דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. נהוראי אריאלי

נהוראי אריאלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
אפרת
3.1k פוסטים 282 כותבים 582.4k צפיות 66 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ מנותק
    נ מנותק
    נגינתי
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2924

    נא להחזיר את הנושא למטרתו המקורית - שירים ותוכן של נהוראי אריאלי, כדי שלא נאלץ לנועלו.

    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    4
    • שוהםש מנותק
      שוהםש מנותק
      שוהם
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
      #2925

      לדעתי אם נהוראי לא יוציא את השיר השבוע- הוא יוציא אותו רק אחרי ספירת העומר...😥
      מישהו יודע מתי זה יצא??

      "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
      https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

      א ת 2 תגובות תגובה אחרונה
      😰
      0
      • שוהםש שוהם

        לדעתי אם נהוראי לא יוציא את השיר השבוע- הוא יוציא אותו רק אחרי ספירת העומר...😥
        מישהו יודע מתי זה יצא??

        א מנותק
        א מנותק
        אוהבת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
        #2926

        @שוהם נראה לי שכבר מיצינו את הנושא, לא?
        אני כבר הגעתי למסקנה שאם הו יוציא אז הוא יוציא ואם לא אז לא...
        לא בונה עולמות, חיכינו כבר מספיק לא??????

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ת מנותק
          ת מנותק
          תהילהלה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2927

          כן.. חיכינו הרבה
          לא הבנתי למה כזה הרבה זמן ...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שוהםש שוהם

            לדעתי אם נהוראי לא יוציא את השיר השבוע- הוא יוציא אותו רק אחרי ספירת העומר...😥
            מישהו יודע מתי זה יצא??

            ת מנותק
            ת מנותק
            תהילהלה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2928

            @שוהם ואי די לא כמה אפשר אמאלה אז זה יצא עוד חודשיים?!
            לא ...לא נראלי לפי דעתי שבוע הבא בע"זה אמןן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ נגינתי

              נא להחזיר את הנושא למטרתו המקורית - שירים ותוכן של נהוראי אריאלי, כדי שלא נאלץ לנועלו.

              נ מנותק
              נ מנותק
              נגינתי
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2929

              @נגינתי כתב בנהוראי אריאלי:

              נא להחזיר את הנושא למטרתו המקורית - שירים ותוכן של נהוראי אריאלי, כדי שלא נאלץ לנועלו.

              חבל שנצטרך לנעול

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מרים אסתרמ מנותק
                מרים אסתרמ מנותק
                מרים אסתר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2930

                בקרוב נהוראי אריאלי בשיר חדש.mp4

                אביגיל 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                😍
                0
                • מרים אסתרמ מנותק
                  מרים אסתרמ מנותק
                  מרים אסתר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2931

                  גבי אהרון ונהוראי אריאלי בקרוב בדואט חדש.mp4

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😍
                  0
                  • מרים אסתרמ מרים אסתר

                    בקרוב נהוראי אריאלי בשיר חדש.mp4

                    אביגיל 1א מנותק
                    אביגיל 1א מנותק
                    אביגיל 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2932

                    @מרים-אסתר
                    וואווו זה נשמע אחד השירים היפים

                    Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍 😍
                    0
                    • כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2933

                      גבי אהרון ונהוראי אריאלי בביצוע אקוסטי - "תן לגשם"

                      גבי אהרון ונהוראי אריאלי בביצוע אקוסטי - -תן לגשם-.mp3

                      הקליפ במג'יקוד:
                      https://send.magicode.me/send-file/file/b0531547440e30e8b8231388be33efc9f5681fd3/view

                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                      חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • ל מנותק
                        ל מנותק
                        ללוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2934

                        הקליפ לא קיים אפשר לעלות שוב
                        תודה!

                        מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ל ללוש

                          הקליפ לא קיים אפשר לעלות שוב
                          תודה!

                          מישהי מאמימ מנותק
                          מישהי מאמימ מנותק
                          מישהי מאמי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2935

                          @ללוש הוא לא עובד..

                          החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ל מנותק
                            ל מנותק
                            ללוש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2936

                            @מישהי-מאמי
                            כותב לי שהוא לא קיים
                            image.png

                            מישהי מאמימ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ל ללוש

                              @מישהי-מאמי
                              כותב לי שהוא לא קיים
                              image.png

                              מישהי מאמימ מנותק
                              מישהי מאמימ מנותק
                              מישהי מאמי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2937

                              @ללוש איזה קטע עכשיו זה גם עשה לי ככה. אבל מקודם הורדתי וזה כתב לי שהקובץ מקודד בתבנית שאינה נתמכת...

                              החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ל ללוש

                                @מישהי-מאמי
                                כותב לי שהוא לא קיים
                                image.png

                                מישהי מאמימ מנותק
                                מישהי מאמימ מנותק
                                מישהי מאמי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
                                #2938

                                @ללוש הצלחתי להמיר את הקובץ והוא עובד!!!
                                https://send.magicode.me/send-file/***file/22bc930b5ca68a07cc8f666914b10d609b333686/view
                                זה הקליפ להורדה למי שרוצה!😽

                                החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                1
                                • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                                  @ללוש הצלחתי להמיר את הקובץ והוא עובד!!!
                                  https://send.magicode.me/send-file/***file/22bc930b5ca68a07cc8f666914b10d609b333686/view
                                  זה הקליפ להורדה למי שרוצה!😽

                                  שוהםש מנותק
                                  שוהםש מנותק
                                  שוהם
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2939

                                  @מישהי-מאמי יש מצב לעלות שוב? זה לא עובד

                                  "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                  https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                  הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שוהםש שוהם

                                    @מישהי-מאמי יש מצב לעלות שוב? זה לא עובד

                                    הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2940

                                    @שוהם גבי-אהרון-ונהוראי-אריאלי-בביצוע-אקוסטי-תן-לגשם.mp3
                                    בכיףף.., מקווה שיעבוד לך..)

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • כ.פ.כ כ.פ.

                                      גבי אהרון ונהוראי אריאלי בביצוע אקוסטי - "תן לגשם"

                                      גבי אהרון ונהוראי אריאלי בביצוע אקוסטי - -תן לגשם-.mp3

                                      הקליפ במג'יקוד:
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/b0531547440e30e8b8231388be33efc9f5681fd3/view

                                      חכם_בלילהח מנותק
                                      חכם_בלילהח מנותק
                                      חכם_בלילה
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2941

                                      @כ-פ שמעתי את זה ובתור מאזין באמת לא הבנתי מה הלך שמה..
                                      הם שירים יפה קליפ סבבה אבל למה זה נשמע שבפזמון הם משנים סולם?? מה הולך פה?
                                      אשמח להסבר מוזיקלי, כי באמת אני לא מצליח להבין מה קרה שמה...

                                      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                      אברהם עטיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                        @כ-פ שמעתי את זה ובתור מאזין באמת לא הבנתי מה הלך שמה..
                                        הם שירים יפה קליפ סבבה אבל למה זה נשמע שבפזמון הם משנים סולם?? מה הולך פה?
                                        אשמח להסבר מוזיקלי, כי באמת אני לא מצליח להבין מה קרה שמה...

                                        אברהם עטיהא מנותק
                                        אברהם עטיהא מנותק
                                        אברהם עטיה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אברהם עטיה
                                        #2942

                                        @חכם_בלילה כתב בנהוראי אריאלי:

                                        הם שירים יפה קליפ סבבה אבל למה זה נשמע שבפזמון הם משנים סולם?? מה הולך פה?
                                        אשמח להסבר מוזיקלי, כי באמת אני לא מצליח להבין מה קרה שמה...

                                        אוקיי, אז ככה השינוי טון בהמצע שיר ניקרא מודלוציה, הרעיון בזה הוא השינויי
                                        כידוע מוזיקה בוניה ע"פ פסיכולוגיה ובכדי להסביר את זה נקדים בשאלה!

                                        ~ למה אני או אתה או כל אחד אחר יושב ומאזין לשיר 3 - 4 דקות? מה כל כך מושך אותו ומסקרן אותו במוזיקה?

                                        התשובה לכך היא פשוטה וזה בעצם "התרמית" של המוזיקה
                                        מעבד שיושב ויצר את העיבוד ללחן, רוב מחשבתו שקוע בשאלה זו "הכיצד אגרום למאזין להאזין לשיר - לעיבוד"
                                        מוזיקה היא כמו סרט מתח כל מעבד אם השיטה שלו
                                        אבל השיטה הידועה והמוכרת היא כזו:
                                        שים לב רוב השירים הנשמעים היום מתחילים בשיכבת בס שמצטרפים אליהם אלימנטים נוספים
                                        תחילה מתחיל הבס ואז קיק, גיטרות, ואז התופים מצטרפים, מעברים שנגמרים בסוג של "נפילת תוף" ועוד
                                        הרעיון הוא לגרום לאוזן לקבל הפתעות ויגרמו אותן ההפתעות שהאוזן תחכה לעוד הפתעה כזו או אחרת והתוצאה - שהאזנת לשיר!
                                        דוגמה של הפתעה: שים לב בטראנס (שלרוב בנויי על משקל 4,4) לאחר העליה של הטראנס יש סוג של דממה בזמן של כ 4 רבעים ואז מעבר וטראק
                                        בזמן של העליה לטראנס ישנו מתח באוויר שמתפוגג לו לאחר 4 הרבעים הדוממים הללו
                                        ותעשה ניסויי שים טראק לחברים ובזמן של הדדמה תעצור אותו, נראה אם הם ישאירו אותך בחיים....

                                        לעיניינו המודולוציה - שינוי טון באמצע שיר משמשת להרבה דברים אך אצלנו תפקידה שינויי - יצירת אווירה אחרת בשיר שזה אחת מהתכניקות המוזיקליות למשוך את האוזן

                                        לאחר הסבר ארוך זה לך ותפתח לעצמך את עיניין "המתח המוזיקלי" (בשמיעת שירים - תחפש את הטכניקה השירים) אתה תהנה מכל שיר שאתה תשמע!!!!

                                        סתם לודוגמה שמע את תחילת השיר הבא:
                                        איתיאל-קלוז-x27-ני-עקבות.mp3

                                        עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
                                        https://youtu.be/1FYMXkz50vg

                                        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • אברהם עטיהא אברהם עטיה

                                          @חכם_בלילה כתב בנהוראי אריאלי:

                                          הם שירים יפה קליפ סבבה אבל למה זה נשמע שבפזמון הם משנים סולם?? מה הולך פה?
                                          אשמח להסבר מוזיקלי, כי באמת אני לא מצליח להבין מה קרה שמה...

                                          אוקיי, אז ככה השינוי טון בהמצע שיר ניקרא מודלוציה, הרעיון בזה הוא השינויי
                                          כידוע מוזיקה בוניה ע"פ פסיכולוגיה ובכדי להסביר את זה נקדים בשאלה!

                                          ~ למה אני או אתה או כל אחד אחר יושב ומאזין לשיר 3 - 4 דקות? מה כל כך מושך אותו ומסקרן אותו במוזיקה?

                                          התשובה לכך היא פשוטה וזה בעצם "התרמית" של המוזיקה
                                          מעבד שיושב ויצר את העיבוד ללחן, רוב מחשבתו שקוע בשאלה זו "הכיצד אגרום למאזין להאזין לשיר - לעיבוד"
                                          מוזיקה היא כמו סרט מתח כל מעבד אם השיטה שלו
                                          אבל השיטה הידועה והמוכרת היא כזו:
                                          שים לב רוב השירים הנשמעים היום מתחילים בשיכבת בס שמצטרפים אליהם אלימנטים נוספים
                                          תחילה מתחיל הבס ואז קיק, גיטרות, ואז התופים מצטרפים, מעברים שנגמרים בסוג של "נפילת תוף" ועוד
                                          הרעיון הוא לגרום לאוזן לקבל הפתעות ויגרמו אותן ההפתעות שהאוזן תחכה לעוד הפתעה כזו או אחרת והתוצאה - שהאזנת לשיר!
                                          דוגמה של הפתעה: שים לב בטראנס (שלרוב בנויי על משקל 4,4) לאחר העליה של הטראנס יש סוג של דממה בזמן של כ 4 רבעים ואז מעבר וטראק
                                          בזמן של העליה לטראנס ישנו מתח באוויר שמתפוגג לו לאחר 4 הרבעים הדוממים הללו
                                          ותעשה ניסויי שים טראק לחברים ובזמן של הדדמה תעצור אותו, נראה אם הם ישאירו אותך בחיים....

                                          לעיניינו המודולוציה - שינוי טון באמצע שיר משמשת להרבה דברים אך אצלנו תפקידה שינויי - יצירת אווירה אחרת בשיר שזה אחת מהתכניקות המוזיקליות למשוך את האוזן

                                          לאחר הסבר ארוך זה לך ותפתח לעצמך את עיניין "המתח המוזיקלי" (בשמיעת שירים - תחפש את הטכניקה השירים) אתה תהנה מכל שיר שאתה תשמע!!!!

                                          סתם לודוגמה שמע את תחילת השיר הבא:
                                          איתיאל-קלוז-x27-ני-עקבות.mp3

                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילה
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2943

                                          @אברהם-עטיה אני יודע מה זה מדולציה והסברת את זה בצורה מדהימה!!
                                          אבל זה פשוט מוזר מדי לשנות את זה ככה באמצע פזמון אם עושים מודלציה בשיר עוד בבית השני או הפזמון השני לא על ההתחלה....
                                          מוזר מאוד מה שהם עשו...

                                          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                          אברהם עטיהא ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול