תזמורת או די ג'י???
-
ברור שלהקה, די ג'י יכול להיות מקצועי יותר מלהקה לפעמים, אבל ללהקה יש הרבה יותר שואו, וגם יש משהו יותר אמיתי בזה, אבל יכול להיות שאני חושבת ככה בגלל שבמגזר שלנו זה בד"כ לא די ג'י, אז אין לי הרבה איך להתרשם מזה.
-
אצלינו בכניסות זה זמרים ..
אח"כ זה לא כזה רלוונטי .
אני חושבת שדיי ג'י עושה ת'עבודה מצוין .. ברחבת הריקודים ..
@רבקה אמר בתזמורת או די ג'י???:מצד שלישי - צריך להיזהר שהDJ לא יהיה מסיבתי, ולא יהפוך את האירוע לרחבת מועדון ריקודים.
אממ .. אותו שיר שהזמר שר .. יכול להישמע מתוך הרשימת ההשמעה של הדי ג'יי ..
זה פשוט תלוי איזה רשימה בוחרים ..ובכלל כל העניין הזה זה ממש תלוי לאיפה את משתייכת ...אצל הדתיים זה בד"כ די ג'יי ..
@פונץ-בננה אמר בתזמורת או די ג'י???:
אני חושבת שדיי ג'י עושה ת'עבודה מצוין .. ברחבת הריקודים ..
אני גם חושבת שבריקודים הכי טוב דיג'יי,
ובחופה וקבלת פנים כן משו יותר רגוע לא הייתי מתנגדת לתזמורת שלמה... עם נבל---
(תכלס זה תלוי בסגנון של האנשים, יש כאלה שיגידו שזה זול דיג'יי…)
-
אני חושבת שתזמורת אבל תלוי מה האירוע
ואם כבר דיג'יי אז רק עמירם בן לולו
כי הוא היחיד שיודע לשמור על השירים ולא להיסחף -
@פונץ-בננה אמר בתזמורת או די ג'י???:
אני חושבת שדיי ג'י עושה ת'עבודה מצוין .. ברחבת הריקודים ..
אני גם חושבת שבריקודים הכי טוב דיג'יי,
ובחופה וקבלת פנים כן משו יותר רגוע לא הייתי מתנגדת לתזמורת שלמה... עם נבל---
(תכלס זה תלוי בסגנון של האנשים, יש כאלה שיגידו שזה זול דיג'יי…)
@זברה אמר בתזמורת או די ג'י???:
(תכלס זה תלוי בסגנון של האנשים, יש כאלה שיגידו שזה זול דיג'יי…)
הם יכולים להגיד, והם צודקים!!
אני חושבת שזה מה שעושה את השמחה שלמה ..
וזה מה שמספק אותי!! ואת המוזמנים ..
אולי באירועים חסידיים יותר נהוג להזמין זמר , אני חושבת שזה סתם מיותר ..
[לרחבת הריקודים] -
@זברה אמר בתזמורת או די ג'י???:
(תכלס זה תלוי בסגנון של האנשים, יש כאלה שיגידו שזה זול דיג'יי…)
הם יכולים להגיד, והם צודקים!!
אני חושבת שזה מה שעושה את השמחה שלמה ..
וזה מה שמספק אותי!! ואת המוזמנים ..
אולי באירועים חסידיים יותר נהוג להזמין זמר , אני חושבת שזה סתם מיותר ..
[לרחבת הריקודים]@פונץ-בננה ברור שתזמורת האירוע נראה אחרת לגמרי הרבה יותר על רמה!!!!!
-
אין ספק שתזמורת היא המועדפת ביותר,
אבל יש שירים שתזמורת לא יכולה לעשות אותם
(כגון שירי די ג'יי...)@א-ה-2 ובבת מצוה וכדומה ? ודאי די גי תלוי איזה אירוע!
-
איך שכתבו לפני תלוי איזה אירוע, אבל אני מעדיף תמיד תזמורת טובה.
-
קלללל
תזמורת
אין כמו כלים חיים
(כמובן תזמורת ברמה א’...) -
@margalit אמר בתזמורת או די ג'י???:
קלללל
תזמורת
אין כמו כלים חיים
(כמובן תזמורת ברמה א’...)השאלה מה ההגדרה של תזמורת ברמה
אם הם מנגנים רק חסידי לדוגמא אז בטברנה וסוף האירוע זה יהיה פחות מdj וכן להיפך אם הם מנגנים רק מזרחי אז בריקודים זה יראה כמו מועדון שזה גם לא טוב אז לדעתי זה צריך להיות תזמורת שמנגנים גם חסידי לריקודים גם אלטרנטיבי למעברי ביניים וגם מזרחי למי שאוהב בסוף טברנה (ואני לא מכיר תזמורת כזו אז לדעתי עדיף dj לא שאני מכיר את כל התזמורות אבל עדיין..) -
נראלי שDJ זה יותר ספרדי (אני יודע שלא יסכימו איתי אבל זה דעתי) אני (אזכנזי) לכן אני יותר אוהב תזמורת
-
נראלי שDJ זה יותר ספרדי (אני יודע שלא יסכימו איתי אבל זה דעתי) אני (אזכנזי) לכן אני יותר אוהב תזמורת
@מוח-שליט-על-הלב אמר בתזמורת או די ג'י???:
נראלי שDJ זה יותר ספרדי (אני יודע שלא יסכימו איתי אבל זה דעתי) אני (אזכנזי) לכן אני יותר אוהב תזמורת
מה הקשר??????????
לא קשור לספרדי ולא לאשכנזי לא צריך לערבב את הנושא של ספרדים ואשכנזים בכל פינה!!! -
נראלי שDJ זה יותר ספרדי (אני יודע שלא יסכימו איתי אבל זה דעתי) אני (אזכנזי) לכן אני יותר אוהב תזמורת
-
בלת"ק
לדעתי DJ פחות נפוץ בחתונות חרדיות, אם בכלל
-
בלת"ק
לדעתי DJ פחות נפוץ בחתונות חרדיות, אם בכלל
@אינספריישן אמר בתזמורת או די ג'י???:
בלת"ק
לדעתי DJ פחות נפוץ בחתונות חרדיות, אם בכלל
נפוץ-נפוץ.....
אני מכירה מלא שלקחו DJ לחתונה. אולי זה תלוי במגזר המסויים....
@אפוש-פאר אמר בתזמורת או די ג'י???:
מה הקשר??????????
לא קשור לספרדי ולא לאשכנזי לא צריך לערבב את הנושא של ספרדים ואשכנזים בכל פינה!!!מצדיקה במאה אחוז!!!!!!!!!!!!!!
מה הקשר להכניס עדות בנושא הזה???
ואני מכירה שתיי משפחות אשכנזיות שלקחו DJ לחתונה.וואלה, מוזר?
לא!
כי אין קשר בין הנושא לעדות!
-
נראלי שDJ זה יותר ספרדי (אני יודע שלא יסכימו איתי אבל זה דעתי) אני (אזכנזי) לכן אני יותר אוהב תזמורת
@מוח-שליט-על-הלב אמר בתזמורת או די ג'י???:
נראלי שDJ זה יותר ספרדי (אני יודע שלא יסכימו איתי אבל זה דעתי) אני (אזכנזי) לכן אני יותר אוהב תזמורת
אני אף פעם לא נתקלתי בDJ באירוע אשכנזי אני פחות מכירה את התחום הזה והוא בהחלט לא נפוץ בציבור אשכנזי
זה לא ממקום גזעני אלא על מה שגדלנו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות