בני פרידמן
-
@ישתבח-שמו יש מצב לכתוב מזה?
-
@ישתבח-שמו יש מצב לכתוב מזה?
@קוקה-קולה
תמונות מההופעה -
@קוקה-קולה
תמונות מההופעה@ישתבח-שמו זה חסום...
-
חשיפה ראשונית: האזינו לפני כולם לשיר המלא של הזמר בני פרידמן על המילים: "והיה ביום ההוא ובאו האובדים מארץ אשור והנידחים מארץ מצרים" שבקרוב יצא אלינו... תתחילו לשיר את הלהיט המטורף הבא - בלעדי!!
קרדיט מיוזיק סקופ
-
בני פרידמן בקליפ לשיר ימה
https://www.youtube.com/watch?v=nUY6TMUza6g -
מאוד אהבתי את הדואט שלהם
-
פוסט זה נמחק!
-
@chagit03 אמר בבני פרידמן:
וואו אהבתי את הקליפ
קצת מזכיר את הקליפ של שמחה ליינר נעבור
בגלל המדבר....לא רק המדבר, גם הריצות שלהם לאורך כל הקליפ
(כמעט..)אבל עם כל ההערצה שלי ליינר, הקליפ הזה הרבה יותר יפה!

-
מי שמכיר את השיר ימה [שיר מהמםםם] אז שידע שיצא קליפ לשיר המושלם הזה
קליפ מושקעעע בטירוף
טוב סרטון אחד שווה יותר מאלף מילים אז

https://www.youtube.com/watch?v=nUY6TMUza6g@reizy200 אמר בבני פרידמן:
מי שמכיר את השיר ימה [שיר מהמםםם] אז שידע שיצא קליפ לשיר המושלם הזה
קליפ מושקעעע בטירוף
טוב סרטון אחד שווה יותר מאלף מילים אז

https://www.youtube.com/watch?v=nUY6TMUza6gיש לי אותו על המחשב בmp4 אבל אני לא מצליח לעלות אותו לכאן
-
@reizy200 אמר בבני פרידמן:
מי שמכיר את השיר ימה [שיר מהמםםם] אז שידע שיצא קליפ לשיר המושלם הזה
קליפ מושקעעע בטירוף
טוב סרטון אחד שווה יותר מאלף מילים אז

https://www.youtube.com/watch?v=nUY6TMUza6gיש לי אותו על המחשב בmp4 אבל אני לא מצליח לעלות אותו לכאן
-
@reizy200 למשתמשי נטפרי זה לא עובד לכן אם מישהו יסביר לי איך לעלות את זה לכאן לא כקישור אלה כmp4- אשמח

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות