מקצבים לטיירוס 5
-
@מקורי אמר במקצבים לטיירוס 5:
מה עם הרשי סגל וארי פרקש, הם לא מוכרים?
נכון ארי פרקש גם מוכר {הרשי סגל נראה לי שלא...} אבל אני חושב שהמקצבים שלו קצת פחות טובים מהשמות שציינתי ויש עוד רבים שמוכרים אבל אתה שאלת מי הכי טובים אז כתבתי לך רק את הליגה הגבוהה...
-
שלושת בוני המקצבים הכי טובים בסגנון חסידי לטיירוס הם ללא ספק יוחנן אורי ומוטי רוזנפלד ושרוליק מנדלסון {זה המקצבים שמשתמשים בהם כל הקלידנים} הם נחשבים פחות או יותר באותה רמה
המחיר הוא באזור 2000 ש"ח לסט ומעלה {קצת יקר אבל שוה את הרמה}
לכל אחד יש סגנון קצת שונה מהשני את המקצבים של יוחנן אורי תוכל לשמוע אצל יוחנן אורי עצמו {בחתונות}
במקצבים של שרוליק מנדלסון משתמש בחתונות אחיו מושי מנדלסון.
במקצבים של מוטי רוזנפלד מנגנים בחתונות מוטי רוזנפלד עצמו איציק אייזנשטט חיים ברייער {חלקית} ועוד...@המוזיקאי גם אני שמעתי שלמוישי יש את המקצבים משרוליק אבל זה לא נכון מוישי בונה הכל לבד מההתחלה עד הסוף
-
אתר "חסידיש קצב"
האתר המוביל למקצבים חסידיים לאורגני ימאהה וקורג
הנחות מיוחדות למשתמשי פורום מקצב!
כנסו כעת לקישור
https://6270f50b7c445.site123.me/ -
@המוזיקאי
מה עם הרשי סגל וארי פרקש, הם לא מוכרים?
וכולם באותו מחיר של 8,000?
והאם החבילה החלקית שלהם שעולה בד"כ 4,000 ש"ח, האם היא שווה, מישהו מכיר את החבילה הזו? -
@מקורי אני מכיר זה אתו מקצבים רק נותן לכה רק חלק מי החומר או שבמחיר אזה אתה יכול לקנות את כול הדאנסים דווקא רוזנפלד עכשיו הולך להוציא תיקיה נוספת של דאנסים לקראת כסלו מטורךף ברמה מפגרת
-
שלושת בוני המקצבים הכי טובים בסגנון חסידי לטיירוס הם ללא ספק יוחנן אורי ומוטי רוזנפלד ושרוליק מנדלסון {זה המקצבים שמשתמשים בהם כל הקלידנים} הם נחשבים פחות או יותר באותה רמה
המחיר הוא באזור 2000 ש"ח לסט ומעלה {קצת יקר אבל שוה את הרמה}
לכל אחד יש סגנון קצת שונה מהשני את המקצבים של יוחנן אורי תוכל לשמוע אצל יוחנן אורי עצמו {בחתונות}
במקצבים של שרוליק מנדלסון משתמש בחתונות אחיו מושי מנדלסון.
במקצבים של מוטי רוזנפלד מנגנים בחתונות מוטי רוזנפלד עצמו איציק אייזנשטט חיים ברייער {חלקית} ועוד...@המוזיקאי
אתה אכן צודק במידת מה במקצבים האלקטרוניים וכו׳
אבל לגבי המקצבים החסידיים הכוונה לקטרון+אלסוס+מוטיף יש את האחד והיחיד ״יוסל רוזנפלד״ מתולדות אהרן ואין מתחרה עליו הדגימות שלו הם ברמה מעל כולם זה פשוט אחד לאחד והסאונד זה וואחד וואווו וכל הקלידנים הגדולים משתמשים עם החומר שלו כדוגמת מושי מנדלסון. מנדי גולדברג. הרשי סגל. יואלי מרקוביץ. חזקי כץ. ועוד הרבה, גם ידוע שמנדלסון לא רצה לעזוב את הקטרון עד שיוסל עשה את הקטרון על הטיירוס, וכל אלה שדוגמים היום את הקטרון מנסים לחקות, אבל זה לא זה
בקיצור כל מי שמחפש להישמע כמאיר אדלר עם הקטרון שיקח את הדגימות של יוסל רוזנפלד -
@המוזיקאי
אתה אכן צודק במידת מה במקצבים האלקטרוניים וכו׳
אבל לגבי המקצבים החסידיים הכוונה לקטרון+אלסוס+מוטיף יש את האחד והיחיד ״יוסל רוזנפלד״ מתולדות אהרן ואין מתחרה עליו הדגימות שלו הם ברמה מעל כולם זה פשוט אחד לאחד והסאונד זה וואחד וואווו וכל הקלידנים הגדולים משתמשים עם החומר שלו כדוגמת מושי מנדלסון. מנדי גולדברג. הרשי סגל. יואלי מרקוביץ. חזקי כץ. ועוד הרבה, גם ידוע שמנדלסון לא רצה לעזוב את הקטרון עד שיוסל עשה את הקטרון על הטיירוס, וכל אלה שדוגמים היום את הקטרון מנסים לחקות, אבל זה לא זה
בקיצור כל מי שמחפש להישמע כמאיר אדלר עם הקטרון שיקח את הדגימות של יוסל רוזנפלד@tyros5 א' כל: יואלי מארקוויטש - קלידן גדול? גם אם כן, זה לא באשמתו. בקושי יודע לנגן.
ואתה צודק בכל מילה שרוזנפלד עשה עבודה מטורפת ואין מישהו שמתקרב אליו.. המושג 'אחד על אחד' (שכל אדם שמנסה למכור איזה סט קטרון שדגום בצורה סבירה משתמש בו) זה הוא כל השאר בלוף.. מבדיקה יסודית. -
@tyros5 א' כל: יואלי מארקוויטש - קלידן גדול? גם אם כן, זה לא באשמתו. בקושי יודע לנגן.
ואתה צודק בכל מילה שרוזנפלד עשה עבודה מטורפת ואין מישהו שמתקרב אליו.. המושג 'אחד על אחד' (שכל אדם שמנסה למכור איזה סט קטרון שדגום בצורה סבירה משתמש בו) זה הוא כל השאר בלוף.. מבדיקה יסודית.@906 על המקצבים של מנחם הורביץ שמעתם?
באיזה רמה זה הוא עדיין מוכר ?! -
@906 על המקצבים של מנחם הורביץ שמעתם?
באיזה רמה זה הוא עדיין מוכר ?!@מוזיקה-זה-אני אני שעמתי קצת לשון ארע על זה
-
@מוזיקה-זה-אני אני שעמתי קצת לשון ארע על זה
@ארי-6-0 אני גם שמעתי את מה שאתה שמעת ותאמת לא בא לדבר על זה ואגב קניתי אצלו לפני הרבה זמן והמקצבים הם סבבה (לא מטורפים אפשר לומר נחמדים)
-
@מקורי אני מכיר זה אתו מקצבים רק נותן לכה רק חלק מי החומר או שבמחיר אזה אתה יכול לקנות את כול הדאנסים דווקא רוזנפלד עכשיו הולך להוציא תיקיה נוספת של דאנסים לקראת כסלו מטורךף ברמה מפגרת
@ארי-6-0 אני מאוד מאוד ממליץ לקנות ממנו: https://miktzav.com/topic/6425/%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%94%D7%94-%D7%A8%D7%95%D7%91-%D7%94%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D
באמת חומרים מטורפים, בלי הגזמה.. יש גם מגוון של מחירים, לא רק את הסטים היקרים של ה8,000 ומעלה.
באמת משתלם. -
אתר "חסידיש קצב"
האתר המוביל למקצבים חסידיים לאורגני ימאהה וקורג
הנחות מיוחדות למשתמשי פורום מקצב!
כנסו כעת לקישור
https://6270f50b7c445.site123.me/ -
@המוזיקאי אני יודע שכשהיה באתר הזה דוגמאות, שמעתי הרבה דברים שגנובים מיוחנן אורי וכאלה.. הרוב שם לא ממש היה נשמע משהו מקורי-חדש או משהו כזה.
-
@המוזיקאי אני יודע שכשהיה באתר הזה דוגמאות, שמעתי הרבה דברים שגנובים מיוחנן אורי וכאלה.. הרוב שם לא ממש היה נשמע משהו מקורי-חדש או משהו כזה.
-
@ר-איד לכן אני ממליץ מניסיון אישי על חומר של מוטי רוזנפלד אפילו שזה יקר בדיוק כול הקלחות שלו עכשו הולכים לקבל את עדכון ראשון של תיקיה של דאנסים החדשים והמטורפים הוא משחרר השבוע 10 טרנסים חדשים ובמשך החורף עוד 10 שכבר מוכנים אצלו
@ארי-6-0 בוא, הסט שלו (מוטי רוזנפלד) בכלל לא כזה מושלם, למי שמבין עניין יש שם הרבה בעיות של בלאנס, סדר, ואיכות..
בדאנסים והטראקים יש דברים נוראיים ובעיקר דגימות צורמות ומציקות..
בסעודה הוא באמת מושלם..
יש לו הרבה במה להשתפר.. הסט שלו בכלל לא מושלם. והרבה אומרים את זה.
זה גם מניסיון אישי. -
@ארי-6-0 בוא, הסט שלו (מוטי רוזנפלד) בכלל לא כזה מושלם, למי שמבין עניין יש שם הרבה בעיות של בלאנס, סדר, ואיכות..
בדאנסים והטראקים יש דברים נוראיים ובעיקר דגימות צורמות ומציקות..
בסעודה הוא באמת מושלם..
יש לו הרבה במה להשתפר.. הסט שלו בכלל לא מושלם. והרבה אומרים את זה.
זה גם מניסיון אישי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות