האם לדעתכם יש שוויון בהשמעת המוזיקה ברדיו חרדי בין כל הסגנונות?
-
למה, אני חושבת שיש שוויון, כמו שתגידו שאין שוויון בין כמות התינוקות שנולדים ברוסיה לבין הכמות שנולדים בישראל, פשוט המקום גדול יותר, תבדקו כמה סינגלים ישראלים, חסידים ומזרחיים יוצאים בכל יום ותראו שפחות או יותר יש שוויון בהשמעה ביחס לכמות שיוצאת, אולי בקול חי יותר אוהבים להשמיע חסידי, אבל בקול פליי לדעתי יש שוויון ביחס לכמות השירים.
-
בא נעשה סדר
קול חי משמיע אולי יותר חסידי [בפעמים הבודדים שהוא כבר משמיע מוזיקה]
קול ברמה הרבה יותר מזרחי
קול חי מיוזיק נראה לי מאזן יותר
קול פליי אפשר לשמוע שמה הרבה חסידי [יותר ממה שחשבנו]@זה-אני-0
פחות...
קול חי רק חסידי מהארכיון
קול חי מיוזיק הרוב חסידי מידי פעם רגיל
קול פלי מאזנים והכי טובים.. -
@זה-אני-0
פחות...
קול חי רק חסידי מהארכיון
קול חי מיוזיק הרוב חסידי מידי פעם רגיל
קול פלי מאזנים והכי טובים..@התותח-שבפגזז
דווקא קול חי מיוזיק משתדלים לאזן ברב התכניות, כמובן שזה תלוי שדרן..
קול פליי-לדעתי חרטו על דגלם(ויואלי בפרט) החייאת המוזיקה החסידית הישנה..מה שקוראים בשפה המקצועית-נכסי צאן ברזל, קלאסיקות...הם המון משמיעים את זה.
(אם תשימו לב גם יואלי בשידור לא משמיע בכלל שירים חדשים, רק 10 שנים אחורה לפחות...נראה לי שזו אג'נדה כזו, רואים את זה גם בביצועים של השיבישיר-רק ישרים ישנים) -
@התותח-שבפגזז
דווקא קול חי מיוזיק משתדלים לאזן ברב התכניות, כמובן שזה תלוי שדרן..
קול פליי-לדעתי חרטו על דגלם(ויואלי בפרט) החייאת המוזיקה החסידית הישנה..מה שקוראים בשפה המקצועית-נכסי צאן ברזל, קלאסיקות...הם המון משמיעים את זה.
(אם תשימו לב גם יואלי בשידור לא משמיע בכלל שירים חדשים, רק 10 שנים אחורה לפחות...נראה לי שזו אג'נדה כזו, רואים את זה גם בביצועים של השיבישיר-רק ישרים ישנים) -
@משה-כהן-1 אממממ... זה לא סותר את זה שאין שוויון.
-
@משה-כהן-1 אממממ... זה לא סותר את זה שאין שוויון.
-
ב"קול פליי" אומרים "מוזיקה חסידית זה קול פליי" אפילו הם מודעים לכך שהם לא משמיעים בשוויון..
ובוודאי שחלק מהאי שיוויון בסוג המוזיקה המושמעת ברדיו נובע מכך שאין שום שוויון בין השדרנים...
70%-30% תבינו לבד איזה צד יש לו 70 ואיזה צד ישלו 30..

-
אם תשימו לב בסקר של טוקר אתמול היה רוב למוזיקה מזרחית מאשר חסידית!!!
זה אמור להיות פצצה מתקתקת עבור הרדיו החרדי שבעצם לא משמיע את מה שרוב הציבור שלו רוצה! -
בהמשך לנושא הראשי:
בתוכנית המלחינים נחשפו 4 השופטים עמירן דביר, רולי דיקמן, משה קליין, ו... משה פלד.
ממש מבאס שאין אפילו נציג 1 למוזיקה הישראלית- מזרחית!

@אפוש-פאר אמר בהאם לדעתכם יש שוויון בהשמעת המוזיקה ברדיו חרדי בין כל הסגנונות?:
בהמשך לנושא הראשי:
בתוכנית המלחינים נחשפו 4 השופטים עמירן דביר, רולי דיקמן, משה קליין, ו... משה פלד.
ממש מבאס שאין אפילו נציג 1 למוזיקה הישראלית- מזרחית!

הפעם אני מסכימה יכלו לשים מישהו כמו חיים ישראל או ישי ריבו למה דווקא את אלו?
-
בהמשך לנושא הראשי:
בתוכנית המלחינים נחשפו 4 השופטים עמירן דביר, רולי דיקמן, משה קליין, ו... משה פלד.
ממש מבאס שאין אפילו נציג 1 למוזיקה הישראלית- מזרחית!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות