מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר
-
@אוהבת-מוזיקה-2 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:
אני לא יודע לקפוץ מבפנים
תודה!
מה זה אומר בעברית פשוטה? "לקפוץ מבפנים"?
אני מכירה את המילה "אינעווייניג" אבל לא הבנתי איך הם משתמשים בזה במשפט...@יראת-שמיים יותר במשמעות של 'לקפוץ מעצמי' ז''א אני צריך טראנסים שיקפיצו אותי (אם אנחנו מסתכלים על השורה הבאה
-
מלכות הוציאו אלבום עם הלהיטים הכי טובים שלהם...
הגיע ביחד עם העיתון "הציבור החרדי" -
נראלי זה חינמי. אם כן אשמח שיעלו אותו לכאן. בכ''א נשמח במג'יקוד לקליפ הבוגרים שיצא לאחרונה..
-
@דוד-33 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

מישהו יודע מי הזמר הזה?
(מתוך הקליפ "מי שברך - ווקאלי" של מקהלת מלכות)ארי היל
(יש שם גם את זאנוויל בתור חבר מקהלה) -
@דוד-33 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

מישהו יודע מי הזמר הזה?
(מתוך הקליפ "מי שברך - ווקאלי" של מקהלת מלכות)ארי היל
(יש שם גם את זאנוויל בתור חבר מקהלה)@יראת-שמיים
כמו שחשבתי
הוא היה במקהלה? -
@יראת-שמיים
כמו שחשבתי
הוא היה במקהלה?@דוד-33 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:
@יראת-שמיים
כמו שחשבתי
הוא היה במקהלה?כתבו פה באשכול אחר
@אהרן-4 כתב בארי היל:לגבי התמונה שרואים את ארי היל במלכות זה ככה הקלטה והמיקס היה עם המקהלה האמיתית בקליפ הם רצו הרבה אנשים אז הביאו עוד חברה
@אני-עצמי-רק-אפס כתב בארי היל:
לא נראה לי גם שהוא היה חבר מקהלה
אבל לפעמים בארועים גדולים צריכים תגבורת אז כנראה זה הסיפור@אני-עצמי-רק-אפס נראה לי שהוא כן היה פעם במקהלת מלכות
כי ראיתי כמה קליפים שרואים אותו שר במקהלהאז לא יודעת מה נכון. בכל אופן זה הוא.
-
ווקאלי - מקהלת מלכות - הפתיחים הגדולים של מונה רוזנבלום
https://www.youtube.com/watch?v=iARoqaxSZLk
https://hm-news.co.il/wp-content/uploads/2024/05/%D7%94%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%94%D7%9C%D7%AA-%D7%9E%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%AA.mp3 -
וואו
מטורף!!! -
משהו במחרוזת לא מסתדר לי שכתוב בקליפ שזה הפתיח של השיר תמיד בשמחה מדובר בכלל בפתיח של רש''י ניגון
בדקה 5:28@יהודה20 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:
משהו במחרוזת לא מסתדר לי שכתוב בקליפ שזה הפתיח של השיר תמיד בשמחה מדובר בכלל בפתיח של רש''י ניגון
בדקה 5:28נכון ויש שם עוד כמה טעויות
לא נורא נסלח להם -
משהו במחרוזת לא מסתדר לי שכתוב בקליפ שזה הפתיח של השיר תמיד בשמחה מדובר בכלל בפתיח של רש''י ניגון
בדקה 5:28@יהודה20 כתב במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:
משהו במחרוזת לא מסתדר לי שכתוב בקליפ שזה הפתיח של השיר תמיד בשמחה מדובר בכלל בפתיח של רש''י ניגון
בדקה 5:28בכיתובים של יוטיוב כן כתוב שזה רש"י ניגון אבל מתוך תמיד בשמחה...

-
שמתם לב שפנחס לקח את הפתיח של מונה (4:27) מהשיר "אמר" של בני פרידמן מהדיסק "טעמו וראו כי טוב ה'"?
-
@דוד-33 זה לא מהשיר "אמר" של בני פרידמן, אלא מהשיר "תמחה" של מרדכי בן דוד
כך זה נשמע אצל בני פרידמן:
Amar.mp3
כך זה ב"תמחה" של מרדכי בן דוד:
תמחה.mp3
וכך זה במחרוזת של מלכות:
הפתיחים של מונה.mp3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות