נהוראי אריאלי
-
@הגיטריסט אמר בנהוראי אריאלי:
@רבקה @חסידייה-אוטנטית
מי זה הילד ששר כמה מילים באמצע
השיר ''כל מאן דעביד'' ?
[בסוף].@רבקה אמר בנהוראי אריאלי:
@הגיטריסט אני לא בטוחה, אבל מניחה שאחים שלו.
מקהלה (ילדים):
מלאכי אליה בנימין
יצחק חיים
מאיר בן שושן
נהוראי ראובן
אלחנן אריאלי
דוידי לויאני שמחה מאוד מאוד מאוד לכתוב שדוידי לוי הוא הבן שלי

תודה מעומק הלב לרב בן שושן ולנהוראי אריאלי המדהימים!!!
ה' ישמח אתכם כמו ששימחתם אותנו, ואף יותר!!! -
אני שמחה מאוד מאוד מאוד לכתוב שדוידי לוי הוא הבן שלי

תודה מעומק הלב לרב בן שושן ולנהוראי אריאלי המדהימים!!!
ה' ישמח אתכם כמו ששימחתם אותנו, ואף יותר!!!פוסט זה נמחק! -
נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
בא לי כ"כ בזמן הנכון.
ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
@רבקה @aaaלי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.
-
נהוראי אריאלי - "הגבול זה השמיים"
https://www.youtube.com/watch?v=hIQKeH5WiZ0
אחדד השירים המרגשים והמחזקים שיצאו בתקופה האחרונה!!
נהוראי מפציץ מפעם לפעם. לי אישית ירדו דמעות מהשיר!
בא לי כ"כ בזמן הנכון.
ממצליצה לכולם לשמוע. ואו!!
@רבקה @aaaלי השיר נורא הזכיר את "גדל לי קצת זקן".. אם זה בחלק מהמילים ובעיקר בלחן.
@פונץ-בננה בהחלט.
להורדה:
נהרואי אריאלי - הגבול זה השמים.mp3
https://send.magicode.me/send-file/file/c1c8b67872652da4ce04ebba****2e0d10ed6cabc411/view
-
ואוהו חבר'ה מציע לכוווווווווווולם לשמוע
שווה בגדול .באמת מזכיר את ''גדל לי קצת זקן'' מרגש כזה .
-
ידברו על השיר הזה עוד רבות... ועל מה שהוא יחולל וישנה.
ממש כמו ב"דף חדש". -
@aaa אמר בנהוראי אריאלי:
יוא כל שיר שלו אני פשוט משתגעת
זה לא 'כל' שיר שלו.
זה שיר מז'אנר אחר. אצלו לפחות. הוא הביא כאן משהו שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע אצלו ובמוזיקה החרדית בכלל. מעריכה אותו מאד על זה, ובטוחה שהשיר שלו יגע בהרבה לבבות. [איך אומרים? מה שיוצא מהלב, נכנס אל הלב...]
-
בזמן האחרון התחולל בו משהו , שימו לב
''כל מאן דעביד''
''נעשה ונשמע''
ועכשיו ''הגבול זה השמים''. -
בזמן האחרון התחולל בו משהו , שימו לב
''כל מאן דעביד''
''נעשה ונשמע''
ועכשיו ''הגבול זה השמים''. -
@הגיטריסט אמר בנהוראי אריאלי:
בזמן האחרון התחולל בו משהו , שימו לב
''כל מאן דעביד''
''נעשה ונשמע''
ועכשיו ''הגבול זה השמים''.התחזק הבחור
-
@chagit03 ממש אבל כל הכבוד כי הוא עבר תאונת דרכים עם מאור חיים המעבד שלו כנראה בגלל זה הגיוני מאודד אבל מישהו יודע למה השיר הגבול זה השמיים חסום?
-
@chagit03 ממש אבל כל הכבוד כי הוא עבר תאונת דרכים עם מאור חיים המעבד שלו כנראה בגלל זה הגיוני מאודד אבל מישהו יודע למה השיר הגבול זה השמיים חסום?
@aaa התאונה הייתה ממש לא מזמן ואת השירים הוא בחר כבר מזמן
-
@aaa אמר בנהוראי אריאלי:
יוא כל שיר שלו אני פשוט משתגעת
זה לא 'כל' שיר שלו.
זה שיר מז'אנר אחר. אצלו לפחות. הוא הביא כאן משהו שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע אצלו ובמוזיקה החרדית בכלל. מעריכה אותו מאד על זה, ובטוחה שהשיר שלו יגע בהרבה לבבות. [איך אומרים? מה שיוצא מהלב, נכנס אל הלב...]
-
@chagit03 ממש אבל כל הכבוד כי הוא עבר תאונת דרכים עם מאור חיים המעבד שלו כנראה בגלל זה הגיוני מאודד אבל מישהו יודע למה השיר הגבול זה השמיים חסום?
פוסט זה נמחק! -
@aaa אמר בנהוראי אריאלי:
@רבקה למה גם השיר מודה אני שקט באיזה הקשר את מתכוונת מה יש במילים שזה שונה??
המילים מודה אני זה פסוק, כמדומני...;)
כאן הוא משחרר יותר בקטע 'אישי'. פורקן לציבור, מה שעבר עובר ויתחשל עוד בעתיד. יותר דיבור. דבר שלא היה מקובל עד היום. רעיון של שירים שאני לא יזכיר כאן זמרים לא דתיים, והנה זה כאן מוגש לך מזמר חרדי, ובצורה מהממת ונוגעת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות