איזה קליפ של מוזיקה הייתם פותחים
-
לפעמים אתם יושבים על הספה בזמן כזה רגוע ואז אתם חייבים איזה יצירה מוזיקלית או איזה שיר או קליפ טטטטווווווווווווווווובבבבבבבבבבבב אבל משהו כזה שיהפוך את החויה לחלום!!!!
מכירים???
אני כן?
וברגע זה איזה קליפ הייתם מדליקים?
שתפו מעניין לשמוע
אני חייב לומר שהדבר הראשון שהייתי מדליק זה קליפ של זאנויל דסקל מלכות חסידמעלך של שירי הרגבה מפיטסבורג!!!
ואתם יודעים מה אחרי שהייתי גומר?
מה אז הייתי מדליק??
עוד פעמיים את זה....
כן לא נמאס לי גם אחרי 1000 פעם יש שם שירה שבוקעת מהלב אם קולות שניים והרמוניה מיוחדת אני פשוט אוהב
מעניין מה אתם הייתם עושים בזמן הזה שתפו את הקליפ ואת הקישור מעניין לשמוע עוד חוות דעת
מצורף קישור ליוטיוב [כמובן פתוח בנטפרי]
https://www.youtube.com/watch?v=1jkha_Uw4jk@יונה-הכהן
אני הייתי פותח את "קידוש"
או את "שלום זכר"
לדעתי זה מהקליפים ההכי מושקעים שיצאו בשנה האחרונה. -
@יונה-הכהן
אני הייתי פותח את "קידוש"
או את "שלום זכר"
לדעתי זה מהקליפים ההכי מושקעים שיצאו בשנה האחרונה. -
לפעמים אתם יושבים על הספה בזמן כזה רגוע ואז אתם חייבים איזה יצירה מוזיקלית או איזה שיר או קליפ טטטטווווווווווווווווובבבבבבבבבבבב אבל משהו כזה שיהפוך את החויה לחלום!!!!
מכירים???
אני כן?
וברגע זה איזה קליפ הייתם מדליקים?
שתפו מעניין לשמוע
אני חייב לומר שהדבר הראשון שהייתי מדליק זה קליפ של זאנויל דסקל מלכות חסידמעלך של שירי הרגבה מפיטסבורג!!!
ואתם יודעים מה אחרי שהייתי גומר?
מה אז הייתי מדליק??
עוד פעמיים את זה....
כן לא נמאס לי גם אחרי 1000 פעם יש שם שירה שבוקעת מהלב אם קולות שניים והרמוניה מיוחדת אני פשוט אוהב
מעניין מה אתם הייתם עושים בזמן הזה שתפו את הקליפ ואת הקישור מעניין לשמוע עוד חוות דעת
מצורף קישור ליוטיוב [כמובן פתוח בנטפרי]
https://www.youtube.com/watch?v=1jkha_Uw4jk@יונה-הכהן סיבת הסיבות של ישי ריבו.
מושקע בטירוף.
-
כרחם אב של מתנדבי איחוד הצלה. מרגש ויפה.
-
@יונה-הכהן סיבת הסיבות של ישי ריבו.
מושקע בטירוף.
@רבקה הוא מאוד יפה אבל לדעתי זה סוג אחר בעיקר 2 מצבים בים ובמדבר אבל בהחלט מאוד מאוד יפה וצבוע טוב
למעשה לא דיברתי על השקעה בקליפ שזה נושא מעניין אלא יותר מה בא לי לראות ולי לא מחייב שיהיה לי בא לראות דוקא השקעה אלא יותר אדם שר במופע ספציפית על מה שהבאתי שם אבל הרעיון חמוד -
כרחם אב של מתנדבי איחוד הצלה. מרגש ויפה.
@תמר-מהמרכז אבל עם כל הכבוד לגרשי גשטטנר זצ"ל
שזה שיר מאוד מאוד יפה ומרוב שזה שיר מאוד יפה כבר א"א לשמוע אותו, -
כרחם אב של מתנדבי איחוד הצלה. מרגש ויפה.
@תמר-מהמרכז מתנצל מאוד אבל לדעתי הקליפ הזה היה על הפנים
בפרט אחרי שהמוצלחים זה יואלי דיקמן וכד' לא יודע לא נהנהתי -
@תמר-מהמרכז אבל עם כל הכבוד לגרשי גשטטנר זצ"ל
שזה שיר מאוד מאוד יפה ומרוב שזה שיר מאוד יפה כבר א"א לשמוע אותו,@ב-ב-ב לא דיברתי על השיר שבאמת קצת חפר, אבל הקליפ הוא יפה, הרבה אנשים מתנדבים ששרים ביחד, זה מרגש ומחזיר אותי בחזרה לאסון הזה איך שהמתנדבים התגייסו לעזרה וכו', לא יודעת, עניין של טעם, אני בכל אופן אהבתי.
-
@ב-ב-ב לא דיברתי על השיר שבאמת קצת חפר, אבל הקליפ הוא יפה, הרבה אנשים מתנדבים ששרים ביחד, זה מרגש ומחזיר אותי בחזרה לאסון הזה איך שהמתנדבים התגייסו לעזרה וכו', לא יודעת, עניין של טעם, אני בכל אופן אהבתי.
פוסט זה נמחק! -
@ב-ב-ב לא דיברתי על השיר שבאמת קצת חפר, אבל הקליפ הוא יפה, הרבה אנשים מתנדבים ששרים ביחד, זה מרגש ומחזיר אותי בחזרה לאסון הזה איך שהמתנדבים התגייסו לעזרה וכו', לא יודעת, עניין של טעם, אני בכל אופן אהבתי.
@תמר-מהמרכז עכשיו במחשבה שניה אולי את צודקת
פחות מקצועי אבל יש בזה הרבה מהרגש שנזכרים בכל התקופה הזאת צודקת -
@תמר-מהמרכז עכשיו במחשבה שניה אולי את צודקת
פחות מקצועי אבל יש בזה הרבה מהרגש שנזכרים בכל התקופה הזאת צודקת@יונה-הכהן אם השאלה היא מבחינת מקצועיות, באמת כרחם אב פחות מגיע לשם, קליפ מקצועי ויפה זה סיבת הסיבות כמו שאמרו פה, ואני גם אהבתי את חתן וכלה של אייל טויטו.
-
@יונה-הכהן אם השאלה היא מבחינת מקצועיות, באמת כרחם אב פחות מגיע לשם, קליפ מקצועי ויפה זה סיבת הסיבות כמו שאמרו פה, ואני גם אהבתי את חתן וכלה של אייל טויטו.
@תמר-מהמרכז כבר ענית לך על זה...
-
@יונה-הכהן אם השאלה היא מבחינת מקצועיות, באמת כרחם אב פחות מגיע לשם, קליפ מקצועי ויפה זה סיבת הסיבות כמו שאמרו פה, ואני גם אהבתי את חתן וכלה של אייל טויטו.
@תמר-מהמרכז נראה לי שהוא התכוון, הן מבחינת מקצועיות של הקליפ והן מבחינת שיר יפה וטוב
כי הרי זה הזמן להירגע. -
אני ברגע של שיעמום בא לי לראות קליפ כייף ושובב
כמו "קדימה" של יוני זי, ואני לא מדברת על מקצועיות,
ומה שאמר יונה הכהן אני גם אוהבת, אבל לא זה מה שהייתי רואה,
זה יותר חזנות או שירת מקהלה שזה דבר יפה בעיני אבל אותי זה משעמם -
אני לאחרונה אוהבת את הקליפ של מלכות וזאנוויל ותחזינה זה קליפ תוק כזה מלא כמיעה לבית המקדש וממש יפה ומיוחד גם ההגשה וההצגה
אין באמת הרבה קליפים איכותיים באמת ולדעתי מלכות כן עושים קליפים ערכיים יותר מכל האחרים -
אני לאחרונה אוהבת את הקליפ של מלכות וזאנוויל ותחזינה זה קליפ תוק כזה מלא כמיעה לבית המקדש וממש יפה ומיוחד גם ההגשה וההצגה
אין באמת הרבה קליפים איכותיים באמת ולדעתי מלכות כן עושים קליפים ערכיים יותר מכל האחרים -
@יונה-הכהן אחלה נושא!!
ולעניינינו אני לא יכול להצביע על קליפ מסוים, כי יש המון קליפים יפים, אבל בדרך כלל אוהב יותר קליפים של לייב, זאת אומרת הסרטות של הופעות או של ביצועים של תזמורות, הקליפים האלו הכי יפים מכמה סיבות, דבר ראשון אתה נכנס לאווירה שהכל אמיתי ולא הצגות אולפן.... ודבר שני יש כלים ותזמורת חיה שאתה רואה אותה מנגנת, וכשזה תזמורת טובה אתה יכול להסתכל על זה שעות... -
אכן הקליפים של מלכות מושקעים
אך לי מאוד צורם באוזן הנגיעות והעריכות שלהם בקול של הזמר
ואם זה ילד פלא אז בכלל יש להם איזה פיצ'ר שהופך את קולו לאיזה ג'לי שנוזל
ידעתי גם ידעתי שכולם נוגעים ועורכים את הקול
אבל אצליהם זה מגיע לרמה של 'מהנדסי קול'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות