תזמורת או די ג'י???
-
האמת שבציבור חסידי לא מקובל די ג'י אז זאת לא שאלה מוחלטת אבל תלוי גם איזה תזמורת
-
@ברוריה נכו ןאבל עדין כרגע אני חושבת די גי כי עכשיו זה התחיל להכנס לכלל הציבור
-
@ברוריה נכו ןאבל עדין כרגע אני חושבת די גי כי עכשיו זה התחיל להכנס לכלל הציבור
-
אצלינו בכניסות זה זמרים ..
אח"כ זה לא כזה רלוונטי .
אני חושבת שדיי ג'י עושה ת'עבודה מצוין .. ברחבת הריקודים ..
@רבקה אמר בתזמורת או די ג'י???:מצד שלישי - צריך להיזהר שהDJ לא יהיה מסיבתי, ולא יהפוך את האירוע לרחבת מועדון ריקודים.
אממ .. אותו שיר שהזמר שר .. יכול להישמע מתוך הרשימת ההשמעה של הדי ג'יי ..
זה פשוט תלוי איזה רשימה בוחרים ..ובכלל כל העניין הזה זה ממש תלוי לאיפה את משתייכת ...אצל הדתיים זה בד"כ די ג'יי ..
-
אני מאוד אוהבת לשמוע די ג'י
אצלי כל הזמן דלוק די ג'י של עמירם בן לולו-מאוד מקפיץ ושמח!!
אבל עד חתונה-
בחתונה ברור שצריך תזמורת זה עושה את כל החתונה.
(בארוע אחר אני חושבת שכן יכול ללכת די ג'י) -
לדעתי אומנם להקה מאד יוצרת שואו אבל זה אומר שהם שרים שירים בסגנון מאד מסויים אני מאד מעדיף DJ כי גם אם זה נראה פחות עדיין הוא יכול לשים את כל הסגנונות ושזה ישמע מקצועי ומתאים לכל רגע מההתחלה עד הסוף של האירוע
-
ברור שלהקה, די ג'י יכול להיות מקצועי יותר מלהקה לפעמים, אבל ללהקה יש הרבה יותר שואו, וגם יש משהו יותר אמיתי בזה, אבל יכול להיות שאני חושבת ככה בגלל שבמגזר שלנו זה בד"כ לא די ג'י, אז אין לי הרבה איך להתרשם מזה.
-
אצלינו בכניסות זה זמרים ..
אח"כ זה לא כזה רלוונטי .
אני חושבת שדיי ג'י עושה ת'עבודה מצוין .. ברחבת הריקודים ..
@רבקה אמר בתזמורת או די ג'י???:מצד שלישי - צריך להיזהר שהDJ לא יהיה מסיבתי, ולא יהפוך את האירוע לרחבת מועדון ריקודים.
אממ .. אותו שיר שהזמר שר .. יכול להישמע מתוך הרשימת ההשמעה של הדי ג'יי ..
זה פשוט תלוי איזה רשימה בוחרים ..ובכלל כל העניין הזה זה ממש תלוי לאיפה את משתייכת ...אצל הדתיים זה בד"כ די ג'יי ..
@פונץ-בננה אמר בתזמורת או די ג'י???:
אני חושבת שדיי ג'י עושה ת'עבודה מצוין .. ברחבת הריקודים ..
אני גם חושבת שבריקודים הכי טוב דיג'יי,
ובחופה וקבלת פנים כן משו יותר רגוע לא הייתי מתנגדת לתזמורת שלמה... עם נבל---
(תכלס זה תלוי בסגנון של האנשים, יש כאלה שיגידו שזה זול דיג'יי…)
-
אני חושבת שתזמורת אבל תלוי מה האירוע
ואם כבר דיג'יי אז רק עמירם בן לולו
כי הוא היחיד שיודע לשמור על השירים ולא להיסחף -
@פונץ-בננה אמר בתזמורת או די ג'י???:
אני חושבת שדיי ג'י עושה ת'עבודה מצוין .. ברחבת הריקודים ..
אני גם חושבת שבריקודים הכי טוב דיג'יי,
ובחופה וקבלת פנים כן משו יותר רגוע לא הייתי מתנגדת לתזמורת שלמה... עם נבל---
(תכלס זה תלוי בסגנון של האנשים, יש כאלה שיגידו שזה זול דיג'יי…)
@זברה אמר בתזמורת או די ג'י???:
(תכלס זה תלוי בסגנון של האנשים, יש כאלה שיגידו שזה זול דיג'יי…)
הם יכולים להגיד, והם צודקים!!
אני חושבת שזה מה שעושה את השמחה שלמה ..
וזה מה שמספק אותי!! ואת המוזמנים ..
אולי באירועים חסידיים יותר נהוג להזמין זמר , אני חושבת שזה סתם מיותר ..
[לרחבת הריקודים] -
@זברה אמר בתזמורת או די ג'י???:
(תכלס זה תלוי בסגנון של האנשים, יש כאלה שיגידו שזה זול דיג'יי…)
הם יכולים להגיד, והם צודקים!!
אני חושבת שזה מה שעושה את השמחה שלמה ..
וזה מה שמספק אותי!! ואת המוזמנים ..
אולי באירועים חסידיים יותר נהוג להזמין זמר , אני חושבת שזה סתם מיותר ..
[לרחבת הריקודים]@פונץ-בננה ברור שתזמורת האירוע נראה אחרת לגמרי הרבה יותר על רמה!!!!!
-
אין ספק שתזמורת היא המועדפת ביותר,
אבל יש שירים שתזמורת לא יכולה לעשות אותם
(כגון שירי די ג'יי...)@א-ה-2 ובבת מצוה וכדומה ? ודאי די גי תלוי איזה אירוע!
-
איך שכתבו לפני תלוי איזה אירוע, אבל אני מעדיף תמיד תזמורת טובה.
-
קלללל
תזמורת
אין כמו כלים חיים
(כמובן תזמורת ברמה א’...) -
@margalit אמר בתזמורת או די ג'י???:
קלללל
תזמורת
אין כמו כלים חיים
(כמובן תזמורת ברמה א’...)השאלה מה ההגדרה של תזמורת ברמה
אם הם מנגנים רק חסידי לדוגמא אז בטברנה וסוף האירוע זה יהיה פחות מdj וכן להיפך אם הם מנגנים רק מזרחי אז בריקודים זה יראה כמו מועדון שזה גם לא טוב אז לדעתי זה צריך להיות תזמורת שמנגנים גם חסידי לריקודים גם אלטרנטיבי למעברי ביניים וגם מזרחי למי שאוהב בסוף טברנה (ואני לא מכיר תזמורת כזו אז לדעתי עדיף dj לא שאני מכיר את כל התזמורות אבל עדיין..)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות