איזה קליפ של מוזיקה הייתם פותחים
-
@תמר-מהמרכז אבל עם כל הכבוד לגרשי גשטטנר זצ"ל
שזה שיר מאוד מאוד יפה ומרוב שזה שיר מאוד יפה כבר א"א לשמוע אותו,@ב-ב-ב לא דיברתי על השיר שבאמת קצת חפר, אבל הקליפ הוא יפה, הרבה אנשים מתנדבים ששרים ביחד, זה מרגש ומחזיר אותי בחזרה לאסון הזה איך שהמתנדבים התגייסו לעזרה וכו', לא יודעת, עניין של טעם, אני בכל אופן אהבתי.
-
@ב-ב-ב לא דיברתי על השיר שבאמת קצת חפר, אבל הקליפ הוא יפה, הרבה אנשים מתנדבים ששרים ביחד, זה מרגש ומחזיר אותי בחזרה לאסון הזה איך שהמתנדבים התגייסו לעזרה וכו', לא יודעת, עניין של טעם, אני בכל אופן אהבתי.
פוסט זה נמחק! -
@ב-ב-ב לא דיברתי על השיר שבאמת קצת חפר, אבל הקליפ הוא יפה, הרבה אנשים מתנדבים ששרים ביחד, זה מרגש ומחזיר אותי בחזרה לאסון הזה איך שהמתנדבים התגייסו לעזרה וכו', לא יודעת, עניין של טעם, אני בכל אופן אהבתי.
@תמר-מהמרכז עכשיו במחשבה שניה אולי את צודקת
פחות מקצועי אבל יש בזה הרבה מהרגש שנזכרים בכל התקופה הזאת צודקת -
@תמר-מהמרכז עכשיו במחשבה שניה אולי את צודקת
פחות מקצועי אבל יש בזה הרבה מהרגש שנזכרים בכל התקופה הזאת צודקת@יונה-הכהן אם השאלה היא מבחינת מקצועיות, באמת כרחם אב פחות מגיע לשם, קליפ מקצועי ויפה זה סיבת הסיבות כמו שאמרו פה, ואני גם אהבתי את חתן וכלה של אייל טויטו.
-
@יונה-הכהן אם השאלה היא מבחינת מקצועיות, באמת כרחם אב פחות מגיע לשם, קליפ מקצועי ויפה זה סיבת הסיבות כמו שאמרו פה, ואני גם אהבתי את חתן וכלה של אייל טויטו.
@תמר-מהמרכז כבר ענית לך על זה...
-
@יונה-הכהן אם השאלה היא מבחינת מקצועיות, באמת כרחם אב פחות מגיע לשם, קליפ מקצועי ויפה זה סיבת הסיבות כמו שאמרו פה, ואני גם אהבתי את חתן וכלה של אייל טויטו.
@תמר-מהמרכז נראה לי שהוא התכוון, הן מבחינת מקצועיות של הקליפ והן מבחינת שיר יפה וטוב
כי הרי זה הזמן להירגע. -
אני ברגע של שיעמום בא לי לראות קליפ כייף ושובב
כמו "קדימה" של יוני זי, ואני לא מדברת על מקצועיות,
ומה שאמר יונה הכהן אני גם אוהבת, אבל לא זה מה שהייתי רואה,
זה יותר חזנות או שירת מקהלה שזה דבר יפה בעיני אבל אותי זה משעמם -
אני לאחרונה אוהבת את הקליפ של מלכות וזאנוויל ותחזינה זה קליפ תוק כזה מלא כמיעה לבית המקדש וממש יפה ומיוחד גם ההגשה וההצגה
אין באמת הרבה קליפים איכותיים באמת ולדעתי מלכות כן עושים קליפים ערכיים יותר מכל האחרים -
אני לאחרונה אוהבת את הקליפ של מלכות וזאנוויל ותחזינה זה קליפ תוק כזה מלא כמיעה לבית המקדש וממש יפה ומיוחד גם ההגשה וההצגה
אין באמת הרבה קליפים איכותיים באמת ולדעתי מלכות כן עושים קליפים ערכיים יותר מכל האחרים -
@יונה-הכהן אחלה נושא!!
ולעניינינו אני לא יכול להצביע על קליפ מסוים, כי יש המון קליפים יפים, אבל בדרך כלל אוהב יותר קליפים של לייב, זאת אומרת הסרטות של הופעות או של ביצועים של תזמורות, הקליפים האלו הכי יפים מכמה סיבות, דבר ראשון אתה נכנס לאווירה שהכל אמיתי ולא הצגות אולפן.... ודבר שני יש כלים ותזמורת חיה שאתה רואה אותה מנגנת, וכשזה תזמורת טובה אתה יכול להסתכל על זה שעות... -
אכן הקליפים של מלכות מושקעים
אך לי מאוד צורם באוזן הנגיעות והעריכות שלהם בקול של הזמר
ואם זה ילד פלא אז בכלל יש להם איזה פיצ'ר שהופך את קולו לאיזה ג'לי שנוזל
ידעתי גם ידעתי שכולם נוגעים ועורכים את הקול
אבל אצליהם זה מגיע לרמה של 'מהנדסי קול' -
זה תלוי כמובן במצב רוח וכו'
אבל אחד הדברים שאני מאוד אוהב לראות זה סרטוני האנימציה של מיכה גמרמן,
ובייחוד של תפילות שבת: https://www.youtube.com/watch?v=BzAtvrZSWnQגם מוזיקה ועיבודים מקצועיים ומהממים, וגם סרטון ברמה אחרת...
זה הקישור לערוץ יוטיוב שלו: https://www.youtube.com/channel/UCtUqpnapvrXg-Rcyhi6jxIA
יש לו על כל החגים וכו' -
זה תלוי כמובן במצב רוח וכו'
אבל אחד הדברים שאני מאוד אוהב לראות זה סרטוני האנימציה של מיכה גמרמן,
ובייחוד של תפילות שבת: https://www.youtube.com/watch?v=BzAtvrZSWnQגם מוזיקה ועיבודים מקצועיים ומהממים, וגם סרטון ברמה אחרת...
זה הקישור לערוץ יוטיוב שלו: https://www.youtube.com/channel/UCtUqpnapvrXg-Rcyhi6jxIA
יש לו על כל החגים וכו' -
אני לאחרונה אוהבת את הקליפ של מלכות וזאנוויל ותחזינה זה קליפ תוק כזה מלא כמיעה לבית המקדש וממש יפה ומיוחד גם ההגשה וההצגה
אין באמת הרבה קליפים איכותיים באמת ולדעתי מלכות כן עושים קליפים ערכיים יותר מכל האחרים@ברוריה אמר באיזה קליפ של מוזיקה הייתם פותחים:
אני לאחרונה אוהבת את הקליפ של מלכות וזאנוויל ותחזינה זה קליפ תוק כזה מלא כמיעה לבית המקדש וממש יפה ומיוחד גם ההגשה וההצגה
אין באמת הרבה קליפים איכותיים באמת ולדעתי מלכות כן עושים קליפים ערכיים יותר מכל האחריםאפשר קישור של זה??
-
אשמיטעלע געווין , יענקלה הכוינס, קה ריבון-של אידיש נחת ,וזאג שוין ווען של דודי קאליש
-
שוקי סלומון וישי לפידות שיר השמחה
-
עולם חדש של איציק אורלב
לחן פצצה קליפ מדהים בקיצור כל מילה תיהיה מיותרת...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות