דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. איציק דדיה

איציק דדיה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.9k פוסטים 282 כותבים 547.8k צפיות 70 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איילתא איילת

    @רותושש זה בפורים השנה? מי שליד בן דוד בשמאל זה שולם לעמער?
    אשכרה--- איך בערי וובער התלבש 😂 😂

    סטופל המלךס מנותק
    סטופל המלךס מנותק
    סטופל המלך
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2422

    @איילת כן זה שולם למער

    אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
    סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יום מהמם

      מתי החתונה שלו?

      סטופל המלךס מנותק
      סטופל המלךס מנותק
      סטופל המלך
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2423

      @יום-מהמם יההה איך אני שמחה לשמוע שהוא מתחתן! סופסוף!
      זמר מוכשר ברמות!ממש נכס לישראלים 🙂

      אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
      סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מישהי מאמימ מישהי מאמי

        איפה איציק דדיה גר?

        סטופל המלךס מנותק
        סטופל המלךס מנותק
        סטופל המלך
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2424

        @מישהי-מאמי הוא נתיבותי. כרגע הוא במסע הופעות ענק בחול לפי מה שהבנתי

        אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
        סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • לינוי 0ל מנותק
          לינוי 0ל מנותק
          לינוי 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2425

          אפשר בבקשה את השיר שלו החדש להורדה עם כוכביות??

          chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • לינוי 0ל לינוי 0

            אפשר בבקשה את השיר שלו החדש להורדה עם כוכביות??

            chagit03C מנותק
            chagit03C מנותק
            chagit03
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2426

            @לינוי-0
            איציק-דדיה-ואיצי-וולדנר-יבשה-שלי.mp3

            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
            (עדן מאירי)

            לינוי 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • chagit03C chagit03

              @לינוי-0
              איציק-דדיה-ואיצי-וולדנר-יבשה-שלי.mp3

              לינוי 0ל מנותק
              לינוי 0ל מנותק
              לינוי 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2427
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • hi it's meH hi it's me

                @ויווש תודה
                אבל אין לי טלגרם
                ואני אהבתי את השיר מהשמיעה הראשונה
                אני חולה על הקול של איציק דדיה
                והתחברתי למסר וללחן והקליפ לא מידי התעמקתי......

                ויוושו מנותק
                ויוושו מנותק
                ויווש
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2428

                @hi-it-s-me טלגרם
                אם היה לי כח הייתי מעתיקה לך לפה אבל זה ייקח שעות

                hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ משה טרגר

                  @ויווש זה עדיין לא הבנתי מה הוא מתכוון יש ימים ויש ימים

                  ויוושו מנותק
                  ויוושו מנותק
                  ויווש
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2429

                  @משה-טרגר יום עסל ויום בסל😉

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ משה טרגר

                    @chagit03
                    אני שמעתי מהשניה שזה עלה לאתרים , אני שמעתי את זה בערך 50 פעם (כי אני שומע תמיד את איציק דדיה , אז זה תמיד עולה לי) , ואני לא סובל את הקול הזה, כזה קול של ילד מבוגר כזה , אני עדיין לא מבין את איצק דדיה איך הוא עשה את זה יחד איתו .

                    נ.ב מתי החתונה שלו ? והאם זה בארץ (כי הכלה שלו , גרה בארה"ב , היא עובדת באיזה בי"ח שמה)

                    ויוושו מנותק
                    ויוושו מנותק
                    ויווש
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2430
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • hi it's meH hi it's me

                      @ויווש תודה
                      אבל אין לי טלגרם
                      ואני אהבתי את השיר מהשמיעה הראשונה
                      אני חולה על הקול של איציק דדיה
                      והתחברתי למסר וללחן והקליפ לא מידי התעמקתי......

                      לינוי 0ל מנותק
                      לינוי 0ל מנותק
                      לינוי 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2431
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • לינוי 0ל מנותק
                        לינוי 0ל מנותק
                        לינוי 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2432
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • לינוי 0ל מנותק
                          לינוי 0ל מנותק
                          לינוי 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לינוי 0
                          #2433
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • hi it's meH hi it's me

                            @ויווש תודה
                            אבל אין לי טלגרם
                            ואני אהבתי את השיר מהשמיעה הראשונה
                            אני חולה על הקול של איציק דדיה
                            והתחברתי למסר וללחן והקליפ לא מידי התעמקתי......

                            לינוי 0ל מנותק
                            לינוי 0ל מנותק
                            לינוי 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2434

                            @hi-it-s-me
                            איציק דדיה שירים: לא לשכוח להוריד כוכביות
                            תן חיוך
                            https://send.magicode.me/send-file/file*******/c6762328d41411ff5c2020a334b7fd4d359c5f4e/view
                            ציירתי שמש
                            https://send.magicode.me/send-file/file******/c09f37f9a79adc543f48395d3b424f1bcee0c75b/view
                            סיי הלו
                            https://send.magicode.me/send-file/file******/60eb5945de28ddc507818ae441721d79cb59b222/view
                            מכוון אל האור
                            https://send.magicode.me/send-file/file*****/13d6b2549b6cd324a551c11bd73a416e87b18bd9/view
                            הכל טוב
                            https://send.magicode.me/send-file/file***/7650aa87b28807e98772504017844a5acb044c87/view
                            אנא
                            https://send.magicode.me/send-file/file*****/1515c798088351f128aa78283f9e70e1d00f4881/view
                            רבי נחמן
                            https://send.magicode.me/send-file*****/file/b268ed968330df8c5aaafe7e11f3c6825649f9e3/view
                            חגיגה משגעת
                            https://send.magicode.me/send-file*****/file/77e0625f4baa9a313d69e14e0596cdf61493a1b0/view
                            סופות
                            https://send.magicode.me/send-file****/file/bbeccad35df7ff561008d999b828703ed349b0a3/view
                            מי אדיר
                            https://send.magicode.me/send-file***/file/27973a45e9b7bbb1bcefa54a182c058a7253b10e/view
                            לראות את הטוב
                            https://send.magicode.me/send-file***/file/fb9369227920b92308084b4b8a661c21f30392b8/view
                            הללויה
                            https://send.magicode.me/send-file****/file/8499cef21f13b1297b6c8e6a94493213f06b2fd4/view
                            נכספתי
                            https://send.magicode.me/send-file/file****/a7226045dcb9e81636e011205c316e16e859e6e2/view

                            מקווה שעזרתי לך לפחות באלו יש עוד הרבה אבל בואי אחד אחד להעלות זה לוקח זמן...😊

                            מגיע לי לייקים...😉

                            ד hi it's meH 2 תגובות תגובה אחרונה
                            13
                            • לינוי 0ל לינוי 0

                              @hi-it-s-me
                              איציק דדיה שירים: לא לשכוח להוריד כוכביות
                              תן חיוך
                              https://send.magicode.me/send-file/file*******/c6762328d41411ff5c2020a334b7fd4d359c5f4e/view
                              ציירתי שמש
                              https://send.magicode.me/send-file/file******/c09f37f9a79adc543f48395d3b424f1bcee0c75b/view
                              סיי הלו
                              https://send.magicode.me/send-file/file******/60eb5945de28ddc507818ae441721d79cb59b222/view
                              מכוון אל האור
                              https://send.magicode.me/send-file/file*****/13d6b2549b6cd324a551c11bd73a416e87b18bd9/view
                              הכל טוב
                              https://send.magicode.me/send-file/file***/7650aa87b28807e98772504017844a5acb044c87/view
                              אנא
                              https://send.magicode.me/send-file/file*****/1515c798088351f128aa78283f9e70e1d00f4881/view
                              רבי נחמן
                              https://send.magicode.me/send-file*****/file/b268ed968330df8c5aaafe7e11f3c6825649f9e3/view
                              חגיגה משגעת
                              https://send.magicode.me/send-file*****/file/77e0625f4baa9a313d69e14e0596cdf61493a1b0/view
                              סופות
                              https://send.magicode.me/send-file****/file/bbeccad35df7ff561008d999b828703ed349b0a3/view
                              מי אדיר
                              https://send.magicode.me/send-file***/file/27973a45e9b7bbb1bcefa54a182c058a7253b10e/view
                              לראות את הטוב
                              https://send.magicode.me/send-file***/file/fb9369227920b92308084b4b8a661c21f30392b8/view
                              הללויה
                              https://send.magicode.me/send-file****/file/8499cef21f13b1297b6c8e6a94493213f06b2fd4/view
                              נכספתי
                              https://send.magicode.me/send-file/file****/a7226045dcb9e81636e011205c316e16e859e6e2/view

                              מקווה שעזרתי לך לפחות באלו יש עוד הרבה אבל בואי אחד אחד להעלות זה לוקח זמן...😊

                              מגיע לי לייקים...😉

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דיזיין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי דיזיין
                              #2435

                              @לינוי-0 כל הכבוד לך שאת ככה מעלה!!

                              אבל את יכולה פשוט לדחוס הכל לתקיה, ואז להעלות את התקיה הדחוסה למג'יקוד😊 😖

                              ואגב, סתם בכלליות, שתדעי להבא, עדיף לא לשים את הכוכביות ליד סלשים או נקודות וכאלו,
                              אלא רק בין אותיות ומספרים....

                              אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                              ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                              לינוי 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ויוושו ויווש

                                @hi-it-s-me טלגרם
                                אם היה לי כח הייתי מעתיקה לך לפה אבל זה ייקח שעות

                                hi it's meH מנותק
                                hi it's meH מנותק
                                hi it's me
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2436
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • לינוי 0ל לינוי 0

                                  @hi-it-s-me
                                  איציק דדיה שירים: לא לשכוח להוריד כוכביות
                                  תן חיוך
                                  https://send.magicode.me/send-file/file*******/c6762328d41411ff5c2020a334b7fd4d359c5f4e/view
                                  ציירתי שמש
                                  https://send.magicode.me/send-file/file******/c09f37f9a79adc543f48395d3b424f1bcee0c75b/view
                                  סיי הלו
                                  https://send.magicode.me/send-file/file******/60eb5945de28ddc507818ae441721d79cb59b222/view
                                  מכוון אל האור
                                  https://send.magicode.me/send-file/file*****/13d6b2549b6cd324a551c11bd73a416e87b18bd9/view
                                  הכל טוב
                                  https://send.magicode.me/send-file/file***/7650aa87b28807e98772504017844a5acb044c87/view
                                  אנא
                                  https://send.magicode.me/send-file/file*****/1515c798088351f128aa78283f9e70e1d00f4881/view
                                  רבי נחמן
                                  https://send.magicode.me/send-file*****/file/b268ed968330df8c5aaafe7e11f3c6825649f9e3/view
                                  חגיגה משגעת
                                  https://send.magicode.me/send-file*****/file/77e0625f4baa9a313d69e14e0596cdf61493a1b0/view
                                  סופות
                                  https://send.magicode.me/send-file****/file/bbeccad35df7ff561008d999b828703ed349b0a3/view
                                  מי אדיר
                                  https://send.magicode.me/send-file***/file/27973a45e9b7bbb1bcefa54a182c058a7253b10e/view
                                  לראות את הטוב
                                  https://send.magicode.me/send-file***/file/fb9369227920b92308084b4b8a661c21f30392b8/view
                                  הללויה
                                  https://send.magicode.me/send-file****/file/8499cef21f13b1297b6c8e6a94493213f06b2fd4/view
                                  נכספתי
                                  https://send.magicode.me/send-file/file****/a7226045dcb9e81636e011205c316e16e859e6e2/view

                                  מקווה שעזרתי לך לפחות באלו יש עוד הרבה אבל בואי אחד אחד להעלות זה לוקח זמן...😊

                                  מגיע לי לייקים...😉

                                  hi it's meH מנותק
                                  hi it's meH מנותק
                                  hi it's me
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי hi it's me
                                  #2437

                                  @לינוי-0 וואו
                                  איזה חמודה
                                  עבודת נמלים עשית, לא העזתי לבקש ממישהו שיעלה לי את כל השירים שלו......😆
                                  אוי עד שהתלהבתי
                                  הכל חסום😑

                                  ויוושו מישהי מאמימ דניאלהד 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • hi it's meH hi it's me

                                    @לינוי-0 וואו
                                    איזה חמודה
                                    עבודת נמלים עשית, לא העזתי לבקש ממישהו שיעלה לי את כל השירים שלו......😆
                                    אוי עד שהתלהבתי
                                    הכל חסום😑

                                    ויוושו מנותק
                                    ויוושו מנותק
                                    ויווש
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2438
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                                      איפה איציק דדיה גר?

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אניייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2439

                                      @מישהי-מאמי הוא במקור מנתיבות אבל היה לו תקופה(אני לא יודעת אם עדיין) שהוא היה גר בגבעת שמואל...(בארץ)
                                      כיום אני מאמינה שיש לו דירה בחו"ל הוא המוןןןןןןןןן שם!!!

                                      באדם יש לב אחד! אם בו נשנא באיזה לב נאהב??
                                      אהבת חינם!!!!!
                                      💕

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • hi it's meH hi it's me

                                        @לינוי-0 וואו
                                        איזה חמודה
                                        עבודת נמלים עשית, לא העזתי לבקש ממישהו שיעלה לי את כל השירים שלו......😆
                                        אוי עד שהתלהבתי
                                        הכל חסום😑

                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2440

                                        @hi-it-s-me למה הכל חסום?
                                        להעלות ברגיל (אם פי 3)?

                                        החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                        hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ל מנותק
                                          ל מנותק
                                          ללי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2441

                                          מישהו יכול לעלות את הקישור לתקציר של המופע של דדיה "לראות את הטוב" ?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול