הצעת ייעול לטובת משתמשי המחשב כמו במתמחים.
-
-
@אייצ-ית אמר בהצעת ייעול לטובת משתמשי המחשב כמו במתמחים.:
שלום להנהלה היקרה @מוטי-טבק @ntz שדואגת תמיד לשדרג את מראה הפורום הנפלא רציתי לשאול אם אפשר להוסיף אופציה לאימוג'ים שיהיה אפשר להוסיף בצ'אטים האישיים כמו שיש בפורום מתמחים שיש שורה עם בחירה של אימוג'ים ושוב תודה על הפורום הנפלא הזה.
תמיד אפשר לעשות ווינ' + ץ/ף
-
@אייצ-ית אמר בהצעת ייעול לטובת משתמשי המחשב כמו במתמחים.:
שלום להנהלה היקרה @מוטי-טבק @ntz שדואגת תמיד לשדרג את מראה הפורום הנפלא רציתי לשאול אם אפשר להוסיף אופציה לאימוג'ים שיהיה אפשר להוסיף בצ'אטים האישיים כמו שיש בפורום מתמחים שיש שורה עם בחירה של אימוג'ים ושוב תודה על הפורום הנפלא הזה.
תמיד אפשר לעשות ווינ' + ץ/ף
-
@אייצ-ית אמר בהצעת ייעול לטובת משתמשי המחשב כמו במתמחים.:
שלום להנהלה היקרה @מוטי-טבק @ntz שדואגת תמיד לשדרג את מראה הפורום הנפלא רציתי לשאול אם אפשר להוסיף אופציה לאימוג'ים שיהיה אפשר להוסיף בצ'אטים האישיים כמו שיש בפורום מתמחים שיש שורה עם בחירה של אימוג'ים ושוב תודה על הפורום הנפלא הזה.
תמיד אפשר לעשות ווינ' + ץ/ף
פוסט זה נמחק! -
התחברות לפי חשבון ג'ימייל
א ב של אתר

-
@אייצ-ית אמר בהצעת ייעול לטובת משתמשי המחשב כמו במתמחים.:
שלום להנהלה היקרה @מוטי-טבק @ntz שדואגת תמיד לשדרג את מראה הפורום הנפלא רציתי לשאול אם אפשר להוסיף אופציה לאימוג'ים שיהיה אפשר להוסיף בצ'אטים האישיים כמו שיש בפורום מתמחים שיש שורה עם בחירה של אימוג'ים ושוב תודה על הפורום הנפלא הזה.
תמיד אפשר לעשות ווינ' + ץ/ף
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
