דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שירי משפחת אריאלי

שירי משפחת אריאלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
718 פוסטים 101 כותבים 108.6k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חובבת מוזיקה צעירה

    @אחות-קטנה לא יפה למה לא לפרגן הוא עבד על זה הרבה
    וזה ממש יצליח בעתיד עוד תראו....

    בונקרב מנותק
    בונקרב מנותק
    בונקר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #548

    @חובב-מוזיקה-צעיר אמר בשירי משפחת אריאלי:

    @אחות-קטנה לא יפה למה לא לפרגן הוא עבד על זה הרבה
    וזה ממש יצליח בעתיד עוד תראו....

    אני אישית ממש אהבתי את הקליפ
    ואני לא חושב שיש בעיה שאנשים יביעו את דעתם
    [כל עוד זה לא בצורה מוגזמת]

    "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
    [ממעמקים גד אלבז]

    רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • בונקרב בונקר

      @חובב-מוזיקה-צעיר אמר בשירי משפחת אריאלי:

      @אחות-קטנה לא יפה למה לא לפרגן הוא עבד על זה הרבה
      וזה ממש יצליח בעתיד עוד תראו....

      אני אישית ממש אהבתי את הקליפ
      ואני לא חושב שיש בעיה שאנשים יביעו את דעתם
      [כל עוד זה לא בצורה מוגזמת]

      רבקהר מנותק
      רבקהר מנותק
      רבקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #549

      @בונקר אמר בשירי משפחת אריאלי:

      [כל עוד זה לא בצורה מוגזמת]

      זה הבעיה...
      אני רק נכנסתי לפוסט וראיתי הרבה ביקורת.

      @אחות-קטנה אמר בשירי משפחת אריאלי:

      ובלי קשר רק לי המנגינה במעבר הזכירה שיר אחר

      זה קורה לי מלא בהרבה שירים.

      @taly אמר בשירי משפחת אריאלי:

      אבל יש כמה דברים שמפריעים מאוד בקליפ

      זה בהחלט עניין של טעם.... ולא התכוונתי לזה כשהערתי קודם... צרם לי כל מיני משפטים של חוסר פרגון שיכלו להיאמר בצורה שונה ויפה יותר.... [בלי קשר אלייך ספציפית חלילה].

      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • ת מנותק
        ת מנותק
        תהילוש 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #550

        קליפ מהממם לנהוראי יש גם קול יפה
        אבל כמה אפשר שירי חתונה
        וגם אותם שחקנים שמכירים כבר
        ומנגינה שמזכירה משהו אחר
        דרך אגב אחד השדרנים היום ברדיו אמר שזה שיר מצוין
        רק הוא היה מוריד את העבריס וגם אני חושבת ככה
        אבל חוץ מזה נהוראי ממש כוכב עולה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אחות קטנהא אחות קטנה

          @חובב-מוזיקה-צעיר למה לא לפרגן שאלה טובה
          מפרגנת לו שיצליח (באמת ובלי שום ציניות)
          רק שמה לעשות פחות אהבתי את העיבריס הזו וכמי שרגילה לעיבריס הטעויות פשוט צורמות לי
          וכתבתי גם שאין ספק שהשיר יהיה להיט

          ובלי קשר רק לי המנגינה במעבר הזכירה שיר אחר
          היא מדגדגת לי ואני לא מצליחה להיזכר

          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #551

          @אחות-קטנה

          @אחות-קטנה אמר בשירי משפחת אריאלי:

          ובלי קשר רק לי המנגינה במעבר הזכירה שיר אחר
          היא מדגדגת לי ואני לא מצליחה להיזכר

          בדקה 2:30 זה הזכיר את אח'שלנו מתחתן..

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          oritMusicO אפרתא 2 תגובות תגובה אחרונה
          4
          • אחות קטנהא אחות קטנה

            @חובב-מוזיקה-צעיר למה לא לפרגן שאלה טובה
            מפרגנת לו שיצליח (באמת ובלי שום ציניות)
            רק שמה לעשות פחות אהבתי את העיבריס הזו וכמי שרגילה לעיבריס הטעויות פשוט צורמות לי
            וכתבתי גם שאין ספק שהשיר יהיה להיט

            ובלי קשר רק לי המנגינה במעבר הזכירה שיר אחר
            היא מדגדגת לי ואני לא מצליחה להיזכר

            ח מנותק
            ח מנותק
            חובבת מוזיקה צעירה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #552

            @אחות-קטנה באמת נכון יש קטע שזה מזכיר
            את השיר של שמואל הררי בית נאמן גם בשם וגם בחלק קטן מהשיר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

              @אחות-קטנה

              @אחות-קטנה אמר בשירי משפחת אריאלי:

              ובלי קשר רק לי המנגינה במעבר הזכירה שיר אחר
              היא מדגדגת לי ואני לא מצליחה להיזכר

              בדקה 2:30 זה הזכיר את אח'שלנו מתחתן..

              oritMusicO מנותק
              oritMusicO מנותק
              oritMusic
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #553

              @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

              @אחות-קטנה

              @אחות-קטנה אמר בשירי משפחת אריאלי:

              ובלי קשר רק לי המנגינה במעבר הזכירה שיר אחר
              היא מדגדגת לי ואני לא מצליחה להיזכר

              בדקה 2:30 זה הזכיר את אח'שלנו מתחתן..

              גם לי זה הזכיר את השיר אח שלנו מתחתן... וגם עוד משהו לקח לי זמן עד שנזכרתי.. השיר חתן וגם כלה של אבי אילסון...
              בקטע של 'ששון וגם שמחה... חתן וגם כלה...'

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנותק
                מ מנותק
                מ.מ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #554

                אווו שיר וקליפ ממש מטורפים!!!!
                וטוב מאוד שיש שיר חתונות חדש שיוכלו לרקוד איתו, ולא ללעוס את שירי החתונות שכבר יש.
                ("אהבתי ממש את הביקורות שלכם😏 😏" ... נראה אותכם עושים כזה קליפ מטורף!!!! וחושביםעל כזה רעיון פצצה 😜 ...)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • ב מנותק
                  ב מנותק
                  בנימין לוריא
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #555

                  השבוע בתוכנית שבוע טוב בהגשת עמירם בן לולו יתארח הזמר נהוראי אריאלי והנגנים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                    @אחות-קטנה

                    @אחות-קטנה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                    ובלי קשר רק לי המנגינה במעבר הזכירה שיר אחר
                    היא מדגדגת לי ואני לא מצליחה להיזכר

                    בדקה 2:30 זה הזכיר את אח'שלנו מתחתן..

                    אפרתא מנותק
                    אפרתא מנותק
                    אפרת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #556

                    @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                    @אחות-קטנה

                    @אחות-קטנה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                    ובלי קשר רק לי המנגינה במעבר הזכירה שיר אחר
                    היא מדגדגת לי ואני לא מצליחה להיזכר

                    בדקה 2:30 זה הזכיר את אח'שלנו מתחתן..

                    וואי תודה שאמרת 😂

                    @בנימין-לוריא אמר בשירי משפחת אריאלי:

                    השבוע בתוכנית שבוע טוב בהגשת עמירם בן לולו יתארח הזמר נהוראי אריאלי והנגנים

                    יפה לו פעם שניה שהוא אצל עמירם ותודה על העדכון....👍

                    בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                    אייל גלבוע

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אחות קטנהא אחות קטנה

                      @חובב-מוזיקה-צעיר למה לא לפרגן שאלה טובה
                      מפרגנת לו שיצליח (באמת ובלי שום ציניות)
                      רק שמה לעשות פחות אהבתי את העיבריס הזו וכמי שרגילה לעיבריס הטעויות פשוט צורמות לי
                      וכתבתי גם שאין ספק שהשיר יהיה להיט

                      ובלי קשר רק לי המנגינה במעבר הזכירה שיר אחר
                      היא מדגדגת לי ואני לא מצליחה להיזכר

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אחד מן המניין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #557

                      @אחות-קטנה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                      ובלי קשר רק לי המנגינה במעבר הזכירה שיר אחר
                      היא מדגדגת לי ואני לא מצליחה להיזכר

                      כן נראהלי "אחשלנו מתחתן" דלהלהלה.... כזה לא?
                      ככה קצת הזכיר לי במעבר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ג מנותק
                        ג מנותק
                        גילה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי גילה
                        #558

                        טוב אז דעתי על השיר החדש של נהוראי - בית נאמן - שיר מוצלח ביותר שאני מאמינה שיצליח בגדול בחתונות.
                        והקליפ חמוד ממש!!, הריקוד שלהם נראה סמינרי למדי (אבל זה דווקא חמוד 🙂 )
                        (לתנועות של נהוראי פחות התחברתי)

                        חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ג גילה

                          טוב אז דעתי על השיר החדש של נהוראי - בית נאמן - שיר מוצלח ביותר שאני מאמינה שיצליח בגדול בחתונות.
                          והקליפ חמוד ממש!!, הריקוד שלהם נראה סמינרי למדי (אבל זה דווקא חמוד 🙂 )
                          (לתנועות של נהוראי פחות התחברתי)

                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #559
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אחד מן המניין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #560

                            טוב תקשיבו עברתי פה על התגובות וראיתי ביקורת על שם השיר---
                            כאילו מה רציתם? כמה שמות יש לשיר חתונה שיוצא??
                            אם היה לכם שם קורץ יותר- הייתם אתם בוחרים לנהוראי.

                            חסידייה אוטנטיתח ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                            3
                            • א אחד מן המניין

                              טוב תקשיבו עברתי פה על התגובות וראיתי ביקורת על שם השיר---
                              כאילו מה רציתם? כמה שמות יש לשיר חתונה שיוצא??
                              אם היה לכם שם קורץ יותר- הייתם אתם בוחרים לנהוראי.

                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #561
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • תהילושת מנותק
                                תהילושת מנותק
                                תהילוש
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #562

                                בעיני השיר היה מהמם!
                                סוף כול סוף קליפ שבו הרקדנים נראים נורמלי! באמת! הם גם נראים חרדים! לא מחופשים! סוף כול סוף! .בלי ג'ינסים קרעוים למינהם, ובלי בלוריות עפות גבוה.......
                                והתנועות הסולדיות והנורמליות! סוף כול סוף!
                                הקליפ איכותי מאוד! הצילום, הזוויות,וכול המראה הכללי-מהמם!
                                גם לגבי הניצבים/חתן וכו. מאוד נחמד(בעיני) לראות שוב את אותם שחקנים מוכרים, וגם אלו שפחות.
                                ולגבי התלונות על השם-אין כול כך הרבה שמות של שירי חתונות....
                                בואי כלה?-לא מתאים לפה. מקודשת? גם לא... קול ששון? יש המון המון...אז מה נשאר?...בית נאמן!...😀

                                פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • א אחד מן המניין

                                  טוב תקשיבו עברתי פה על התגובות וראיתי ביקורת על שם השיר---
                                  כאילו מה רציתם? כמה שמות יש לשיר חתונה שיוצא??
                                  אם היה לכם שם קורץ יותר- הייתם אתם בוחרים לנהוראי.

                                  ת מנותק
                                  ת מנותק
                                  תמר מהמרכז
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #563

                                  @אחד-מן-המניין אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                  טוב תקשיבו עברתי פה על התגובות וראיתי ביקורת על שם השיר---
                                  כאילו מה רציתם? כמה שמות יש לשיר חתונה שיוצא??
                                  אם היה לכם שם קורץ יותר- הייתם אתם בוחרים לנהוראי.

                                  נכון, תאמת שעכשיו אני חושבת- כאילו אין עוד זמרים שהעתיקו שמות משירים אחרים, כמה בואי בשלום יש... כמה חתן וכלה וכו'.... אין מה לעשות... לא זוכרת עכשיו את המילים של השיר, אבל הגיוני שזה מה שהוא הצליח להוציא ממנו, הוא לא חייב לשנות רק בגלל שיש כבר שיר עם אותו שם.

                                  מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אפרתא אפרת

                                    https://www.youtube.com/watch?v=PTeV_4FqB44

                                    יהודה 0י מנותק
                                    יהודה 0י מנותק
                                    יהודה 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #564

                                    @אפרת שיר יפה בטרוףףףףףףף

                                    בונקרב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • יהודה 0י יהודה 0

                                      @אפרת שיר יפה בטרוףףףףףףף

                                      בונקרב מנותק
                                      בונקרב מנותק
                                      בונקר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #565

                                      @יהודה-0 אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                      @אפרת שיר יפה בטרוףףףףףףף

                                      שיר מגניב השיר הזה צריך להפוך ללהיט חתונות

                                      "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                                      [ממעמקים גד אלבז]

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • תהילושת תהילוש

                                        בעיני השיר היה מהמם!
                                        סוף כול סוף קליפ שבו הרקדנים נראים נורמלי! באמת! הם גם נראים חרדים! לא מחופשים! סוף כול סוף! .בלי ג'ינסים קרעוים למינהם, ובלי בלוריות עפות גבוה.......
                                        והתנועות הסולדיות והנורמליות! סוף כול סוף!
                                        הקליפ איכותי מאוד! הצילום, הזוויות,וכול המראה הכללי-מהמם!
                                        גם לגבי הניצבים/חתן וכו. מאוד נחמד(בעיני) לראות שוב את אותם שחקנים מוכרים, וגם אלו שפחות.
                                        ולגבי התלונות על השם-אין כול כך הרבה שמות של שירי חתונות....
                                        בואי כלה?-לא מתאים לפה. מקודשת? גם לא... קול ששון? יש המון המון...אז מה נשאר?...בית נאמן!...😀

                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #566

                                        @תהילוש אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                        גם לגבי הניצבים/חתן וכו. מאוד נחמד(בעיני) לראות שוב את אותם שחקנים מוכרים, וגם אלו שפחות.

                                        נכון ..

                                        וגם זה בא לומר שאם לקחו את אותו שחקן הרבה פעמים , אז הוא טוב!!
                                        וזה מראה על הרמה שהוא רצה לשמור בקליפ , למי שמשעמם לא חייב לצפות 😇

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • סקופרס סקופר

                                          @סקופר בחשיפה!!

                                          הסינגל קליפ החדש של נהוראי אריאלי - "בית נאמן" •

                                          נהוראי אריאלי, זמר ויוצר צעיר ומבטיח, עמל בימים אלה על אלבום הבכורה וכעת הוא מגיש סינגל חדש ואנרגטי אותו כתב והלחין - "בית נאמן", העיבוד וההפקה המוזיקלית של מאור חיים.

                                          "בית נאמן" - שיר קצבי, אלקטרוני ומלהיב היישר אל רחבות הריקודים ומעגלי החתונות.

                                          את הסינגל החדש מלווה וידאו קליפ מרענן ומקפיץ בליווי רקדנים.
                                          עטיפת הסינגל.jpg

                                          בית נאמן - נהוראי אריאלי.mp3

                                          קליפ: https://youtu.be/PTeV_4FqB44
                                          בימוי: נהוראי אריאלי

                                          צילום: יצחק קלמן

                                          עריכת וידאו: שמואל חדאד

                                          אלי הגברא מנותק
                                          אלי הגברא מנותק
                                          אלי הגבר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #567
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול