בקשה פלאגים לתוכנה fl studio
-
האם יש למישהו פלאגים לתוכנה הזאת מה שהורדתי ממתמחים טופ ?
-
האם יש למישהו פלאגים לתוכנה הזאת מה שהורדתי ממתמחים טופ ?
-
@יהודה1 איזה פלאגינים אתה רוצה? יש המון !!
אגב, ממליץ יותר על קיובייס אם התחלת עכשיו להתעסק בזה... -
@יהודה1 אז קודם כל, תדע שאין הבדל בין הפלאגינים של fl studio, לפלאגינים של כל תוכנה אחרת.
הכל אותו דבר.
אתה רוצה פלאגינים חינמיים, או פרוצים? -
@יהודה1 יש כל מיני סגנונות...
באתר הזה בקטגוריה הזאת יש הרבה פלאגינים פרוצים.- יש את סרום שזה הסינטי סייזר הכי נפוץ שקיים היום,
להורדה תלחץ כאן
- יש את סרום שזה הסינטי סייזר הכי נפוץ שקיים היום,
-
N ntz העביר נושא זה מ-תוכנות מוזיקה ופלאגינים ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות