המלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי
-
פוסט זה נמחק!
-
ממש קשה להתחבר לתחרות שבה לא רואים את המתמודדים ואף אחד לא יודע מי נגד מי הרבה יותר קל להתחבר לתחרות כמו הקול הבא ששם רואים את המתחרים הרבה יותר קל להזדהות עם הדמויות
-
אתם גם חושבים שהלחן "לראות בשובך" התפספס?
בפעם הקודמת הם מאד התלהבו מממנו ופתאום יש להם הערות על זה שהפזמון מידי ארוך ושום מילה נוספת.
והוא באמת לא עלה
לפי דעתי השיר היה אמור להיות בגמר בטוח -
אתם גם חושבים שהלחן "לראות בשובך" התפספס?
בפעם הקודמת הם מאד התלהבו מממנו ופתאום יש להם הערות על זה שהפזמון מידי ארוך ושום מילה נוספת.
והוא באמת לא עלה
לפי דעתי השיר היה אמור להיות בגמר בטוח@netanelhareven לא יודעת אם השיר הזה היה אמור להיות בגמר
אבל אני גם חושבת שהוא היה אמור לעלות לפחות לשלב הבא כי יש בו משהו באמת יפה -
פוסט זה נמחק!
-
הקישור ביוטיוב ברור לכם?
זה מטושטש בטרוף אצלי , וזה רק בסרטון הזה
אני רואה סרטונים אחרים ביוטיוב והכל חד וברור
-
הקישור ביוטיוב ברור לכם?
זה מטושטש בטרוף אצלי , וזה רק בסרטון הזה
אני רואה סרטונים אחרים ביוטיוב והכל חד וברור
@אין-על-מוזיקה אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
הקישור ביוטיוב ברור לכם?
זה מטושטש בטרוף אצלי , וזה רק בסרטון הזה
אני רואה סרטונים אחרים ביוטיוב והכל חד וברור
לוידע מה קרה גם אצלי זה ככה…
-
@תותחית גם לי זה ככה
אולי הם צילמו את זה ככה -
@תותחית גם לי זה ככה
אולי הם צילמו את זה ככה@תהילה-כהן-0 אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
@תותחית גם לי זה ככה
אולי הם צילמו את זה ככהלא כי בקול חי זה לא ככה
https://www.93fm.co.il/radio/813268/?utm_source=site&utm_medium=Category:%20%D7%97%D7%99%20%D7%91%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%95 -
@תהילה-כהן-0 אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
@תותחית גם לי זה ככה
אולי הם צילמו את זה ככהלא כי בקול חי זה לא ככה
https://www.93fm.co.il/radio/813268/?utm_source=site&utm_medium=Category:%20%D7%97%D7%99%20%D7%91%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%95 -
הקישור ביוטיוב ברור לכם?
זה מטושטש בטרוף אצלי , וזה רק בסרטון הזה
אני רואה סרטונים אחרים ביוטיוב והכל חד וברור
@אין-על-מוזיקה אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
הקישור ביוטיוב ברור לכם?
זה מטושטש בטרוף אצלי , וזה רק בסרטון הזה
אני רואה סרטונים אחרים ביוטיוב והכל חד וברור
בגלל שזה שידור חי
ככה זה בשידורים חיים -
@אין-על-מוזיקה אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
הקישור ביוטיוב ברור לכם?
זה מטושטש בטרוף אצלי , וזה רק בסרטון הזה
אני רואה סרטונים אחרים ביוטיוב והכל חד וברור
בגלל שזה שידור חי
ככה זה בשידורים חיים@אני לא מחייב
בכל הפעמים הקודמות גם ראיתי מיוטיוב והיה רגיל
אני גם לא יראה עכשיו מקול חי כי זה לקראת סיום ושם אי אפשר להעביר
באמת חבל -
@אין-על-מוזיקה אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
הקישור ביוטיוב ברור לכם?
זה מטושטש בטרוף אצלי , וזה רק בסרטון הזה
אני רואה סרטונים אחרים ביוטיוב והכל חד וברור
בגלל שזה שידור חי
ככה זה בשידורים חיים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
