מוצלחת וגם ההסרטה טובה..
                  שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...
                  אבל באמת יש שם שירים יפים ומרגשים ועם הקולות הטובים וכו'
                  בקיצור חבל....

                  חיפאיח מנותק
                  חיפאיח מנותק
                  חיפאי
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #347

                  @דינה-2 אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                  @משה-ברוורמן \

                  שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...

                  כי זה היה במוצ''ש...

                  ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ד דינה 2

                    @משה-ברוורמן
                    וואוו ממש
                    חבל כי המחרוזת יכולה להיות יפה לולי הקליפ.. והתזמורת שם מאוד מוצלחת וגם ההסרטה טובה..
                    שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...
                    אבל באמת יש שם שירים יפים ומרגשים ועם הקולות הטובים וכו'
                    בקיצור חבל....

                    שני 5ש מנותק
                    שני 5ש מנותק
                    שני 5
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #348
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • חיפאיח חיפאי

                      @דינה-2 אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                      @משה-ברוורמן \

                      שימו לב הם לא הגזימו הגיעו לאירוע עם שטריימלים וכו'...

                      כי זה היה במוצ''ש...

                      ד מנותק
                      ד מנותק
                      דינה 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #349

                      @חיפאי
                      אה אמיתי?
                      לא לא לא הבנתי זה היה אירוע אמיתי????

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיוזיקפוןמ מנותק
                        מיוזיקפוןמ מנותק
                        מיוזיקפון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #350

                        במחרוזת החדשה בדקה 11 יש שיר על המילים בני בני אל תלך...
                        משהו יודע מי שר את זה במקור?

                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיוזיקפוןמ מיוזיקפון

                          במחרוזת החדשה בדקה 11 יש שיר על המילים בני בני אל תלך...
                          משהו יודע מי שר את זה במקור?

                          צ מנותק
                          צ מנותק
                          צוציק
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #351

                          @מיוזיקפון יש כזה שיר של שלוימי גרטנר

                          תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • שמעון 2ש שמעון 2

                            אבות על בנים – מקהלת מלכות, אהרלה סאמט, מענדי וויס, מוטי ויזל, בני לאופר | Malchus Choir
                            https://www.youtube.com/watch?v=4MrnmwuPhsY

                            ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #352

                            @שמעון-2 איזה הפקה מטורפת בשביל פדיון הבן השתגעו לגמרי. אבל ההופעה עצמה מאוד יפה.

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שרי 0ש מנותק
                              שרי 0ש מנותק
                              שרי 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #353

                              שמעתי שפנחס ביכלר פתח מקהלת נשים בשם "מלכותה"
                              כמובן שיש מנצחת וחברות מקהלה, אבל הבנתי שזה בפיקוחו של פנחס ביכלר.
                              אני חושבת שקוראים לזה מקהלת מלכותה מבית מקהלת מלכות.
                              האם זה נכון???

                              מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                              יואל שי מיאה ב.מ א 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • שרי 0ש שרי 0

                                שמעתי שפנחס ביכלר פתח מקהלת נשים בשם "מלכותה"
                                כמובן שיש מנצחת וחברות מקהלה, אבל הבנתי שזה בפיקוחו של פנחס ביכלר.
                                אני חושבת שקוראים לזה מקהלת מלכותה מבית מקהלת מלכות.
                                האם זה נכון???

                                יואל שי מנותק
                                יואל שי מנותק
                                יואל ש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #354

                                @שרי-0 לא נראה לי שיש סכוי הוא חסיד סדיגורא והם חסידות די שמרנית אז לא נראה לי שדבר כזה יקרה ואיך זה יהיה בפיקוחו שירת נשים
                                מי אמר לך את זה?

                                שרי 0ש מרבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • יואל שי יואל ש

                                  @שרי-0 לא נראה לי שיש סכוי הוא חסיד סדיגורא והם חסידות די שמרנית אז לא נראה לי שדבר כזה יקרה ואיך זה יהיה בפיקוחו שירת נשים
                                  מי אמר לך את זה?

                                  שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #355

                                  @יואל-ש ככה שמעתי, זה דרכם של שמועות, מה לעשות...
                                  לכן רציתי לדעת האם זה נכון?

                                  כי ממי ששמעתי, הוא היה נשמע די בטוח בזה!!

                                  מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יואל שי יואל ש

                                    @שרי-0 לא נראה לי שיש סכוי הוא חסיד סדיגורא והם חסידות די שמרנית אז לא נראה לי שדבר כזה יקרה ואיך זה יהיה בפיקוחו שירת נשים
                                    מי אמר לך את זה?

                                    מרבמ מנותק
                                    מרבמ מנותק
                                    מרב
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #356

                                    @יואל-ש אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                    חסיד סדיגורא

                                    לא יודעת אם זה משנה אבל הוא פיטסבורג.

                                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                    יואל שי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מרבמ מרב

                                      @יואל-ש אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                      חסיד סדיגורא

                                      לא יודעת אם זה משנה אבל הוא פיטסבורג.

                                      יואל שי מנותק
                                      יואל שי מנותק
                                      יואל ש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #357

                                      @מרב ויקפדיה עליו
                                      43acbf05-e774-4b04-b3f9-86fc0b383cea-image.png

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שרי 0ש שרי 0

                                        שמעתי שפנחס ביכלר פתח מקהלת נשים בשם "מלכותה"
                                        כמובן שיש מנצחת וחברות מקהלה, אבל הבנתי שזה בפיקוחו של פנחס ביכלר.
                                        אני חושבת שקוראים לזה מקהלת מלכותה מבית מקהלת מלכות.
                                        האם זה נכון???

                                        מיאה ב.מ מנותק
                                        מיאה ב.מ מנותק
                                        מיאה ב.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #358

                                        @שרי-0 דווקא לאחרונה יצא לי לראות אירוע לבנות סמינר של חסידות גור והיתה שם מקהלה על השם "מלכותה", וישר הלכתי לכיון שזה של פנחס ביכלר, מלכות מלכותה לא כ"כ רחוק...
                                        אולי יש דברים במה שאת אומרת כי זה לא דבר שלא קיים, אלא זה קיים רק לא בטוח שזה שייך אליו...

                                        "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                                        שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מיאה ב.מ מיאה ב.

                                          @שרי-0 דווקא לאחרונה יצא לי לראות אירוע לבנות סמינר של חסידות גור והיתה שם מקהלה על השם "מלכותה", וישר הלכתי לכיון שזה של פנחס ביכלר, מלכות מלכותה לא כ"כ רחוק...
                                          אולי יש דברים במה שאת אומרת כי זה לא דבר שלא קיים, אלא זה קיים רק לא בטוח שזה שייך אליו...

                                          שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #359

                                          @מיאה-ב באמת? אז כנראה שהשמועות נכונות..

                                          @יואל-ש אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                          @שרי-0 לא נראה לי שיש סכוי הוא חסיד סדיגורא והם חסידות די שמרנית אז לא נראה לי שדבר כזה יקרה ואיך זה יהיה בפיקוחו שירת נשים
                                          מי אמר לך את זה?

                                          אגב, לא נראה לי שאמור להיות בעיה, כי הוא סך הכל המפיק הטכני (וגם עושה כסף.... 😊 )

                                          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול