יענקי דסקל
-
יענקי דסקל & מקהלת מלכות - לראות בנים | Yanki Daskal ...
https://www.youtube.com/watch?v=0x1OIahHdWo@מuזיק אמר ביעקב יהודה דסקל:
יענקי דסקל & מקהלת מלכות - לראות בנים | Yanki Daskal ...
https://www.youtube.com/watch?v=0x1OIahHdWoוהנה להורדה.
השיר הכי מרגש שיש!
https://send.magicode.me/send-file/fi***le/a38cabf67aac9f0bfce6013f880c7bcca97b31b0/view(לא לשכוח להוריד ***)
-
למי שלא יודע במי מדובר

-
אלבום חדש ליענקי דסקל
נשמח לשמוע פרטים האם הדיסק חינמי ? -
@מוישי-2 אני לא יודע אם זה חינם
@צוות-פיקוח ? -
כתבת שזה חולק חינם
-
סוכות - מקהלת מלכות, לוי פולקוביץ, יענקי דסקל, מנדי וויס, בנצי קלצקין, שמוליק ויינריך - נעלה ונראה
עלה ונראה! היכנסו לאווירת החג עם מחרוזת עליה לרגל של מקהלת 'מלכות', לוי פאלקוויטש, יענקי דסקל, מנדי וייס ובנצי קלצקין
מחרוזת חגיגית ואנרגטית במיוחד מבית היוצר של מקהלת מלכות וגדולי הזמר החסידי מישראל ומארה"ב – לוי פאלקוויטש, יענקי דסקל, מנדי וייס וילד הפלא בנצי קלצקין.
במחרוזת שחרז ועיבד קולית פנחס ביכלר, מיטב ניגוני עלייה לרגל ובית המקדש מתוך תפילות החג, מוגשים בהפקה מושקעת וסוחפת בעיבודו של שמוליק ויינריך.
המחרוזת הינה שלישית בסדרת 'שמחת בית השואבה' הרואים אור על ידי ארגון 'אנחנו וצאצאינו' מדי שנה במסגרת אלבומי החגים של הארגון.
האזנה ערבה וחג שמח!
https://www.youtube.com/watch?v=-uBEf1re9Ro
-
-
@מוישי-2 "האלבום" מנוחה ושמחה שמו הזה זה 4 שירים שיצאו לקראת ימים נוראים וחודש תשרי בחסידות ויזניץ ןלאחר בבירור שלי הם ללא זכיות יוצרים ויענקי דסקל טען לי שבשמחה להפיץ אותם הם לא מפיצים את זה כי הם הטיציאו אצ זה לחסידים שלהם אבל מי שרוצה לשמוע בשמחה רבה זה גם לא איכות כל כך טובה זה היה פה באתר כבר בנושא הזה איפה שהוא שם אני מעלה כקובץמצורף 04_שמע_קולינו.mp3 03_ויזכו.mp3 06_בכל_דרכיך_דעהו.mp3 05_כהיום_הזה.mp3
-
@מוישי-2 "האלבום" מנוחה ושמחה שמו הזה זה 4 שירים שיצאו לקראת ימים נוראים וחודש תשרי בחסידות ויזניץ ןלאחר בבירור שלי הם ללא זכיות יוצרים ויענקי דסקל טען לי שבשמחה להפיץ אותם הם לא מפיצים את זה כי הם הטיציאו אצ זה לחסידים שלהם אבל מי שרוצה לשמוע בשמחה רבה זה גם לא איכות כל כך טובה זה היה פה באתר כבר בנושא הזה איפה שהוא שם אני מעלה כקובץמצורף 04_שמע_קולינו.mp3 03_ויזכו.mp3 06_בכל_דרכיך_דעהו.mp3 05_כהיום_הזה.mp3
@מוישי-ממירון בכל דרכיך וכהיום הזה -הקובץ לא תקין
תוכל להעלות שוב? -
פוסט זה נמחק!
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

