מה דעתכם על רמיקס זה שחבר שלי צביקה עשה
-
@מוח-שליט-על-הלב
עכשיו זה נפתח?
https://send.magicode.me/send-file/file/c02dcf981500254a6f3***a7010c2597cf12e327181/view -
@מוח-שליט-על-הלב
עכשיו זה נפתח?
https://send.magicode.me/send-file/file/c02dcf981500254a6f3***a7010c2597cf12e327181/view@י-ביטון כן
-
@משה-כהן-1 איכות צילום גרועה שבגרועה
@איש-יהודי-טוב איכות צילום גרועה .אבל הרמיקס עצמו טוב או לא?
-
@משה-כהן-1
מחוקי הפורום:- אין להקפיץ נושאים כמה פעמים, כשיוכלו - יגיבו לכם. אם לא הגיבו לכם תוך שבוע, תוכלו להקפיץ פעם אחת
- אין להגיב כמה פעמים ברצף לאותו נושא, יש אפשרות לערוך את ההודעה אם נזכרתם בפרט נוסף, ואין צורך לפתוח הודעה חדשה
3. משתמש שיפר את החוקים בכל צורה שהיא - יורחק ללא התראה מוקדמת!
-
הרמיקס הזה חמוד מאוד לדעתי אפשר כבר לפרסם ברדיו
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות