למה כל פעם שאני נכנס לאתר זה כותב לי
-
האימייל שלך עדין לא אושר. אנא בדוק בתיבת הדואר בנוגע לאישור האימייל שנשלח לך על ידנו. לא תוכל לכתוב פוסטים ולהשתמש בצ'אט לפני אימות המייל שלך.
לא קבלתי כלום במייל ומציאות שאני יכול לכתוב פוסטים?????????? -
האימייל שלך עדין לא אושר. אנא בדוק בתיבת הדואר בנוגע לאישור האימייל שנשלח לך על ידנו. לא תוכל לכתוב פוסטים ולהשתמש בצ'אט לפני אימות המייל שלך.
לא קבלתי כלום במייל ומציאות שאני יכול לכתוב פוסטים?????????? -
@אחת-חמודה אני קבלתי לספאם בדקתם שזה לא בספאם?
-
@אחת-חמודה אני קבלתי לספאם בדקתם שזה לא בספאם?
@י-הודה אמר בלמה כל פעם שאני נכנס לאתר זה כותב לי:
@אחת-חמודה אני קבלתי לספאם בדקתם שזה לא בספאם?
לא זה לא הגיע בכלל!!!
-
@י-הודה אמר בלמה כל פעם שאני נכנס לאתר זה כותב לי:
@אחת-חמודה אני קבלתי לספאם בדקתם שזה לא בספאם?
לא זה לא הגיע בכלל!!!
-
@י-הודה אמר בלמה כל פעם שאני נכנס לאתר זה כותב לי:
@אחת-חמודה אני קבלתי לספאם בדקתם שזה לא בספאם?
לא זה לא הגיע בכלל!!!
-
-
-
N ntz נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות