דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. טעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב

טעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
34 פוסטים 20 כותבים 1.7k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רבקהר רבקה

    @ילד-חוכם אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

    צליל של כלי שבטעות נדחף להקלטות.

    בחיים שלי לא הייתי עולה על זה.
    כנראה שאתה חד שמיעה, או שזה פשוט לא בשביל האזניים שלי....

    ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכם
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
    #5

    @רבקה אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

    או שזה פשוט לא בשביל האזניים שלי....

    אבל שמעתם?
    {או שאני מדמיין...}

    ח.סח זברהז 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ילד חוכםי ילד חוכם

      @רבקה אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

      או שזה פשוט לא בשביל האזניים שלי....

      אבל שמעתם?
      {או שאני מדמיין...}

      ח.סח מנותק
      ח.סח מנותק
      ח.ס
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @ילד-חוכם שמענו..
      אבל זה פשלה כ"כ קטנה שממש לא נשמעת אם לא יודעים עליה.

      "תמיד יש סיבה להיות בשמחה"(מרדכי שפירא)

      ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח.סח ח.ס

        @ילד-חוכם שמענו..
        אבל זה פשלה כ"כ קטנה שממש לא נשמעת אם לא יודעים עליה.

        ילד חוכםי מנותק
        ילד חוכםי מנותק
        ילד חוכם
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ילד חוכםי ילד חוכם

          פשלה, טעות, פאדיחה... וכו' וכו' איך שתרצו ושלא תרצו לקרוא לדבר המביך שקרה לעקיבא בשיר הזה - ניגון ברדיצ'ב התבודדות.
          מאחר והשיר היה כבד מדי לפורום אז הייתי צריך לעקור ממני את שאריות העצלות וללחוץ על כמה כפתורים ולהגיש בפניכם את התקציר של השיר עם הפשלה*:
          ניגון ברדיצ_ב - התבודדות (mp3cut.net).mp3
          עריכה:
          בשניה 11 {טעות שלי...🙄}

          *תגבירו ווליום כי זה נשמע נמוך וקצר.
          נ.ב @צוות-פיקוח לא ידעתי באיזו קטוגריה להכניס אז אם זו לא הנכונה אבקש שתעבירו.

          נ מנותק
          נ מנותק
          נפש האדם
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נפש האדם
          #8

          @ילד-חוכם לא שמעתי שום פשלה
          הצליל הזה שיייך להמשך, חבל שחתכת בדיוק שם תקשיב 2 שניות אח"כ ותראה שזה קשור להמשך
          אין מצבב שבטעות נדחף להקלטות... בוא, זה לא לפני 30 שנה פה

          ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ילד חוכםי ילד חוכם

            פשלה, טעות, פאדיחה... וכו' וכו' איך שתרצו ושלא תרצו לקרוא לדבר המביך שקרה לעקיבא בשיר הזה - ניגון ברדיצ'ב התבודדות.
            מאחר והשיר היה כבד מדי לפורום אז הייתי צריך לעקור ממני את שאריות העצלות וללחוץ על כמה כפתורים ולהגיש בפניכם את התקציר של השיר עם הפשלה*:
            ניגון ברדיצ_ב - התבודדות (mp3cut.net).mp3
            עריכה:
            בשניה 11 {טעות שלי...🙄}

            *תגבירו ווליום כי זה נשמע נמוך וקצר.
            נ.ב @צוות-פיקוח לא ידעתי באיזו קטוגריה להכניס אז אם זו לא הנכונה אבקש שתעבירו.

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @ילד-חוכם אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

            פשלה, טעות, פאדיחה... וכו' וכו' איך שתרצו ושלא תרצו לקרוא לדבר המביך שקרה לעקיבא בשיר הזה - ניגון ברדיצ'ב התבודדות.
            מאחר והשיר היה כבד מדי לפורום אז הייתי צריך לעקור ממני את שאריות העצלות וללחוץ על כמה כפתורים ולהגיש בפניכם את התקציר של השיר עם הפשלה*:
            ניגון ברדיצ_ב - התבודדות (mp3cut.net).mp3
            בשניה 15 {ולמדייקים - שנייה 14:9}

            *תגבירו ווליום כי זה נשמע נמוך וקצר.
            נ.ב @צוות-פיקוח לא ידעתי באיזו קטוגריה להכניס אז אם זו לא הנכונה אבקש שתעבירו.

            אשכרה גרמת לי לשבת לשמוע קטע 12 פעם רצוף- אני לא צוחקת....
            ולא הצלחתי להבין מהי הפשלה... ודווקא אומרים שיש לי שמיעה מוזיקאלית טובה😌

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • ילד חוכםי ילד חוכם

              פשלה, טעות, פאדיחה... וכו' וכו' איך שתרצו ושלא תרצו לקרוא לדבר המביך שקרה לעקיבא בשיר הזה - ניגון ברדיצ'ב התבודדות.
              מאחר והשיר היה כבד מדי לפורום אז הייתי צריך לעקור ממני את שאריות העצלות וללחוץ על כמה כפתורים ולהגיש בפניכם את התקציר של השיר עם הפשלה*:
              ניגון ברדיצ_ב - התבודדות (mp3cut.net).mp3
              עריכה:
              בשניה 11 {טעות שלי...🙄}

              *תגבירו ווליום כי זה נשמע נמוך וקצר.
              נ.ב @צוות-פיקוח לא ידעתי באיזו קטוגריה להכניס אז אם זו לא הנכונה אבקש שתעבירו.

              B מנותק
              B מנותק
              Bee
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @ילד-חוכם - דווקא לא פשלה... קשור להמשך... 😊

              "הספק הרג יותר חלומות מאשר הכישלון יהרוג אי-פעם"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אייצ'יתא אייצ'ית העביר נושא זה מ-מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים ב-
              • ילד חוכםי ילד חוכם

                פשלה, טעות, פאדיחה... וכו' וכו' איך שתרצו ושלא תרצו לקרוא לדבר המביך שקרה לעקיבא בשיר הזה - ניגון ברדיצ'ב התבודדות.
                מאחר והשיר היה כבד מדי לפורום אז הייתי צריך לעקור ממני את שאריות העצלות וללחוץ על כמה כפתורים ולהגיש בפניכם את התקציר של השיר עם הפשלה*:
                ניגון ברדיצ_ב - התבודדות (mp3cut.net).mp3
                עריכה:
                בשניה 11 {טעות שלי...🙄}

                *תגבירו ווליום כי זה נשמע נמוך וקצר.
                נ.ב @צוות-פיקוח לא ידעתי באיזו קטוגריה להכניס אז אם זו לא הנכונה אבקש שתעבירו.

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @ילד-חוכם אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                נ.ב @צוות-פיקוח לא ידעתי באיזו קטוגריה להכניס אז אם זו לא הנכונה אבקש שתעבירו.

                אכן העברתי לבמת הדיונים.

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ילד חוכםי ילד חוכם

                  @רבקה אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                  או שזה פשוט לא בשביל האזניים שלי....

                  אבל שמעתם?
                  {או שאני מדמיין...}

                  זברהז מנותק
                  זברהז מנותק
                  זברה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @ילד-חוכם אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                  אבל שמעתם?
                  {או שאני מדמיין...}

                  נראה לי מדמיין...😬🙃

                  @אייצ-ית אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                  אשכרה גרמת לי לשבת לשמוע קטע 12 פעם רצוף- אני לא צוחקת....

                  😂😂😂

                  אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                  אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • נ נפש האדם

                    @ילד-חוכם לא שמעתי שום פשלה
                    הצליל הזה שיייך להמשך, חבל שחתכת בדיוק שם תקשיב 2 שניות אח"כ ותראה שזה קשור להמשך
                    אין מצבב שבטעות נדחף להקלטות... בוא, זה לא לפני 30 שנה פה

                    ילד חוכםי מנותק
                    ילד חוכםי מנותק
                    ילד חוכם
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ילד חוכםי ילד חוכם

                      פשלה, טעות, פאדיחה... וכו' וכו' איך שתרצו ושלא תרצו לקרוא לדבר המביך שקרה לעקיבא בשיר הזה - ניגון ברדיצ'ב התבודדות.
                      מאחר והשיר היה כבד מדי לפורום אז הייתי צריך לעקור ממני את שאריות העצלות וללחוץ על כמה כפתורים ולהגיש בפניכם את התקציר של השיר עם הפשלה*:
                      ניגון ברדיצ_ב - התבודדות (mp3cut.net).mp3
                      עריכה:
                      בשניה 11 {טעות שלי...🙄}

                      *תגבירו ווליום כי זה נשמע נמוך וקצר.
                      נ.ב @צוות-פיקוח לא ידעתי באיזו קטוגריה להכניס אז אם זו לא הנכונה אבקש שתעבירו.

                      ילד חוכםי מנותק
                      ילד חוכםי מנותק
                      ילד חוכם
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @ילד-חוכם אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                      עריכה:
                      בשניה 11 {טעות שלי...}

                      ערכתי.
                      מצטער, טעות שלי...

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ילד חוכםי ילד חוכם

                        פשלה, טעות, פאדיחה... וכו' וכו' איך שתרצו ושלא תרצו לקרוא לדבר המביך שקרה לעקיבא בשיר הזה - ניגון ברדיצ'ב התבודדות.
                        מאחר והשיר היה כבד מדי לפורום אז הייתי צריך לעקור ממני את שאריות העצלות וללחוץ על כמה כפתורים ולהגיש בפניכם את התקציר של השיר עם הפשלה*:
                        ניגון ברדיצ_ב - התבודדות (mp3cut.net).mp3
                        עריכה:
                        בשניה 11 {טעות שלי...🙄}

                        *תגבירו ווליום כי זה נשמע נמוך וקצר.
                        נ.ב @צוות-פיקוח לא ידעתי באיזו קטוגריה להכניס אז אם זו לא הנכונה אבקש שתעבירו.

                        זברהז מנותק
                        זברהז מנותק
                        זברה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        @ילד-חוכם אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                        בשניה 11

                        כע נכון יש שם משו,
                        כאילו מישו בטעות הקיש על איזה כלי...
                        חמוד!

                        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אפרתא מנותק
                          אפרתא מנותק
                          אפרת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          @אייצ-ית אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                          אשכרה גרמת לי לשבת לשמוע קטע 12 פעם רצוף- אני לא צוחקת....

                          וואי גמאני 😂

                          בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                          אייל גלבוע

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ת מנותק
                            ת מנותק
                            תמר מהמרכז
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            מטורף ששמת לב לזה......... בחיים אבל בחיים לא הייתי עולה על זה!! גם אם הייתי שומעת את השיר מאה פעמים....

                            מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ילד חוכםי ילד חוכם

                              @ילד-חוכם אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                              עריכה:
                              בשניה 11 {טעות שלי...}

                              ערכתי.
                              מצטער, טעות שלי...

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              נפש האדם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              @ילד-חוכם אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                              עריכה:
                              בשניה 11 {טעות שלי...}

                              ואוו, מטורף ששמת לב לזה
                              אכן כן שומעים משהו.. יש לך שמיעה ממש מיוחדת😊

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • רבקהר רבקה

                                @ילד-חוכם אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                                צליל של כלי שבטעות נדחף להקלטות.

                                בחיים שלי לא הייתי עולה על זה.
                                כנראה שאתה חד שמיעה, או שזה פשוט לא בשביל האזניים שלי....

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אחד מן המניין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                @רבקה זה בכלל לא פשלה אלא רק סוג של פריטה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                  #20

                                  מעניין אותי מה עקיבא עצמו היה חושב אם הוא היה רואה את הנושא הזה😆

                                  טוב להציץ
                                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • שרת הרוקש מנותק
                                    שרת הרוקש מנותק
                                    שרת הרוק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #21

                                    אני שמעתי אתה על הפעם הראשונה.
                                    ואני מאוד רחוקה מלהיות עם שמיעה מוזיקלית...:(

                                    ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דיזיין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22

                                      @ילד-חוכם חזקקקקקקקקק זה באמת נשמע פשלה.
                                      אם מישהו חושב שזה לא פשלה וזה קשור להמשך, אז אדרבא- תעלו את ההמשך בשביל שנשמע, למרות שקשה לי להאמין, לא היו מכניסים בעיבוד סתם צליל תקוע רק בגלל ההמשך, זה לא עובד ככה....

                                      אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                                      ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ד דיזיין

                                        @ילד-חוכם חזקקקקקקקקק זה באמת נשמע פשלה.
                                        אם מישהו חושב שזה לא פשלה וזה קשור להמשך, אז אדרבא- תעלו את ההמשך בשביל שנשמע, למרות שקשה לי להאמין, לא היו מכניסים בעיבוד סתם צליל תקוע רק בגלל ההמשך, זה לא עובד ככה....

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        י.ביטון
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי י.ביטון
                                        #23

                                        @דיזיין אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                                        @ילד-חוכם חזקקקקקקקקק זה באמת נשמע פשלה.
                                        אם מישהו חושב שזה לא פשלה וזה קשור להמשך, אז אדרבא- תעלו את ההמשך בשביל שנשמע, למרות שקשה לי להאמין, לא היו מכניסים בעיבוד סתם צליל תקוע רק בגלל ההמשך, זה לא עובד ככה....

                                        הוא דיבר על שניה 10, לא על הסוף.

                                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י י.ביטון

                                          @דיזיין אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                                          @ילד-חוכם חזקקקקקקקקק זה באמת נשמע פשלה.
                                          אם מישהו חושב שזה לא פשלה וזה קשור להמשך, אז אדרבא- תעלו את ההמשך בשביל שנשמע, למרות שקשה לי להאמין, לא היו מכניסים בעיבוד סתם צליל תקוע רק בגלל ההמשך, זה לא עובד ככה....

                                          הוא דיבר על שניה 10, לא על הסוף.

                                          ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          דיזיין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #24

                                          @י-ביטון אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                                          @דיזיין אמר בטעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב:

                                          @ילד-חוכם חזקקקקקקקקק זה באמת נשמע פשלה.
                                          אם מישהו חושב שזה לא פשלה וזה קשור להמשך, אז אדרבא- תעלו את ההמשך בשביל שנשמע, למרות שקשה לי להאמין, לא היו מכניסים בעיבוד סתם צליל תקוע רק בגלל ההמשך, זה לא עובד ככה....

                                          הוא דיבר על שניה 11, לא על הסוף.

                                          גם אני דיברתי על שניה 11 ולא על הסוף....

                                          אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                                          ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול