דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר

מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
445 פוסטים 111 כותבים 53.2k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יראת שמייםי יראת שמיים

    @יואל-ש כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

    בוכא בוכא – לחן ומילים: ליפא שמעלצר, ביצוע במקור: ר' מיכאל שניצלער ז"ל

    מישהו יכול לעזור עם פענוח המילים בשיר הזה? דקה 10:28
    https://youtu.be/BpeJY_GsdVU?t=628

    הבנתי שזה קאבר לשיר המקורי של מיכאל שניצלער
    אבל מה בעצם הם אומרים?

    זיהיתי:
    "ליבער ברידער ווייס גאנץ גוט אז איך קען טאנצען שטילער
    אבער ליבער ברידער היימיש חסידיש זינגען וויל איך
    אוי מיינע חבר'ה איך ווייס ?? ווייניג טאנצען
    אוי מיינע חבר'ה ס'פעלט (?) אפשר נישט אויס די ווילדע טראנסן"

    הוא אומר "ווילדע טראנסן"? טראנסים מופרעים?

    אפשר הסבר לשתי השורות האחרונות?

    תודה!

    א מנותק
    א מנותק
    אוהבת מוזיקה 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #409

    @יראת-שמיים השורה הראשונה
    אוי מיינע חבר'ה איך ווייס קיין פון אונעווינג טאנצען- אני לא יודע לקפוץ מבפנים

    יראת שמייםי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אוהבת מוזיקה 2

      @יראת-שמיים השורה הראשונה
      אוי מיינע חבר'ה איך ווייס קיין פון אונעווינג טאנצען- אני לא יודע לקפוץ מבפנים

      יראת שמייםי מנותק
      יראת שמייםי מנותק
      יראת שמיים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #410

      @אוהבת-מוזיקה-2 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

      אני לא יודע לקפוץ מבפנים

      תודה!
      מה זה אומר בעברית פשוטה? "לקפוץ מבפנים"?
      אני מכירה את המילה "אינעווייניג" אבל לא הבנתי איך הם משתמשים בזה במשפט...

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יראת שמייםי יראת שמיים

        @אוהבת-מוזיקה-2 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

        אני לא יודע לקפוץ מבפנים

        תודה!
        מה זה אומר בעברית פשוטה? "לקפוץ מבפנים"?
        אני מכירה את המילה "אינעווייניג" אבל לא הבנתי איך הם משתמשים בזה במשפט...

        א מנותק
        א מנותק
        אוהבת מוזיקה 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #411

        @יראת-שמיים יותר במשמעות של 'לקפוץ מעצמי' ז''א אני צריך טראנסים שיקפיצו אותי (אם אנחנו מסתכלים על השורה הבאה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        0
        • יחיאל האלוףי מנותק
          יחיאל האלוףי מנותק
          יחיאל האלוף
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #412

          מלכות הוציאו אלבום עם הלהיטים הכי טובים שלהם...
          הגיע ביחד עם העיתון "הציבור החרדי"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יחיאל האלוףי מנותק
            יחיאל האלוףי מנותק
            יחיאל האלוף
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #413

            נראלי זה חינמי. אם כן אשמח שיעלו אותו לכאן. בכ''א נשמח במג'יקוד לקליפ הבוגרים שיצא לאחרונה..

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            ☑
            0
            • דוד 33ד מנותק
              דוד 33ד מנותק
              דוד 33
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #414

              ללא שם 1.png
              מישהו יודע מי הזמר הזה?
              (מתוך הקליפ "מי שברך - ווקאלי" של מקהלת מלכות)

              יראת שמייםי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דוד 33ד דוד 33

                ללא שם 1.png
                מישהו יודע מי הזמר הזה?
                (מתוך הקליפ "מי שברך - ווקאלי" של מקהלת מלכות)

                יראת שמייםי מנותק
                יראת שמייםי מנותק
                יראת שמיים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יראת שמיים
                #415

                @דוד-33 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                ללא שם 1.png
                מישהו יודע מי הזמר הזה?
                (מתוך הקליפ "מי שברך - ווקאלי" של מקהלת מלכות)

                ארי היל
                (יש שם גם את זאנוויל בתור חבר מקהלה)

                דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יראת שמייםי יראת שמיים

                  @דוד-33 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                  ללא שם 1.png
                  מישהו יודע מי הזמר הזה?
                  (מתוך הקליפ "מי שברך - ווקאלי" של מקהלת מלכות)

                  ארי היל
                  (יש שם גם את זאנוויל בתור חבר מקהלה)

                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                  #416

                  @יראת-שמיים
                  כמו שחשבתי
                  הוא היה במקהלה?

                  יראת שמייםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד 33ד דוד 33

                    @יראת-שמיים
                    כמו שחשבתי
                    הוא היה במקהלה?

                    יראת שמייםי מנותק
                    יראת שמייםי מנותק
                    יראת שמיים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #417

                    @דוד-33 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                    @יראת-שמיים
                    כמו שחשבתי
                    הוא היה במקהלה?

                    כתבו פה באשכול אחר
                    @אהרן-4 כתב בארי היל:

                    לגבי התמונה שרואים את ארי היל במלכות זה ככה הקלטה והמיקס היה עם המקהלה האמיתית בקליפ הם רצו הרבה אנשים אז הביאו עוד חברה

                    @אני-עצמי-רק-אפס כתב בארי היל:

                    לא נראה לי גם שהוא היה חבר מקהלה
                    אבל לפעמים בארועים גדולים צריכים תגבורת אז כנראה זה הסיפור

                    @אאא-1 כתב בארי היל:

                    @אני-עצמי-רק-אפס נראה לי שהוא כן היה פעם במקהלת מלכות
                    כי ראיתי כמה קליפים שרואים אותו שר במקהלה

                    אז לא יודעת מה נכון. בכל אופן זה הוא.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י מנותק
                      י מנותק
                      יהודה20
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #418

                      בקרוב מקהלת מלכות בקליפ הווקאלי השנתי שלהם
                      והפעם: מחרוזת פתיחים של מונה רוזנבלום בביצוע ווקאלי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🔜
                      3
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        יוסי וייס
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #419

                        https://www.youtube.com/watch?v=IsVA4DcJWDI

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • י מנותק
                          י מנותק
                          יהודה20
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה20
                          #420

                          ווקאלי - מקהלת מלכות - הפתיחים הגדולים של מונה רוזנבלום
                          https://www.youtube.com/watch?v=iARoqaxSZLk
                          https://hm-news.co.il/wp-content/uploads/2024/05/%D7%94%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%94%D7%9C%D7%AA-%D7%9E%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%AA.mp3

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ל מנותק
                            ל מנותק
                            ללוש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #421

                            אפשר את הקליפ להורדה
                            תודה!

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אחות קטנהא מנותק
                              אחות קטנהא מנותק
                              אחות קטנה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #422

                              וואו
                              מטורף!!!

                              החיים מנגינה!
                              התדעו להלחינה?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ל ללוש

                                אפשר את הקליפ להורדה
                                תודה!

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יהודה20
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #423

                                @ללוש להורדה בדרייב- https://drive.google.com/file/d/1wsvOmfpSVW390ZCVq4yqJwDzzeDJ6c8a/view

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  יהודה20
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה20
                                  #424

                                  משהו במחרוזת לא מסתדר לי שכתוב בקליפ שזה הפתיח של השיר תמיד בשמחה מדובר בכלל בפתיח של רש''י ניגון
                                  בדקה 5:28

                                  אחות קטנהא יראת שמייםי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • י יהודה20

                                    משהו במחרוזת לא מסתדר לי שכתוב בקליפ שזה הפתיח של השיר תמיד בשמחה מדובר בכלל בפתיח של רש''י ניגון
                                    בדקה 5:28

                                    אחות קטנהא מנותק
                                    אחות קטנהא מנותק
                                    אחות קטנה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #425

                                    @יהודה20 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                    משהו במחרוזת לא מסתדר לי שכתוב בקליפ שזה הפתיח של השיר תמיד בשמחה מדובר בכלל בפתיח של רש''י ניגון
                                    בדקה 5:28

                                    נכון ויש שם עוד כמה טעויות
                                    לא נורא נסלח להם

                                    החיים מנגינה!
                                    התדעו להלחינה?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יהודה20

                                      משהו במחרוזת לא מסתדר לי שכתוב בקליפ שזה הפתיח של השיר תמיד בשמחה מדובר בכלל בפתיח של רש''י ניגון
                                      בדקה 5:28

                                      יראת שמייםי מנותק
                                      יראת שמייםי מנותק
                                      יראת שמיים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #426

                                      @יהודה20 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                                      משהו במחרוזת לא מסתדר לי שכתוב בקליפ שזה הפתיח של השיר תמיד בשמחה מדובר בכלל בפתיח של רש''י ניגון
                                      בדקה 5:28

                                      בכיתובים של יוטיוב כן כתוב שזה רש"י ניגון אבל מתוך תמיד בשמחה...
                                      6821b80b-3125-421c-b899-fcebc195d9a5-image.png

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #427

                                        שמתם לב שפנחס לקח את הפתיח של מונה (4:27) מהשיר "אמר" של בני פרידמן מהדיסק "טעמו וראו כי טוב ה'"?

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דוד 33ד דוד 33

                                          שמתם לב שפנחס לקח את הפתיח של מונה (4:27) מהשיר "אמר" של בני פרידמן מהדיסק "טעמו וראו כי טוב ה'"?

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יהודה20
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #428

                                          @דוד-33 זה לא מהשיר "אמר" של בני פרידמן, אלא מהשיר "תמחה" של מרדכי בן דוד
                                          כך זה נשמע אצל בני פרידמן:
                                          Amar.mp3
                                          כך זה ב"תמחה" של מרדכי בן דוד:
                                          תמחה.mp3
                                          וכך זה במחרוזת של מלכות:
                                          הפתיחים של מונה.mp3

                                          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול