דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. מדריכים
  4. איך להקליט נגינה בגיטרה (נטו) בבית ללא ציוד משוכלל מדי

איך להקליט נגינה בגיטרה (נטו) בבית ללא ציוד משוכלל מדי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדריכים
27 פוסטים 6 כותבים 1.4k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אני בעצמי 0

    @בועז אה מגניב אבל אין משהו קצת יותר איכותי? מצלמה לא קולטת בד''כ את כל הצלילים עם כל העומק והאקוסטיקה

    ב מנותק
    ב מנותק
    בועז
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @אני-בעצמי-0 זה הכי טוב בתחום הפיראטים.. אבל צריך מצלמה טובה.

    רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
    הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ב בועז

      @אני-בעצמי-0 זה הכי טוב בתחום הפיראטים.. אבל צריך מצלמה טובה.

      א מנותק
      א מנותק
      אני בעצמי 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @בועז תודה רבה!!
      אני חלמתי שיהיה לי מגבר עם הקלטה פנימית... ואז אוכל להשמיע את הערוץ הראשון במגבר, ותוכ''ד להקליט עליו את הערוץ השני כלומר להשמיע ולנגן ביחד ושהוא יקליט את שתיהם יש כזה דבר?

      ב ד בד 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • א אני בעצמי 0

        @בועז תודה רבה!!
        אני חלמתי שיהיה לי מגבר עם הקלטה פנימית... ואז אוכל להשמיע את הערוץ הראשון במגבר, ותוכ''ד להקליט עליו את הערוץ השני כלומר להשמיע ולנגן ביחד ושהוא יקליט את שתיהם יש כזה דבר?

        ב מנותק
        ב מנותק
        בועז
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @אני-בעצמי-0 לא מה שידוע לי. אולי הקלטה אחת, אבל לא הקלטה על הקלטה בו זמנית. אם יש לך אורגן טוב יכול להיות שיש כזו אופציה.

        רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
        הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב בועז

          @אני-בעצמי-0 לא מה שידוע לי. אולי הקלטה אחת, אבל לא הקלטה על הקלטה בו זמנית. אם יש לך אורגן טוב יכול להיות שיש כזו אופציה.

          א מנותק
          א מנותק
          אני בעצמי 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @בועז תודה אם יש למישהו רעיון אשמח לשמוע
          תודדה בחור שמשווע ליצור

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            הקלטת אודיו לא קשורה למגבר ומיקסר אלא לכרטיס קול אז הדרך הפשוטה אם אין לך זה להקליט אפילו בנגן ולערוך בתוכנה כמו קיובייס שבה אפשר לשים כמה ערוצי אודיו שבא לך אך כמובן שהאיכות תשמע בהתהם לאיכות ההקלטה אלא אכ מישו יעשה לך על זה מאסטרינג ומיקס

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אני בעצמי 0

              @בועז תודה רבה!!
              אני חלמתי שיהיה לי מגבר עם הקלטה פנימית... ואז אוכל להשמיע את הערוץ הראשון במגבר, ותוכ''ד להקליט עליו את הערוץ השני כלומר להשמיע ולנגן ביחד ושהוא יקליט את שתיהם יש כזה דבר?

              ד בד מנותק
              ד בד מנותק
              ד ב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ד ב
              #14

              @אני-בעצמי-0 אמר באיך להקליט נגינה בגיטרה (נטו) בבית ללא ציוד משוכלל מדי:

              @בועז תודה רבה!!
              אני חלמתי שיהיה לי מגבר עם הקלטה פנימית... ואז אוכל להשמיע את הערוץ הראשון במגבר, ותוכ''ד להקליט עליו את הערוץ השני כלומר להשמיע ולנגן ביחד ושהוא יקליט את שתיהם יש כזה דבר?

              יש תיבות אפקטים שנותנות לך להקליט לופים אחד על השני, וליצאות את זה.

              אבל לכאורה הצורה הכי טובה בשבילך זה לחבר את הגיטרה לכרטיס קול, ואת הכרטיס קול למחשב.

              וכך תוכל להקליט בכל תוכנה הכי פשוטה של אולפן
              (אם אתה צריך את זה רק בשביל הקלטת ערוצים ולא צריך יותר מדי אפקטים אני היתי ממליץ לך על Audacity)
              בהצלחה!

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ד בד ד ב

                @אני-בעצמי-0 אמר באיך להקליט נגינה בגיטרה (נטו) בבית ללא ציוד משוכלל מדי:

                @בועז תודה רבה!!
                אני חלמתי שיהיה לי מגבר עם הקלטה פנימית... ואז אוכל להשמיע את הערוץ הראשון במגבר, ותוכ''ד להקליט עליו את הערוץ השני כלומר להשמיע ולנגן ביחד ושהוא יקליט את שתיהם יש כזה דבר?

                יש תיבות אפקטים שנותנות לך להקליט לופים אחד על השני, וליצאות את זה.

                אבל לכאורה הצורה הכי טובה בשבילך זה לחבר את הגיטרה לכרטיס קול, ואת הכרטיס קול למחשב.

                וכך תוכל להקליט בכל תוכנה הכי פשוטה של אולפן
                (אם אתה צריך את זה רק בשביל הקלטת ערוצים ולא צריך יותר מדי אפקטים אני היתי ממליץ לך על Audacity)
                בהצלחה!

                א מנותק
                א מנותק
                אני בעצמי 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @ד-ב אוקי אז הבנתי שבעצם אני יכול לנגן ללא הגברה כלל ורק לחבר את הגיטרה לכרטיס קול (שאין לי מושג מה זה) והוא מקליט את הנגינה ואז אני מעתיק את הקובץ לתוכנה ומקליט שוב? משהו כזה?

                ד בד 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • א אני בעצמי 0

                  @ד-ב אוקי אז הבנתי שבעצם אני יכול לנגן ללא הגברה כלל ורק לחבר את הגיטרה לכרטיס קול (שאין לי מושג מה זה) והוא מקליט את הנגינה ואז אני מעתיק את הקובץ לתוכנה ומקליט שוב? משהו כזה?

                  ד בד מנותק
                  ד בד מנותק
                  ד ב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ד ב
                  #16

                  @אני-בעצמי-0

                  לא בדיוק, אני יסביר:
                  הכרטיס קול לא מקליט אותך, הוא מחבר בין הגיטרה למחשב בצורה הכי טובה. (הכרטיס קול מעבד את הקול של הגיטרה- ככול שהוא יהיה יותר טוב ההקלטה תהיה יותר איכותית)

                  את ההקלטה אתה עושה על המחשב דרך התוכנה שכתבתי למעלה (אפשר גם עם תוכנות אחרות- אני משתמש בזה)

                  בתוכנת הקלטה אתה מפעיל הקלטה על ערוץ 1- ומנגן
                  אחרי שאתה מסיים אפשר להקליט עוד ערוצים ולשמוע תו"כ את הערוצים הקודמים

                  אפשר לעשות כמה ערוצי הקלטה שאתה רוצה ובכל הקלטה לשמוע גם תו"כ ההקלטה את הערוצים הקודמים

                  כמובן שאפשר לשחק בתוכנה עם ה L-R לשחק עם הסאונד של כל ערוץ בנפרד ועוד...
                  (בתוכנה הנ"ל יש גם אפשרות להוסיף סוג של אפקטים של חשמלית להקלטה של הגטירה)
                  בהצלחה!

                  אגב, @אני-בעצמי-0 לא מדובר על חשמלית, כן?

                  א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • א אני בעצמי 0

                    @ד-ב אוקי אז הבנתי שבעצם אני יכול לנגן ללא הגברה כלל ורק לחבר את הגיטרה לכרטיס קול (שאין לי מושג מה זה) והוא מקליט את הנגינה ואז אני מעתיק את הקובץ לתוכנה ומקליט שוב? משהו כזה?

                    ד בד מנותק
                    ד בד מנותק
                    ד ב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד בד ד ב

                      @אני-בעצמי-0

                      לא בדיוק, אני יסביר:
                      הכרטיס קול לא מקליט אותך, הוא מחבר בין הגיטרה למחשב בצורה הכי טובה. (הכרטיס קול מעבד את הקול של הגיטרה- ככול שהוא יהיה יותר טוב ההקלטה תהיה יותר איכותית)

                      את ההקלטה אתה עושה על המחשב דרך התוכנה שכתבתי למעלה (אפשר גם עם תוכנות אחרות- אני משתמש בזה)

                      בתוכנת הקלטה אתה מפעיל הקלטה על ערוץ 1- ומנגן
                      אחרי שאתה מסיים אפשר להקליט עוד ערוצים ולשמוע תו"כ את הערוצים הקודמים

                      אפשר לעשות כמה ערוצי הקלטה שאתה רוצה ובכל הקלטה לשמוע גם תו"כ ההקלטה את הערוצים הקודמים

                      כמובן שאפשר לשחק בתוכנה עם ה L-R לשחק עם הסאונד של כל ערוץ בנפרד ועוד...
                      (בתוכנה הנ"ל יש גם אפשרות להוסיף סוג של אפקטים של חשמלית להקלטה של הגטירה)
                      בהצלחה!

                      אגב, @אני-בעצמי-0 לא מדובר על חשמלית, כן?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אני בעצמי 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @ד-ב תודה רבה
                      ולא, ל מדובר בחשמלית

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ד בד ד ב

                        @אני-בעצמי-0

                        לא בדיוק, אני יסביר:
                        הכרטיס קול לא מקליט אותך, הוא מחבר בין הגיטרה למחשב בצורה הכי טובה. (הכרטיס קול מעבד את הקול של הגיטרה- ככול שהוא יהיה יותר טוב ההקלטה תהיה יותר איכותית)

                        את ההקלטה אתה עושה על המחשב דרך התוכנה שכתבתי למעלה (אפשר גם עם תוכנות אחרות- אני משתמש בזה)

                        בתוכנת הקלטה אתה מפעיל הקלטה על ערוץ 1- ומנגן
                        אחרי שאתה מסיים אפשר להקליט עוד ערוצים ולשמוע תו"כ את הערוצים הקודמים

                        אפשר לעשות כמה ערוצי הקלטה שאתה רוצה ובכל הקלטה לשמוע גם תו"כ ההקלטה את הערוצים הקודמים

                        כמובן שאפשר לשחק בתוכנה עם ה L-R לשחק עם הסאונד של כל ערוץ בנפרד ועוד...
                        (בתוכנה הנ"ל יש גם אפשרות להוסיף סוג של אפקטים של חשמלית להקלטה של הגטירה)
                        בהצלחה!

                        אגב, @אני-בעצמי-0 לא מדובר על חשמלית, כן?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אני בעצמי 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @ד-ב אמר באיך להקליט נגינה בגיטרה (נטו) בבית ללא ציוד משוכלל מדי:

                        @אני-בעצמי-0

                        לא בדיוק, אני יסביר:
                        הכרטיס קול לא מקליט אותך, הוא מחבר בין הגיטרה למחשב בצורה הכי טובה. (הכרטיס קול מעבד את הקול של הגיטרה- ככול שהוא יהיה יותר טוב ההקלטה תהיה יותר איכותית)

                        את ההקלטה אתה עושה על המחשב דרך התוכנה שכתבתי למעלה (אפשר גם עם תוכנות אחרות- אני משתמש בזה)

                        בתוכנת הקלטה אתה מפעיל הקלטה על ערוץ 1- ומנגן
                        אחרי שאתה מסיים אפשר להקליט עוד ערוצים ולשמוע תו"כ את הערוצים הקודמים

                        אפשר לעשות כמה ערוצי הקלטה שאתה רוצה ובכל הקלטה לשמוע גם תו"כ ההקלטה את הערוצים הקודמים

                        כמובן שאפשר לשחק בתוכנה עם ה L-R לשחק עם הסאונד של כל ערוץ בנפרד ועוד...
                        (בתוכנה הנ"ל יש גם אפשרות להוסיף סוג של אפקטים של חשמלית להקלטה של הגטירה)
                        בהצלחה!

                        אגב, @אני-בעצמי-0 לא מדובר על חשמלית, כן?

                        רק אני צריך להבין איך עובדים עם התוכנה אבל אני לא הולך להטריח אותך תודה רבה

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אני בעצמי 0

                          @ד-ב אמר באיך להקליט נגינה בגיטרה (נטו) בבית ללא ציוד משוכלל מדי:

                          @אני-בעצמי-0

                          לא בדיוק, אני יסביר:
                          הכרטיס קול לא מקליט אותך, הוא מחבר בין הגיטרה למחשב בצורה הכי טובה. (הכרטיס קול מעבד את הקול של הגיטרה- ככול שהוא יהיה יותר טוב ההקלטה תהיה יותר איכותית)

                          את ההקלטה אתה עושה על המחשב דרך התוכנה שכתבתי למעלה (אפשר גם עם תוכנות אחרות- אני משתמש בזה)

                          בתוכנת הקלטה אתה מפעיל הקלטה על ערוץ 1- ומנגן
                          אחרי שאתה מסיים אפשר להקליט עוד ערוצים ולשמוע תו"כ את הערוצים הקודמים

                          אפשר לעשות כמה ערוצי הקלטה שאתה רוצה ובכל הקלטה לשמוע גם תו"כ ההקלטה את הערוצים הקודמים

                          כמובן שאפשר לשחק בתוכנה עם ה L-R לשחק עם הסאונד של כל ערוץ בנפרד ועוד...
                          (בתוכנה הנ"ל יש גם אפשרות להוסיף סוג של אפקטים של חשמלית להקלטה של הגטירה)
                          בהצלחה!

                          אגב, @אני-בעצמי-0 לא מדובר על חשמלית, כן?

                          רק אני צריך להבין איך עובדים עם התוכנה אבל אני לא הולך להטריח אותך תודה רבה

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אני בעצמי 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @אני-בעצמי-0 הסתבכתי איך אני עובר ערוץ?

                          ד בד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אני בעצמי 0

                            @אני-בעצמי-0 הסתבכתי איך אני עובר ערוץ?

                            ד בד מנותק
                            ד בד מנותק
                            ד ב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ד ב
                            #21

                            @אני-בעצמי-0
                            אז ככה,
                            כאן אתה מתחיל הקלטה
                            810a5910-82e7-40e9-9419-32ba9b8e25ae-image.png


                            וכאן אתה מוסיף ערוץ:
                            c4e942fe-4b54-464d-8445-72a44f086ddf-image.png


                            כאן אתה משחק עם הגדרות של כל ערוץ (ההגדרות האלה יחולו על כל הערוץ)
                            e5cdba04-182c-4fd8-87ee-831b8f7c9ec5-image.png


                            אתה יכול לבחור עם העכבר קטע מסויים מערוץ ואז ללחוץ בשורה למעלה בשמאל על אפקטים ולהחיל עליו

                            בהצלחה!

                            האפקט Wahwah על גיטרה נותן לה קול של חשמלית

                            54505725-e6c7-4f23-8aa0-5f1152f1d7ff-image.png

                            י א 4 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • ד בד ד ב

                              @אני-בעצמי-0
                              אז ככה,
                              כאן אתה מתחיל הקלטה
                              810a5910-82e7-40e9-9419-32ba9b8e25ae-image.png


                              וכאן אתה מוסיף ערוץ:
                              c4e942fe-4b54-464d-8445-72a44f086ddf-image.png


                              כאן אתה משחק עם הגדרות של כל ערוץ (ההגדרות האלה יחולו על כל הערוץ)
                              e5cdba04-182c-4fd8-87ee-831b8f7c9ec5-image.png


                              אתה יכול לבחור עם העכבר קטע מסויים מערוץ ואז ללחוץ בשורה למעלה בשמאל על אפקטים ולהחיל עליו

                              בהצלחה!

                              האפקט Wahwah על גיטרה נותן לה קול של חשמלית

                              54505725-e6c7-4f23-8aa0-5f1152f1d7ff-image.png

                              י מנותק
                              י מנותק
                              י.ביטון
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              @ד-ב אמר באיך להקליט נגינה בגיטרה (נטו) בבית ללא ציוד משוכלל מדי:

                              @אני-בעצמי-0
                              אז ככה,
                              כאן אתה מתחיל הקלטה
                              810a5910-82e7-40e9-9419-32ba9b8e25ae-image.png


                              וכאן אתה מוסיף ערוץ:
                              c4e942fe-4b54-464d-8445-72a44f086ddf-image.png


                              כאן אתה משחק עם הגדרות של כל ערוץ (ההגדרות האלה יחולו על כל הערוץ)
                              e5cdba04-182c-4fd8-87ee-831b8f7c9ec5-image.png


                              אתה יכול לבחור עם העכבר קטע מסויים מערוץ ואז ללחוץ בשורה למעלה בשמאל על אפקטים ולהחיל עליו

                              בהצלחה!

                              האפקט Wahwah על גיטרה נותן לה קול של חשמלית

                              54505725-e6c7-4f23-8aa0-5f1152f1d7ff-image.png

                              איזה תוכנה זו?

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד בד ד ב

                                @אני-בעצמי-0
                                אז ככה,
                                כאן אתה מתחיל הקלטה
                                810a5910-82e7-40e9-9419-32ba9b8e25ae-image.png


                                וכאן אתה מוסיף ערוץ:
                                c4e942fe-4b54-464d-8445-72a44f086ddf-image.png


                                כאן אתה משחק עם הגדרות של כל ערוץ (ההגדרות האלה יחולו על כל הערוץ)
                                e5cdba04-182c-4fd8-87ee-831b8f7c9ec5-image.png


                                אתה יכול לבחור עם העכבר קטע מסויים מערוץ ואז ללחוץ בשורה למעלה בשמאל על אפקטים ולהחיל עליו

                                בהצלחה!

                                האפקט Wahwah על גיטרה נותן לה קול של חשמלית

                                54505725-e6c7-4f23-8aa0-5f1152f1d7ff-image.png

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אני בעצמי 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                                #23

                                @ד-ב תודה רבה רבה ענקיתתתתת
                                יש לך מושג אם יש אופציה להפעיל מטרונום בתוכנה?


                                @ד-ב הקלטתי כמה שניות וישנה טעות בנקודה מסויימת השאלה אם ניתן לתקן את הטעות בלי למחוק או לגזור את כל מה שאחרי הטעות ולהדביק בערוץ חדש כלומר האם שייך להדגיש את הטעות ובמקומה להקליט מחדש את התיקון ? תודה רבהההה


                                @י-ביטון Audacity

                                אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י י.ביטון

                                  @ד-ב אמר באיך להקליט נגינה בגיטרה (נטו) בבית ללא ציוד משוכלל מדי:

                                  @אני-בעצמי-0
                                  אז ככה,
                                  כאן אתה מתחיל הקלטה
                                  810a5910-82e7-40e9-9419-32ba9b8e25ae-image.png


                                  וכאן אתה מוסיף ערוץ:
                                  c4e942fe-4b54-464d-8445-72a44f086ddf-image.png


                                  כאן אתה משחק עם הגדרות של כל ערוץ (ההגדרות האלה יחולו על כל הערוץ)
                                  e5cdba04-182c-4fd8-87ee-831b8f7c9ec5-image.png


                                  אתה יכול לבחור עם העכבר קטע מסויים מערוץ ואז ללחוץ בשורה למעלה בשמאל על אפקטים ולהחיל עליו

                                  בהצלחה!

                                  האפקט Wahwah על גיטרה נותן לה קול של חשמלית

                                  54505725-e6c7-4f23-8aa0-5f1152f1d7ff-image.png

                                  איזה תוכנה זו?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אני בעצמי 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ד בד ד ב

                                    @אני-בעצמי-0
                                    אז ככה,
                                    כאן אתה מתחיל הקלטה
                                    810a5910-82e7-40e9-9419-32ba9b8e25ae-image.png


                                    וכאן אתה מוסיף ערוץ:
                                    c4e942fe-4b54-464d-8445-72a44f086ddf-image.png


                                    כאן אתה משחק עם הגדרות של כל ערוץ (ההגדרות האלה יחולו על כל הערוץ)
                                    e5cdba04-182c-4fd8-87ee-831b8f7c9ec5-image.png


                                    אתה יכול לבחור עם העכבר קטע מסויים מערוץ ואז ללחוץ בשורה למעלה בשמאל על אפקטים ולהחיל עליו

                                    בהצלחה!

                                    האפקט Wahwah על גיטרה נותן לה קול של חשמלית

                                    54505725-e6c7-4f23-8aa0-5f1152f1d7ff-image.png

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אני בעצמי 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אני בעצמי 0

                                      @ד-ב תודה רבה רבה ענקיתתתתת
                                      יש לך מושג אם יש אופציה להפעיל מטרונום בתוכנה?


                                      @ד-ב הקלטתי כמה שניות וישנה טעות בנקודה מסויימת השאלה אם ניתן לתקן את הטעות בלי למחוק או לגזור את כל מה שאחרי הטעות ולהדביק בערוץ חדש כלומר האם שייך להדגיש את הטעות ובמקומה להקליט מחדש את התיקון ? תודה רבהההה


                                      @י-ביטון Audacity

                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26

                                      @אני-בעצמי-0 אסור להגיב פעמיים ברצף.
                                      הפעם ערכתי.
                                      שים להגיב הכל בפוסט אחד.

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ד בד ד ב

                                        @אני-בעצמי-0
                                        אז ככה,
                                        כאן אתה מתחיל הקלטה
                                        810a5910-82e7-40e9-9419-32ba9b8e25ae-image.png


                                        וכאן אתה מוסיף ערוץ:
                                        c4e942fe-4b54-464d-8445-72a44f086ddf-image.png


                                        כאן אתה משחק עם הגדרות של כל ערוץ (ההגדרות האלה יחולו על כל הערוץ)
                                        e5cdba04-182c-4fd8-87ee-831b8f7c9ec5-image.png


                                        אתה יכול לבחור עם העכבר קטע מסויים מערוץ ואז ללחוץ בשורה למעלה בשמאל על אפקטים ולהחיל עליו

                                        בהצלחה!

                                        האפקט Wahwah על גיטרה נותן לה קול של חשמלית

                                        54505725-e6c7-4f23-8aa0-5f1152f1d7ff-image.png

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אני בעצמי 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        @ד-ב תודה על העזרה עד עכשיו ישנה איזו בעיה כשאני בא לשמור כפרוייקט הוא מעלה לי אזהרה כזו:aaca5c40-f7d9-4a51-9917-524eb1cdfeae-צילום מסך 2022-02-12 212625.jpg כביכול הייתה בעיה בצורה שהקלטתי וזה לא מוגדר כפרוייקט אלא כקובץ אחד או משהו דומה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות
                                        תגובה
                                        • תגובה כנושא
                                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                                        • מהישן לחדש
                                        • מהחדש לישן
                                        • הכי הרבה הצבעות


                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • לא נקרא 0
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • שליחת פנייה לניהול