-
@יעלה אמר בשירי משפחת אריאלי:
נראה לכם שבשיר מודה אני החדש התופפן הוא ממשפחת אריאלי
@הודיה-1 אמר בשירי משפחת אריאלי:
@יעלה גם אני חשבתי ככה הוא מזכיר קצת את נריה אם אני לא טועה
גם לי הוא הזכיר אותם --
מישהו יודע מה שמו?? -
@יעלה אמר בשירי משפחת אריאלי:
נראה לכם שבשיר מודה אני החדש התופפן הוא ממשפחת אריאלי
@הודיה-1 אמר בשירי משפחת אריאלי:
@יעלה גם אני חשבתי ככה הוא מזכיר קצת את נריה אם אני לא טועה
גם לי הוא הזכיר אותם --
מישהו יודע מה שמו??@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@יעלה אמר בשירי משפחת אריאלי:
נראה לכם שבשיר מודה אני החדש התופפן הוא ממשפחת אריאלי
@הודיה-1 אמר בשירי משפחת אריאלי:
@יעלה גם אני חשבתי ככה הוא מזכיר קצת את נריה אם אני לא טועה
גם לי הוא הזכיר אותם --
מישהו יודע מה שמו??נשמח שתבררו

-
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@יעלה אמר בשירי משפחת אריאלי:
נראה לכם שבשיר מודה אני החדש התופפן הוא ממשפחת אריאלי
@הודיה-1 אמר בשירי משפחת אריאלי:
@יעלה גם אני חשבתי ככה הוא מזכיר קצת את נריה אם אני לא טועה
גם לי הוא הזכיר אותם --
מישהו יודע מה שמו??נשמח שתבררו

@יעלה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@יעלה אמר בשירי משפחת אריאלי:
נראה לכם שבשיר מודה אני החדש התופפן הוא ממשפחת אריאלי
@הודיה-1 אמר בשירי משפחת אריאלי:
@יעלה גם אני חשבתי ככה הוא מזכיר קצת את נריה אם אני לא טועה
גם לי הוא הזכיר אותם --
מישהו יודע מה שמו??נשמח שתבררו

זה אלעזר חזן.
-
מודה אני!!!
נהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי - מודה אני - אקוסטי.mp3
@אינספריישן מה אומרת?
בעניי זה מטורףף!
מרגש מאודד!
נחכה וניראה עוד כמה צפיות יקפצו ביוטיוב על השיר.@פונץ-בננה אני חושבת שהשיר מהמם והכל אבל יש בו משהו שאני חושבת שיהיה פחות מדף חדש אבל בעיניי הוא מדהים כי אנשים אוהבים רגש אבל נירלי פחות לא יודעת הרגשה שיהיה להם בהצלחהה
-
@יעלה אמר בשירי משפחת אריאלי:
פה לא חסום אבל אי אפשר להוריד...
https://www.jdn.co.il/video/1616837/את רוצה שאני אוריד לך?
אגב השיר מהמם!!
ממש אהבתי את הביצוע. יש בו משו עדין- פחות שואו וצעקות...@אייצ-ית יש לי את הקליפ - אבל הוא שוקל הרבה .
ואינלי מושג איך להעלות את זה באופן אחר שלא יחסם.. -
@יעלה אמר בשירי משפחת אריאלי:
פה לא חסום אבל אי אפשר להוריד...
https://www.jdn.co.il/video/1616837/את רוצה שאני אוריד לך?
אגב השיר מהמם!!
ממש אהבתי את הביצוע. יש בו משו עדין- פחות שואו וצעקות... -
@aaa העלתי למג'יקוד.
תורידו כוכביות- אם נחסם תשלחו לבדיקה- יפתחו לכם.https://send.magic*******ode.me/send-file/file/b5374fa1a4c105de3073719e4e490af6e8fe7b73/view
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות