דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. איציק דדיה

איציק דדיה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.9k פוסטים 282 כותבים 547.7k צפיות 70 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מאמימ מנותק
    מישהי מאמימ מנותק
    מישהי מאמי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2417

    איפה איציק דדיה גר?

    החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

    chagit03C סטופל המלךס א 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מישהי מאמימ מישהי מאמי

      איפה איציק דדיה גר?

      chagit03C מנותק
      chagit03C מנותק
      chagit03
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2418

      @מישהי-מאמי במקור בנתיבות ועכשיו הוא זמני בחו"ל

      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
      (עדן מאירי)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ויוושו ויווש

        @hi-it-s-me כנסי לטלגרם שם הכל מסודר מהחדש לישן

        hi it's meH מנותק
        hi it's meH מנותק
        hi it's me
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי hi it's me
        #2419

        @ויווש תודה
        אבל אין לי טלגרם
        ואני אהבתי את השיר מהשמיעה הראשונה
        אני חולה על הקול של איציק דדיה
        והתחברתי למסר וללחן והקליפ לא מידי התעמקתי......

        ויוושו לינוי 0ל 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • עופר האייליםע עופר האיילים

          @chagit03 אמר באיציק דדיה:

          אתה מדבר על מלחין אגדי!!!

          *את... אני בת.
          מי המלחין?
          בכל אופן, אני לא התחברתי למנגינה.
          אבל כמו שנאמר, על טעם וריח...

          S מנותק
          S מנותק
          shoval
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2420

          @עופר-האיילים אני חושבת שמה שמיוחד בשיר מגיע בעקבות הלחן, אין פה מילים מתוחכמות מידי או כתיבה מפוצצת , נכון ,המסר נוגע אבל "בסוף זה הלחן"...

          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מ משה טרגר

            @chagit03
            זה יפה שהוא עשה איתו ביחד,

            אבל להביא 2 סגנונות אחרים ולעשות לחן לא יפה ולא מובן בכללללללללללללל, ולשמוע אותו שר בצורה כזאת לא יפה!

            אז השיר יצא כמו שהוא יצא
            (ובדרך כלל שירים של איציק דדיה מאוד קליטים מהר למשל השיר סופות , הבנתי את המילים ואת מה שהוא רוצה להגיד לנו בזה, וזה יצא יפה מאוד, לכן אני אומר שזה היה חיבור מוזר מאוד ולא מובן

            כ.פ.כ מנותק
            כ.פ.כ מנותק
            כ.פ.
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2421

            @משה-טרגר כנראה באמת אתה לא רגיל לסגנון של יצי, הוא שר הרבה עם שוואקי ולדעתי כל ההרמוניות מאחורה אצל שוואקי - זה יצי וולדנר........

            הוא בעיקר אלוף בלחנים, מלחין הרבה לשוואקי ושפירא.

            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • איילתא איילת

              @רותושש זה בפורים השנה? מי שליד בן דוד בשמאל זה שולם לעמער?
              אשכרה--- איך בערי וובער התלבש 😂 😂

              סטופל המלךס מנותק
              סטופל המלךס מנותק
              סטופל המלך
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2422

              @איילת כן זה שולם למער

              אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
              סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יום מהמם

                מתי החתונה שלו?

                סטופל המלךס מנותק
                סטופל המלךס מנותק
                סטופל המלך
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2423

                @יום-מהמם יההה איך אני שמחה לשמוע שהוא מתחתן! סופסוף!
                זמר מוכשר ברמות!ממש נכס לישראלים 🙂

                אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                  איפה איציק דדיה גר?

                  סטופל המלךס מנותק
                  סטופל המלךס מנותק
                  סטופל המלך
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2424

                  @מישהי-מאמי הוא נתיבותי. כרגע הוא במסע הופעות ענק בחול לפי מה שהבנתי

                  אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                  סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • לינוי 0ל מנותק
                    לינוי 0ל מנותק
                    לינוי 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2425

                    אפשר בבקשה את השיר שלו החדש להורדה עם כוכביות??

                    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • לינוי 0ל לינוי 0

                      אפשר בבקשה את השיר שלו החדש להורדה עם כוכביות??

                      chagit03C מנותק
                      chagit03C מנותק
                      chagit03
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2426

                      @לינוי-0
                      איציק-דדיה-ואיצי-וולדנר-יבשה-שלי.mp3

                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                      (עדן מאירי)

                      לינוי 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • chagit03C chagit03

                        @לינוי-0
                        איציק-דדיה-ואיצי-וולדנר-יבשה-שלי.mp3

                        לינוי 0ל מנותק
                        לינוי 0ל מנותק
                        לינוי 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2427
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • hi it's meH hi it's me

                          @ויווש תודה
                          אבל אין לי טלגרם
                          ואני אהבתי את השיר מהשמיעה הראשונה
                          אני חולה על הקול של איציק דדיה
                          והתחברתי למסר וללחן והקליפ לא מידי התעמקתי......

                          ויוושו מנותק
                          ויוושו מנותק
                          ויווש
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2428

                          @hi-it-s-me טלגרם
                          אם היה לי כח הייתי מעתיקה לך לפה אבל זה ייקח שעות

                          hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ משה טרגר

                            @ויווש זה עדיין לא הבנתי מה הוא מתכוון יש ימים ויש ימים

                            ויוושו מנותק
                            ויוושו מנותק
                            ויווש
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2429

                            @משה-טרגר יום עסל ויום בסל😉

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ משה טרגר

                              @chagit03
                              אני שמעתי מהשניה שזה עלה לאתרים , אני שמעתי את זה בערך 50 פעם (כי אני שומע תמיד את איציק דדיה , אז זה תמיד עולה לי) , ואני לא סובל את הקול הזה, כזה קול של ילד מבוגר כזה , אני עדיין לא מבין את איצק דדיה איך הוא עשה את זה יחד איתו .

                              נ.ב מתי החתונה שלו ? והאם זה בארץ (כי הכלה שלו , גרה בארה"ב , היא עובדת באיזה בי"ח שמה)

                              ויוושו מנותק
                              ויוושו מנותק
                              ויווש
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2430
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • hi it's meH hi it's me

                                @ויווש תודה
                                אבל אין לי טלגרם
                                ואני אהבתי את השיר מהשמיעה הראשונה
                                אני חולה על הקול של איציק דדיה
                                והתחברתי למסר וללחן והקליפ לא מידי התעמקתי......

                                לינוי 0ל מנותק
                                לינוי 0ל מנותק
                                לינוי 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2431
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • לינוי 0ל מנותק
                                  לינוי 0ל מנותק
                                  לינוי 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2432
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • לינוי 0ל מנותק
                                    לינוי 0ל מנותק
                                    לינוי 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לינוי 0
                                    #2433
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • hi it's meH hi it's me

                                      @ויווש תודה
                                      אבל אין לי טלגרם
                                      ואני אהבתי את השיר מהשמיעה הראשונה
                                      אני חולה על הקול של איציק דדיה
                                      והתחברתי למסר וללחן והקליפ לא מידי התעמקתי......

                                      לינוי 0ל מנותק
                                      לינוי 0ל מנותק
                                      לינוי 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2434

                                      @hi-it-s-me
                                      איציק דדיה שירים: לא לשכוח להוריד כוכביות
                                      תן חיוך
                                      https://send.magicode.me/send-file/file*******/c6762328d41411ff5c2020a334b7fd4d359c5f4e/view
                                      ציירתי שמש
                                      https://send.magicode.me/send-file/file******/c09f37f9a79adc543f48395d3b424f1bcee0c75b/view
                                      סיי הלו
                                      https://send.magicode.me/send-file/file******/60eb5945de28ddc507818ae441721d79cb59b222/view
                                      מכוון אל האור
                                      https://send.magicode.me/send-file/file*****/13d6b2549b6cd324a551c11bd73a416e87b18bd9/view
                                      הכל טוב
                                      https://send.magicode.me/send-file/file***/7650aa87b28807e98772504017844a5acb044c87/view
                                      אנא
                                      https://send.magicode.me/send-file/file*****/1515c798088351f128aa78283f9e70e1d00f4881/view
                                      רבי נחמן
                                      https://send.magicode.me/send-file*****/file/b268ed968330df8c5aaafe7e11f3c6825649f9e3/view
                                      חגיגה משגעת
                                      https://send.magicode.me/send-file*****/file/77e0625f4baa9a313d69e14e0596cdf61493a1b0/view
                                      סופות
                                      https://send.magicode.me/send-file****/file/bbeccad35df7ff561008d999b828703ed349b0a3/view
                                      מי אדיר
                                      https://send.magicode.me/send-file***/file/27973a45e9b7bbb1bcefa54a182c058a7253b10e/view
                                      לראות את הטוב
                                      https://send.magicode.me/send-file***/file/fb9369227920b92308084b4b8a661c21f30392b8/view
                                      הללויה
                                      https://send.magicode.me/send-file****/file/8499cef21f13b1297b6c8e6a94493213f06b2fd4/view
                                      נכספתי
                                      https://send.magicode.me/send-file/file****/a7226045dcb9e81636e011205c316e16e859e6e2/view

                                      מקווה שעזרתי לך לפחות באלו יש עוד הרבה אבל בואי אחד אחד להעלות זה לוקח זמן...😊

                                      מגיע לי לייקים...😉

                                      ד hi it's meH 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      13
                                      • לינוי 0ל לינוי 0

                                        @hi-it-s-me
                                        איציק דדיה שירים: לא לשכוח להוריד כוכביות
                                        תן חיוך
                                        https://send.magicode.me/send-file/file*******/c6762328d41411ff5c2020a334b7fd4d359c5f4e/view
                                        ציירתי שמש
                                        https://send.magicode.me/send-file/file******/c09f37f9a79adc543f48395d3b424f1bcee0c75b/view
                                        סיי הלו
                                        https://send.magicode.me/send-file/file******/60eb5945de28ddc507818ae441721d79cb59b222/view
                                        מכוון אל האור
                                        https://send.magicode.me/send-file/file*****/13d6b2549b6cd324a551c11bd73a416e87b18bd9/view
                                        הכל טוב
                                        https://send.magicode.me/send-file/file***/7650aa87b28807e98772504017844a5acb044c87/view
                                        אנא
                                        https://send.magicode.me/send-file/file*****/1515c798088351f128aa78283f9e70e1d00f4881/view
                                        רבי נחמן
                                        https://send.magicode.me/send-file*****/file/b268ed968330df8c5aaafe7e11f3c6825649f9e3/view
                                        חגיגה משגעת
                                        https://send.magicode.me/send-file*****/file/77e0625f4baa9a313d69e14e0596cdf61493a1b0/view
                                        סופות
                                        https://send.magicode.me/send-file****/file/bbeccad35df7ff561008d999b828703ed349b0a3/view
                                        מי אדיר
                                        https://send.magicode.me/send-file***/file/27973a45e9b7bbb1bcefa54a182c058a7253b10e/view
                                        לראות את הטוב
                                        https://send.magicode.me/send-file***/file/fb9369227920b92308084b4b8a661c21f30392b8/view
                                        הללויה
                                        https://send.magicode.me/send-file****/file/8499cef21f13b1297b6c8e6a94493213f06b2fd4/view
                                        נכספתי
                                        https://send.magicode.me/send-file/file****/a7226045dcb9e81636e011205c316e16e859e6e2/view

                                        מקווה שעזרתי לך לפחות באלו יש עוד הרבה אבל בואי אחד אחד להעלות זה לוקח זמן...😊

                                        מגיע לי לייקים...😉

                                        ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דיזיין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דיזיין
                                        #2435

                                        @לינוי-0 כל הכבוד לך שאת ככה מעלה!!

                                        אבל את יכולה פשוט לדחוס הכל לתקיה, ואז להעלות את התקיה הדחוסה למג'יקוד😊 😖

                                        ואגב, סתם בכלליות, שתדעי להבא, עדיף לא לשים את הכוכביות ליד סלשים או נקודות וכאלו,
                                        אלא רק בין אותיות ומספרים....

                                        אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                                        ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                                        לינוי 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ויוושו ויווש

                                          @hi-it-s-me טלגרם
                                          אם היה לי כח הייתי מעתיקה לך לפה אבל זה ייקח שעות

                                          hi it's meH מנותק
                                          hi it's meH מנותק
                                          hi it's me
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2436
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול