דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. איציק דדיה

איציק דדיה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.9k פוסטים 282 כותבים 547.8k צפיות 70 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • chagit03C chagit03

    @לינוי-0
    איציק-דדיה-ואיצי-וולדנר-יבשה-שלי.mp3

    לינוי 0ל מנותק
    לינוי 0ל מנותק
    לינוי 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2427
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • hi it's meH hi it's me

      @ויווש תודה
      אבל אין לי טלגרם
      ואני אהבתי את השיר מהשמיעה הראשונה
      אני חולה על הקול של איציק דדיה
      והתחברתי למסר וללחן והקליפ לא מידי התעמקתי......

      ויוושו מנותק
      ויוושו מנותק
      ויווש
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2428

      @hi-it-s-me טלגרם
      אם היה לי כח הייתי מעתיקה לך לפה אבל זה ייקח שעות

      hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ משה טרגר

        @ויווש זה עדיין לא הבנתי מה הוא מתכוון יש ימים ויש ימים

        ויוושו מנותק
        ויוושו מנותק
        ויווש
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2429

        @משה-טרגר יום עסל ויום בסל😉

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ משה טרגר

          @chagit03
          אני שמעתי מהשניה שזה עלה לאתרים , אני שמעתי את זה בערך 50 פעם (כי אני שומע תמיד את איציק דדיה , אז זה תמיד עולה לי) , ואני לא סובל את הקול הזה, כזה קול של ילד מבוגר כזה , אני עדיין לא מבין את איצק דדיה איך הוא עשה את זה יחד איתו .

          נ.ב מתי החתונה שלו ? והאם זה בארץ (כי הכלה שלו , גרה בארה"ב , היא עובדת באיזה בי"ח שמה)

          ויוושו מנותק
          ויוושו מנותק
          ויווש
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2430
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • hi it's meH hi it's me

            @ויווש תודה
            אבל אין לי טלגרם
            ואני אהבתי את השיר מהשמיעה הראשונה
            אני חולה על הקול של איציק דדיה
            והתחברתי למסר וללחן והקליפ לא מידי התעמקתי......

            לינוי 0ל מנותק
            לינוי 0ל מנותק
            לינוי 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2431
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • לינוי 0ל מנותק
              לינוי 0ל מנותק
              לינוי 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2432
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • לינוי 0ל מנותק
                לינוי 0ל מנותק
                לינוי 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לינוי 0
                #2433
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • hi it's meH hi it's me

                  @ויווש תודה
                  אבל אין לי טלגרם
                  ואני אהבתי את השיר מהשמיעה הראשונה
                  אני חולה על הקול של איציק דדיה
                  והתחברתי למסר וללחן והקליפ לא מידי התעמקתי......

                  לינוי 0ל מנותק
                  לינוי 0ל מנותק
                  לינוי 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2434

                  @hi-it-s-me
                  איציק דדיה שירים: לא לשכוח להוריד כוכביות
                  תן חיוך
                  https://send.magicode.me/send-file/file*******/c6762328d41411ff5c2020a334b7fd4d359c5f4e/view
                  ציירתי שמש
                  https://send.magicode.me/send-file/file******/c09f37f9a79adc543f48395d3b424f1bcee0c75b/view
                  סיי הלו
                  https://send.magicode.me/send-file/file******/60eb5945de28ddc507818ae441721d79cb59b222/view
                  מכוון אל האור
                  https://send.magicode.me/send-file/file*****/13d6b2549b6cd324a551c11bd73a416e87b18bd9/view
                  הכל טוב
                  https://send.magicode.me/send-file/file***/7650aa87b28807e98772504017844a5acb044c87/view
                  אנא
                  https://send.magicode.me/send-file/file*****/1515c798088351f128aa78283f9e70e1d00f4881/view
                  רבי נחמן
                  https://send.magicode.me/send-file*****/file/b268ed968330df8c5aaafe7e11f3c6825649f9e3/view
                  חגיגה משגעת
                  https://send.magicode.me/send-file*****/file/77e0625f4baa9a313d69e14e0596cdf61493a1b0/view
                  סופות
                  https://send.magicode.me/send-file****/file/bbeccad35df7ff561008d999b828703ed349b0a3/view
                  מי אדיר
                  https://send.magicode.me/send-file***/file/27973a45e9b7bbb1bcefa54a182c058a7253b10e/view
                  לראות את הטוב
                  https://send.magicode.me/send-file***/file/fb9369227920b92308084b4b8a661c21f30392b8/view
                  הללויה
                  https://send.magicode.me/send-file****/file/8499cef21f13b1297b6c8e6a94493213f06b2fd4/view
                  נכספתי
                  https://send.magicode.me/send-file/file****/a7226045dcb9e81636e011205c316e16e859e6e2/view

                  מקווה שעזרתי לך לפחות באלו יש עוד הרבה אבל בואי אחד אחד להעלות זה לוקח זמן...😊

                  מגיע לי לייקים...😉

                  ד hi it's meH 2 תגובות תגובה אחרונה
                  13
                  • לינוי 0ל לינוי 0

                    @hi-it-s-me
                    איציק דדיה שירים: לא לשכוח להוריד כוכביות
                    תן חיוך
                    https://send.magicode.me/send-file/file*******/c6762328d41411ff5c2020a334b7fd4d359c5f4e/view
                    ציירתי שמש
                    https://send.magicode.me/send-file/file******/c09f37f9a79adc543f48395d3b424f1bcee0c75b/view
                    סיי הלו
                    https://send.magicode.me/send-file/file******/60eb5945de28ddc507818ae441721d79cb59b222/view
                    מכוון אל האור
                    https://send.magicode.me/send-file/file*****/13d6b2549b6cd324a551c11bd73a416e87b18bd9/view
                    הכל טוב
                    https://send.magicode.me/send-file/file***/7650aa87b28807e98772504017844a5acb044c87/view
                    אנא
                    https://send.magicode.me/send-file/file*****/1515c798088351f128aa78283f9e70e1d00f4881/view
                    רבי נחמן
                    https://send.magicode.me/send-file*****/file/b268ed968330df8c5aaafe7e11f3c6825649f9e3/view
                    חגיגה משגעת
                    https://send.magicode.me/send-file*****/file/77e0625f4baa9a313d69e14e0596cdf61493a1b0/view
                    סופות
                    https://send.magicode.me/send-file****/file/bbeccad35df7ff561008d999b828703ed349b0a3/view
                    מי אדיר
                    https://send.magicode.me/send-file***/file/27973a45e9b7bbb1bcefa54a182c058a7253b10e/view
                    לראות את הטוב
                    https://send.magicode.me/send-file***/file/fb9369227920b92308084b4b8a661c21f30392b8/view
                    הללויה
                    https://send.magicode.me/send-file****/file/8499cef21f13b1297b6c8e6a94493213f06b2fd4/view
                    נכספתי
                    https://send.magicode.me/send-file/file****/a7226045dcb9e81636e011205c316e16e859e6e2/view

                    מקווה שעזרתי לך לפחות באלו יש עוד הרבה אבל בואי אחד אחד להעלות זה לוקח זמן...😊

                    מגיע לי לייקים...😉

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דיזיין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דיזיין
                    #2435

                    @לינוי-0 כל הכבוד לך שאת ככה מעלה!!

                    אבל את יכולה פשוט לדחוס הכל לתקיה, ואז להעלות את התקיה הדחוסה למג'יקוד😊 😖

                    ואגב, סתם בכלליות, שתדעי להבא, עדיף לא לשים את הכוכביות ליד סלשים או נקודות וכאלו,
                    אלא רק בין אותיות ומספרים....

                    אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                    ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                    לינוי 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ויוושו ויווש

                      @hi-it-s-me טלגרם
                      אם היה לי כח הייתי מעתיקה לך לפה אבל זה ייקח שעות

                      hi it's meH מנותק
                      hi it's meH מנותק
                      hi it's me
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2436
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • לינוי 0ל לינוי 0

                        @hi-it-s-me
                        איציק דדיה שירים: לא לשכוח להוריד כוכביות
                        תן חיוך
                        https://send.magicode.me/send-file/file*******/c6762328d41411ff5c2020a334b7fd4d359c5f4e/view
                        ציירתי שמש
                        https://send.magicode.me/send-file/file******/c09f37f9a79adc543f48395d3b424f1bcee0c75b/view
                        סיי הלו
                        https://send.magicode.me/send-file/file******/60eb5945de28ddc507818ae441721d79cb59b222/view
                        מכוון אל האור
                        https://send.magicode.me/send-file/file*****/13d6b2549b6cd324a551c11bd73a416e87b18bd9/view
                        הכל טוב
                        https://send.magicode.me/send-file/file***/7650aa87b28807e98772504017844a5acb044c87/view
                        אנא
                        https://send.magicode.me/send-file/file*****/1515c798088351f128aa78283f9e70e1d00f4881/view
                        רבי נחמן
                        https://send.magicode.me/send-file*****/file/b268ed968330df8c5aaafe7e11f3c6825649f9e3/view
                        חגיגה משגעת
                        https://send.magicode.me/send-file*****/file/77e0625f4baa9a313d69e14e0596cdf61493a1b0/view
                        סופות
                        https://send.magicode.me/send-file****/file/bbeccad35df7ff561008d999b828703ed349b0a3/view
                        מי אדיר
                        https://send.magicode.me/send-file***/file/27973a45e9b7bbb1bcefa54a182c058a7253b10e/view
                        לראות את הטוב
                        https://send.magicode.me/send-file***/file/fb9369227920b92308084b4b8a661c21f30392b8/view
                        הללויה
                        https://send.magicode.me/send-file****/file/8499cef21f13b1297b6c8e6a94493213f06b2fd4/view
                        נכספתי
                        https://send.magicode.me/send-file/file****/a7226045dcb9e81636e011205c316e16e859e6e2/view

                        מקווה שעזרתי לך לפחות באלו יש עוד הרבה אבל בואי אחד אחד להעלות זה לוקח זמן...😊

                        מגיע לי לייקים...😉

                        hi it's meH מנותק
                        hi it's meH מנותק
                        hi it's me
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי hi it's me
                        #2437

                        @לינוי-0 וואו
                        איזה חמודה
                        עבודת נמלים עשית, לא העזתי לבקש ממישהו שיעלה לי את כל השירים שלו......😆
                        אוי עד שהתלהבתי
                        הכל חסום😑

                        ויוושו מישהי מאמימ דניאלהד 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • hi it's meH hi it's me

                          @לינוי-0 וואו
                          איזה חמודה
                          עבודת נמלים עשית, לא העזתי לבקש ממישהו שיעלה לי את כל השירים שלו......😆
                          אוי עד שהתלהבתי
                          הכל חסום😑

                          ויוושו מנותק
                          ויוושו מנותק
                          ויווש
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2438
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                            איפה איציק דדיה גר?

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אניייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2439

                            @מישהי-מאמי הוא במקור מנתיבות אבל היה לו תקופה(אני לא יודעת אם עדיין) שהוא היה גר בגבעת שמואל...(בארץ)
                            כיום אני מאמינה שיש לו דירה בחו"ל הוא המוןןןןןןןןן שם!!!

                            באדם יש לב אחד! אם בו נשנא באיזה לב נאהב??
                            אהבת חינם!!!!!
                            💕

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • hi it's meH hi it's me

                              @לינוי-0 וואו
                              איזה חמודה
                              עבודת נמלים עשית, לא העזתי לבקש ממישהו שיעלה לי את כל השירים שלו......😆
                              אוי עד שהתלהבתי
                              הכל חסום😑

                              מישהי מאמימ מנותק
                              מישהי מאמימ מנותק
                              מישהי מאמי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2440

                              @hi-it-s-me למה הכל חסום?
                              להעלות ברגיל (אם פי 3)?

                              החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                              hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ל מנותק
                                ל מנותק
                                ללי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2441

                                מישהו יכול לעלות את הקישור לתקציר של המופע של דדיה "לראות את הטוב" ?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                                  @hi-it-s-me למה הכל חסום?
                                  להעלות ברגיל (אם פי 3)?

                                  hi it's meH מנותק
                                  hi it's meH מנותק
                                  hi it's me
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2442

                                  @מישהי-מאמי כן אני צריכה mp3
                                  מאד יעזור לי
                                  תודה ענקיתתתתתתתת

                                  מישהי מאמימ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • hi it's meH hi it's me

                                    @מישהי-מאמי כן אני צריכה mp3
                                    מאד יעזור לי
                                    תודה ענקיתתתתתתתת

                                    מישהי מאמימ מנותק
                                    מישהי מאמימ מנותק
                                    מישהי מאמי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
                                    #2443

                                    @hi-it-s-me כבר מעלה לך...
                                    איציק דדיה לראות את הטוב.mp3
                                    איציק דדיה - נכספתי.mp3
                                    ציירתי שמש I איציק דדיה.mp3
                                    מכוון אל האור איציק דדיה .mp3

                                    החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • hi it's meH hi it's me

                                      @מישהי-מאמי כן אני צריכה mp3
                                      מאד יעזור לי
                                      תודה ענקיתתתתתתתת

                                      מישהי מאמימ מנותק
                                      מישהי מאמימ מנותק
                                      מישהי מאמי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
                                      #2444

                                      @hi-it-s-me הנה עוד- (אני מעלה לך את מה כל מה שהעלו פה לפני כמה פוסטים... מקווה שאני לא שוכחת כלום.. 😊 )
                                      הכל טוב I איציק דדיה.mp3
                                      אנא-אציק דדיה ומאט דאב.mp3
                                      איציק דדייה ר' נחמן.mp3
                                      איציק דדיה סופות.mp3
                                      איציק דדיה מי אדיר.mp3
                                      איציק דדיה הללויה.mp3

                                      החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                      מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                                        @hi-it-s-me הנה עוד- (אני מעלה לך את מה כל מה שהעלו פה לפני כמה פוסטים... מקווה שאני לא שוכחת כלום.. 😊 )
                                        הכל טוב I איציק דדיה.mp3
                                        אנא-אציק דדיה ומאט דאב.mp3
                                        איציק דדייה ר' נחמן.mp3
                                        איציק דדיה סופות.mp3
                                        איציק דדיה מי אדיר.mp3
                                        איציק דדיה הללויה.mp3

                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2445

                                        @מישהי-מאמי
                                        סיי הלו איציק דדיה .mp3
                                        איציק דדיה-חגיגה משגעת.mp3

                                        החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                        hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                                          @מישהי-מאמי
                                          סיי הלו איציק דדיה .mp3
                                          איציק דדיה-חגיגה משגעת.mp3

                                          hi it's meH מנותק
                                          hi it's meH מנותק
                                          hi it's me
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2446

                                          @מישהי-מאמי תודה רבה
                                          זה כל השירים שלו?
                                          לא היה לי שום שיר שלו, ויום אחד שמעתי את הקול שלו והתאהבתי בקול הזה!
                                          וכן השיר הכל טוב , זה הלחן שלו?

                                          מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול