דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. כלי נשיפה
  4. מדריך חצוצרה 1 - סולם

מדריך חצוצרה 1 - סולם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כלי נשיפה
יודלה
2 פוסטים 2 כותבים 515 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יודלה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יודלה
    #1

    230px-Trumpet_1.jpg

    מבנה החצוצרה -
    יש בחצוצרה 3 לחצנים שאם לוחצים על כמה ביניהם יוצא תו.
    החצוצרנים אוהבים להגדיר את זה כך -
    הלחצן הראשון - 1
    הלחצן השני - 2
    הלחצן השלישי - 3

    אז אם אני אומר 2,3 זה אומר הלחצן השני והשלישי

    עם הלחיצות - אם תלחץ טוב אבל לא תעשה קול בפה נכון אז התו ייצא לא טוב.

    התווים

    הסולם החצוצרה הוא סולם סול!

    הדו- כלום - כלומר עושים את הטון הכי נמוך שאפשר ולא לוחצים על שום כפתור
    רה - לוחצים על הכפתורים - 1,3
    מי - לוחצים על הכפתורים - 1,2
    פה - לוחצים על הכפתור הראשון.
    סול - לא לוחצים על שום כפתור, אבל עושים טון יותר חזק מהדו
    לה - לוחצים על כפתורים - 1,2 אבל יותר חזק מהתו מי
    סי - לוחצים על כפתור 2 ועושים טון גבוה
    דו - גבוה לעומת הדו הנמוך בדו הזה לוחצים על כפתור - 1 ועושים טון גבוה מאוד.

    זה הסולם הראשון - יש עוד הרבה יותר תווים אבל זה נלמד בהמשך

    הבהרה חשובה!!!
    לא מנפחים את השפתיים תתאמנו לנשוף בלי לנפח את השפתיים.

    למדריכי גרפיקה שלי לחץ כאן

    הגיטריסט השטייגניסטה תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • י יודלה

      230px-Trumpet_1.jpg

      מבנה החצוצרה -
      יש בחצוצרה 3 לחצנים שאם לוחצים על כמה ביניהם יוצא תו.
      החצוצרנים אוהבים להגדיר את זה כך -
      הלחצן הראשון - 1
      הלחצן השני - 2
      הלחצן השלישי - 3

      אז אם אני אומר 2,3 זה אומר הלחצן השני והשלישי

      עם הלחיצות - אם תלחץ טוב אבל לא תעשה קול בפה נכון אז התו ייצא לא טוב.

      התווים

      הסולם החצוצרה הוא סולם סול!

      הדו- כלום - כלומר עושים את הטון הכי נמוך שאפשר ולא לוחצים על שום כפתור
      רה - לוחצים על הכפתורים - 1,3
      מי - לוחצים על הכפתורים - 1,2
      פה - לוחצים על הכפתור הראשון.
      סול - לא לוחצים על שום כפתור, אבל עושים טון יותר חזק מהדו
      לה - לוחצים על כפתורים - 1,2 אבל יותר חזק מהתו מי
      סי - לוחצים על כפתור 2 ועושים טון גבוה
      דו - גבוה לעומת הדו הנמוך בדו הזה לוחצים על כפתור - 1 ועושים טון גבוה מאוד.

      זה הסולם הראשון - יש עוד הרבה יותר תווים אבל זה נלמד בהמשך

      הבהרה חשובה!!!
      לא מנפחים את השפתיים תתאמנו לנשוף בלי לנפח את השפתיים.

      הגיטריסט השטייגניסטה מנותק
      הגיטריסט השטייגניסטה מנותק
      הגיטריסט השטייגניסט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יודלה
      מחכים להמשך...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0

      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

      הרשמה התחברות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות


      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • לא נקרא 0
      • פוסטים אחרונים
      • לא נפתר
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • שליחת פנייה לניהול