-
אהיים • בערי וועבר ו-DJ Ancii עם גרסת רמיקס
הזמר החסידי בערי וועבר מגיש גרסת רמיקס לאחד משיריו הראשונים 'אהיים' שהלחין בעצמו וביצע לראשונה באלבומו הראשון 'בעזרת השם יתברך' שיצא ב-2009 • את גרסת הרמיקס יצר DJ Ancii


יוטיוב:!
https://www.youtube.com/watch?v=9aNIWhW2VxUלהורדה!
אהיים - רמיקס - בערי וועבער _ Aheim - Beri Weber - Remix by Ancii.mp3
מילים
ניין, מער נישט קיין געוויין
,צרות פון אונז אוועקגיין
אהיים וועלן מיר גיין
ירושלים אויפבויען א הייםניין, מער נישט קיין געוויין
,מיט א שמייכעלע וועסטו ארומגיין
אהיים וועלן מיר גיין
ירושלים אויפבויען א היים
תהנו!!!
-
@שלומי-0 סתם כמו כל רמיקס
-
בערי וועבער עושה כמה הופעות בארה"ב[פרחי מיאמי ועוד]
האלבום שלו יוצא אחרי שבועות...
אני מקווה שבקיץ יגיע לארץ להופעות... -
מ מוכן תמיד לעזור התייחס לנושא זה ב
-
למישהו יש את דיסקים וואקלים של בערי וועבער [חוץ מפארברענג]??????
-
למישהו יש את דיסקים וואקלים של בערי וועבער [חוץ מפארברענג]??????
@מי-כעמך-ישראל יש לו רק את הפארברענג 1 ו2 ושבת בוואקלי[כמובן המקורי אם מוזיקה רק הורידו והוסיפו מקהלות אין לו עוד דיסקים וואקלים אבל יש לו 2 ביצועים משירים שלו וואקלים 1.ניגון חבד 2.תעיתי.
-
בערי וועבער - The Mountain

https://www.youtube.com/watch?v=a0wyhXxvJ1M -
@שמעון-2 יש גם להורדה?
-
פוסט זה נמחק!
-
האלבום של בערי וועבער קרבן יוצא יום שלישי ח סיון[יום אחרי היום השני של שבועות של אמריקה] מוצ"ש לאחר מכן חשיפה אצל טוקר וכנראה בחודשים הקרובים מופע השקה פה בארץ
סוף כל סוף זה מגיע בערי וועבער קרבן..................................................................................... -
האלבום של בערי וועבער קרבן יוצא יום שלישי ח סיון[יום אחרי היום השני של שבועות של אמריקה] מוצ"ש לאחר מכן חשיפה אצל טוקר וכנראה בחודשים הקרובים מופע השקה פה בארץ
סוף כל סוף זה מגיע בערי וועבער קרבן.....................................................................................@שלומי-0 אמר בבערי וועבער:
האלבום של בערי וועבער קרבן יוצא יום שלישי ח סיון[יום אחרי היום השני של שבועות של אמריקה] מוצ"ש לאחר מכן חשיפה אצל טוקר וכנראה בחודשים הקרובים מופע השקה פה בארץ
סוף כל סוף זה מגיע בערי וועבער קרבן.....................................................................................הוא היה פה עכשיו לשבועיים בערך (יכול להיות שעוד פה) אם הערשי וויינבערגער היקליטו והסריטו קליפ כבר
(גם אברהם מרדכי שווארץ היה פה עכשיו, עשה קאמזיץ בירושלים, ונראה לי הוא הולך להוציא דיסק שהם שלו "קודש קדשים" כך שמעתי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות