דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. עקיבא גרומן

עקיבא גרומן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
57 פוסטים 29 כותבים 3.8k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • סאדיגוראס סאדיגורא

    זה קישור של החיפוש שביצעת בדרייבך

    עליך ללחוץ על התיקיה של עקיבא לאח"מ ללחוץ על הלחצן הימני בעכבר, השלב הבא הינו "הצג קישור" ושינוי ההגדרה שכל מי שברשותו הקישור יוכל לצפות ואז להעתיק את כתובת הקישור.

    שים לב להוסיף את הכוכביות לפני ההדבקה באתר
    מצידי פתח ווארד או סתם כרטיסית כרום חדשה להוסיף כוכביות ורק אחר כך להדביק באתר!!

    שרי 0ש מנותק
    שרי 0ש מנותק
    שרי 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרי 0
    #18

    @סאדיגורא ככה??
    https://drive.google.com/drive/u/0/search?q=%D7%A2%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%90%****20%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%9F
    או ככה???
    https://drive.google.com/drive/u/0/search?q=%D7%A2%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%90%20%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%9F
    ואם לא הולך אז אין לי מה לעשות, סורי!!(רציתי לעזור...)

    מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

    כשרוןכ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שרי 0ש שרי 0

      @סאדיגורא ככה??
      https://drive.google.com/drive/u/0/search?q=%D7%A2%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%90%****20%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%9F
      או ככה???
      https://drive.google.com/drive/u/0/search?q=%D7%A2%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%90%20%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%9F
      ואם לא הולך אז אין לי מה לעשות, סורי!!(רציתי לעזור...)

      כשרוןכ מנותק
      כשרוןכ מנותק
      כשרון
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #19

      האם זה נכון שקיבא'לע היה הזמר אורח
      בהופעה של שמילי ונפתלי !?

      סאדיגוראס תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • כשרוןכ כשרון

        האם זה נכון שקיבא'לע היה הזמר אורח
        בהופעה של שמילי ונפתלי !?

        סאדיגוראס מנותק
        סאדיגוראס מנותק
        סאדיגורא
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #20

        @כשרון אכן כן.

        ש'כח אייבערשטער!!!
        בקש ממנו כל דבר, זה לא עולה כסף!
        ו...
        אחרי שקיבלת תגיד תודה!

        C תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • סאדיגוראס סאדיגורא

          @כשרון אכן כן.

          C מנותק
          C מנותק
          C050
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #21

          @סאדיגורא וולאה נו ומה היה? הוא באמת מתאים לזמר על במות??

          סאדיגוראס תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • C C050

            @סאדיגורא וולאה נו ומה היה? הוא באמת מתאים לזמר על במות??

            סאדיגוראס מנותק
            סאדיגוראס מנותק
            סאדיגורא
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #22

            @c050 אמר בעקיבא גרומן:

            @סאדיגורא וולאה נו ומה היה? הוא באמת מתאים לזמר על במות??

            מה השאלה?
            סתם לקחו אותו?

            ש'כח אייבערשטער!!!
            בקש ממנו כל דבר, זה לא עולה כסף!
            ו...
            אחרי שקיבלת תגיד תודה!

            שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • סאדיגוראס סאדיגורא

              @c050 אמר בעקיבא גרומן:

              @סאדיגורא וולאה נו ומה היה? הוא באמת מתאים לזמר על במות??

              מה השאלה?
              סתם לקחו אותו?

              שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #23

              @סאדיגורא איזה שירים הוא שר שם?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוישי 2מ מנותק
                מוישי 2מ מנותק
                מוישי 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #24

                זה לא סתם תמיהה זה באמת שאלה אף פעם לא ראינו אותו מעבר לחתונות וקליפים אז מעניין איך הוא על במות
                שאלה לא לגיטימית ?

                https://youtu.be/-LeGep_D43c
                שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                כנסו והרשמו לערוץ

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י מנותק
                  י מנותק
                  יואל שג
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #25

                  שיר חדש עם אהרלע סאמעט וואס וועט זיין
                  https://youtu.be/Gshe4Cq2Tw4

                  מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                  א שלומי זיבלדש 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • י יואל שג

                    שיר חדש עם אהרלע סאמעט וואס וועט זיין
                    https://youtu.be/Gshe4Cq2Tw4

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אני עצמי רק אפס
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #26
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יואל שג

                      שיר חדש עם אהרלע סאמעט וואס וועט זיין
                      https://youtu.be/Gshe4Cq2Tw4

                      שלומי זיבלדש מנותק
                      שלומי זיבלדש מנותק
                      שלומי זיבלד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #27

                      @יואל-שג אפשר בקובץ

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יונמיוזיקי מנותק
                        יונמיוזיקי מנותק
                        יונמיוזיק
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #28

                        "וואס וועט זיין" – עקיבא גרומן ואהרל'ה סאמעט בליווי מקהלת נשמה שרים מילים חדשות שמאחוריהן סיפור מרגש ללחן חסידי מוכר | תגבירו ווליום

                        https://files.93fm.co.il/new/m/akplayer/e50be9ed8c2d14b3269b6b084c3c5302.mp4

                        שווה לכם לעקוב!
                        חכם.gif

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                          "וואס וועט זיין" – עקיבא גרומן ואהרל'ה סאמעט בליווי מקהלת נשמה שרים מילים חדשות שמאחוריהן סיפור מרגש ללחן חסידי מוכר | תגבירו ווליום

                          https://files.93fm.co.il/new/m/akplayer/e50be9ed8c2d14b3269b6b084c3c5302.mp4

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אני עצמי רק אפס
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #29

                          אהר'לע סאמעט & עקיבא גרומן - וואס וועט זיין.jpg @יונמיוזיק אמר בעקיבא גרומן:

                          "וואס וועט זיין" – עקיבא גרומן ואהרל'ה סאמעט בליווי מקהלת נשמה שרים מילים חדשות שמאחוריהן סיפור מרגש ללחן חסידי מוכר | תגבירו ווליום

                          https://files.93fm.co.il/new/m/akplayer/e50be9ed8c2d14b3269b6b084c3c5302.mp4

                          null

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • סאדיגוראס מנותק
                            סאדיגוראס מנותק
                            סאדיגורא
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #30

                            עקיבא גרומן - בלאז דעם שופר

                            לכבוד שבת נחמו ולקראת הימים הנוראים המשמשים ובאים, עקיבל׳ע גרומן מחדש ומבצע את הקלאסיקה היידישאית 'בלאז דעם שופר' (תקע בשופר) של גדול המוזיקה החסידית מרדכי בן דוד.

                            עקיבל׳ע מסתובב בירושלים עיר הקודש העתיקה ומתפלל מול פני המקדש, משיח בן דוד בא כבר ותגאל אותנו. יה"ר שיבנה בית המקדש במהרה בימנו עם הגאולה השלימה אכי"ר.
                            https://youtu.be/bdWLT-ZRcx0

                            ש'כח אייבערשטער!!!
                            בקש ממנו כל דבר, זה לא עולה כסף!
                            ו...
                            אחרי שקיבלת תגיד תודה!

                            סאדיגוראס כשרוןכ שימיצ5ש 3 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • סאדיגוראס סאדיגורא

                              עקיבא גרומן - בלאז דעם שופר

                              לכבוד שבת נחמו ולקראת הימים הנוראים המשמשים ובאים, עקיבל׳ע גרומן מחדש ומבצע את הקלאסיקה היידישאית 'בלאז דעם שופר' (תקע בשופר) של גדול המוזיקה החסידית מרדכי בן דוד.

                              עקיבל׳ע מסתובב בירושלים עיר הקודש העתיקה ומתפלל מול פני המקדש, משיח בן דוד בא כבר ותגאל אותנו. יה"ר שיבנה בית המקדש במהרה בימנו עם הגאולה השלימה אכי"ר.
                              https://youtu.be/bdWLT-ZRcx0

                              סאדיגוראס מנותק
                              סאדיגוראס מנותק
                              סאדיגורא
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #31

                              @סאדיגורא קובץ
                              WhatsApp Video 2022-08-11 at 16.42.00~1.mp4

                              ש'כח אייבערשטער!!!
                              בקש ממנו כל דבר, זה לא עולה כסף!
                              ו...
                              אחרי שקיבלת תגיד תודה!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • סאדיגוראס סאדיגורא

                                עקיבא גרומן - בלאז דעם שופר

                                לכבוד שבת נחמו ולקראת הימים הנוראים המשמשים ובאים, עקיבל׳ע גרומן מחדש ומבצע את הקלאסיקה היידישאית 'בלאז דעם שופר' (תקע בשופר) של גדול המוזיקה החסידית מרדכי בן דוד.

                                עקיבל׳ע מסתובב בירושלים עיר הקודש העתיקה ומתפלל מול פני המקדש, משיח בן דוד בא כבר ותגאל אותנו. יה"ר שיבנה בית המקדש במהרה בימנו עם הגאולה השלימה אכי"ר.
                                https://youtu.be/bdWLT-ZRcx0

                                כשרוןכ מנותק
                                כשרוןכ מנותק
                                כשרון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #32

                                @סאדיגורא אמר בעקיבא גרומן:

                                עקיבא גרומן - בלאז דעם שופר

                                לכבוד שבת נחמו ולקראת הימים הנוראים המשמשים ובאים, עקיבל׳ע גרומן מחדש ומבצע את הקלאסיקה היידישאית 'בלאז דעם שופר' (תקע בשופר) של גדול המוזיקה החסידית מרדכי בן דוד.

                                עקיבל׳ע מסתובב בירושלים עיר הקודש העתיקה ומתפלל מול פני המקדש, משיח בן דוד בא כבר ותגאל אותנו. יה"ר שיבנה בית המקדש במהרה בימנו עם הגאולה השלימה אכי"ר.
                                https://youtu.be/bdWLT-ZRcx0

                                וואו איזה שיר הוא בחר
                                שיר יפה מאוד כל הכבוד ל'קיבאלע
                                (אגב איפה שר מרדכי את השיר במקור)

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • כשרוןכ כשרון

                                  @סאדיגורא אמר בעקיבא גרומן:

                                  עקיבא גרומן - בלאז דעם שופר

                                  לכבוד שבת נחמו ולקראת הימים הנוראים המשמשים ובאים, עקיבל׳ע גרומן מחדש ומבצע את הקלאסיקה היידישאית 'בלאז דעם שופר' (תקע בשופר) של גדול המוזיקה החסידית מרדכי בן דוד.

                                  עקיבל׳ע מסתובב בירושלים עיר הקודש העתיקה ומתפלל מול פני המקדש, משיח בן דוד בא כבר ותגאל אותנו. יה"ר שיבנה בית המקדש במהרה בימנו עם הגאולה השלימה אכי"ר.
                                  https://youtu.be/bdWLT-ZRcx0

                                  וואו איזה שיר הוא בחר
                                  שיר יפה מאוד כל הכבוד ל'קיבאלע
                                  (אגב איפה שר מרדכי את השיר במקור)

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  yaakov
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #33

                                  @כשרון שיר מדהים ובאמת ביצוע מאוד מדהים (לא כמו mbd אבל יפה מאוד)
                                  השיר יצא באלבאם שנקרא moshiach is coming soon

                                  "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • סאדיגוראס סאדיגורא

                                    עקיבא גרומן - בלאז דעם שופר

                                    לכבוד שבת נחמו ולקראת הימים הנוראים המשמשים ובאים, עקיבל׳ע גרומן מחדש ומבצע את הקלאסיקה היידישאית 'בלאז דעם שופר' (תקע בשופר) של גדול המוזיקה החסידית מרדכי בן דוד.

                                    עקיבל׳ע מסתובב בירושלים עיר הקודש העתיקה ומתפלל מול פני המקדש, משיח בן דוד בא כבר ותגאל אותנו. יה"ר שיבנה בית המקדש במהרה בימנו עם הגאולה השלימה אכי"ר.
                                    https://youtu.be/bdWLT-ZRcx0

                                    שימיצ5ש מנותק
                                    שימיצ5ש מנותק
                                    שימיצ5
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #34

                                    @סאדיגורא
                                    נראה לי שגמרנו אם האפקט הכחלחל של שרולי [שימו לב שגם אצל הרשי סגל יש איזה פורמט צבע סוג של כחול תורכיז]
                                    הקליפ הזה בכלל לא מסמל את הסגנון של שרולי
                                    אבל קליפ מדהים
                                    וכמובן שעקיבא הולך ל משהו זה יהיה עד הטופ.....

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שימיצ5ש שימיצ5

                                      @סאדיגורא
                                      נראה לי שגמרנו אם האפקט הכחלחל של שרולי [שימו לב שגם אצל הרשי סגל יש איזה פורמט צבע סוג של כחול תורכיז]
                                      הקליפ הזה בכלל לא מסמל את הסגנון של שרולי
                                      אבל קליפ מדהים
                                      וכמובן שעקיבא הולך ל משהו זה יהיה עד הטופ.....

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יענקוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #35

                                      מה המספר שלו?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דוד וייס
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #36

                                        אפשר בMP3?

                                        davidovskD תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ד דוד וייס

                                          אפשר בMP3?

                                          davidovskD מנותק
                                          davidovskD מנותק
                                          davidovsk
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #37

                                          @דוד-וייס את מה

                                          "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                                          ג'רארד ויי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול