עיבוד יפה שתפס לכם את האוזן
-
נקדש של פרחי מיאמי מתוך ההופעה.
הגאון שקוראים לו ירחמיאל עשה שם עבודה מדהימה.
השיר לא עמוס ככה שאתה לא מרגיש חנק כל כלי נמצא במקום שלו. מבחינת קולות מדהים הבחירה של הקולות שניים גבוה ואחריו נמוך פשוט תענוג ואפילו לא צרם לי כשהוא גם שר איתם (אני לא הכי אוהב כשהוא מחליט לשיר).
בחירה של סולנים גם מגניבה הסולן הראשון יש לו קול מדהים שמתאים לנמוך שם אגב אני חושב שזה הסולו היחיד של הילד הזה אחריו איצי ספינר נכנס עם הגבוה ואז יש שם מעבר מגניב גם לא עמוס ובסוף עודד קריטי עם הקול המטורף שלו עושה את זה כמו גדול.
בקיצור מומלץ בחום למי שלא אכפת לו לשמוע אמריקאים עם מבטא.@shlomo-habani אמר בעיבוד יפה שתפס לכם את האוזן:
נקדש של פרחי מיאמי מתוך ההופעה.
הגאון שקוראים לו ירחמיאל עשה שם עבודה מדהימה.
השיר לא עמוס ככה שאתה לא מרגיש חנק כל כלי נמצא במקום שלו. מבחינת קולות מדהים הבחירה של הקולות שניים גבוה ואחריו נמוך פשוט תענוג ואפילו לא צרם לי כשהוא גם שר איתם (אני לא הכי אוהב כשהוא מחליט לשיר).
בחירה של סולנים גם מגניבה הסולן הראשון יש לו קול מדהים שמתאים לנמוך שם אגב אני חושב שזה הסולו היחיד של הילד הזה אחריו איצי ספינר נכנס עם הגבוה ואז יש שם מעבר מגניב גם לא עמוס ובסוף עודד קריטי עם הקול המטורף שלו עושה את זה כמו גדול.
בקיצור מומלץ בחום למי שלא אכפת לו לשמוע אמריקאים עם מבטא.ירחמיאל ביגון הוא תותח כל העיבודים שלו מקצועיים ואני מאוד אוהבת את הביצועים שלהם תמיד הם נפלאים
-
למרוץ הזמן של נהוראי אריאלי יש עיבוד מטורף!!!!!! של מאור חיים התותח!!!!!!!!!!!!!
-
קלטתם את העיבוד של השיר החדש של שמילי אונגר? טאטע מאמע..
עיבוד של יואלי ונפתלי שניצלר יחד...
שילוב מעניין במיוחד
אלקטרוני עם נגיעות כלים, בראסים וחצוצרות...ממש אהבתי -
נתאנל ישראל מתי עיבוד מטורףףףף
-
קלטתם את העיבוד של השיר החדש של שמילי אונגר? טאטע מאמע..
עיבוד של יואלי ונפתלי שניצלר יחד...
שילוב מעניין במיוחד
אלקטרוני עם נגיעות כלים, בראסים וחצוצרות...ממש אהבתי -
מנאן
של מנדי וייס
בעיבודו של יואלי האגדי@שמחה-הגיטריסט
האמת הוא שהעיבוד כשלעצמו הוא מטורף -
יש לנמואל הרוש שיר מאד יפה שנראלי הוא חדש, עם המילים: "כל המחלה אשר שמתי במצרים..."
יש לו פתיח משגע! פשוט להתענג!!!
גם כן כל העיבוד של השיר עצמו מאד יפה!
מי ששמע מבין על מה אני מדברת. -
שתהא תורתך דודי קאליש בדרשו לפני כמה שנים
-
אני מאוד אהבתי את העיבוד של אספתי רגעים של חיים ישראל
-
עכשיו בדיוק אני שומעת את השיר שמחם עם מרדכי בן דוד ויידל ורדיגר וזה עיבוד מאוד יפה ונוסטלגי ברדיו קול פליי
-
אני לא יודעת אם זה נחשב עיבוד אבל הפקה מוזיקלית זה כן- אברהם פריד והסימפונית פתיחה תזמורתית פשוט לעוף לחלל!! וכן כל קטעי הסמפונית והפילהרמונית במופעים של פריד. האוזניים לא נשארות במקום!
-
השיר מובטח של שמילי אונגר( כל השונה הלכות בכל יום..,)
מתוך שיר 3 עיבוד מושלם של יואלי, יש שם קטע מעבר בין הפזמון לבית-משהו נדיררר
וגם העיבוד של שמילי החדש טאטע מאמע- עיבוד של יואלי ונפתלי שניצלר יחד, אלקטרוני בשילוב כלים ובראסים עם קצב מהמם! -
@אנונימית
אני חושב שזה יותר בגלל שמילי אונגר שמאוד אוהב
את הקטעים האלה , אבל אין ספק שהמעברים פצצה
ואחל'ה עיבוד ,
[דרך אגב לא ידעתי שזה עיבוד של יואלי ].@הגיטריסט
לא רק,
יואלי שואב המון מוטיבים ואלמנטים מהמוזיקה הקלאסית ומכניס את זה לעיבודים שלו
בגלל זה הוא אוהב להשתמש בהמון כלים ולתת תחושה סימפונית/דיסני משהו לפעמים....
בכל השירים שלו כמעט זה מורגש..
(הוא ציין באחד הראיונות שהוא גדל בין היתר על מוזיקה קלאסית)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות