דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. מקצבים לטיירוס 5

מקצבים לטיירוס 5

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
124 פוסטים 17 כותבים 6.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המוזיקאיה המוזיקאי

    שלושת בוני המקצבים הכי טובים בסגנון חסידי לטיירוס הם ללא ספק יוחנן אורי ומוטי רוזנפלד ושרוליק מנדלסון {זה המקצבים שמשתמשים בהם כל הקלידנים} הם נחשבים פחות או יותר באותה רמה
    המחיר הוא באזור 2000 ש"ח לסט ומעלה {קצת יקר אבל שוה את הרמה}
    לכל אחד יש סגנון קצת שונה מהשני את המקצבים של יוחנן אורי תוכל לשמוע אצל יוחנן אורי עצמו {בחתונות}
    במקצבים של שרוליק מנדלסון משתמש בחתונות אחיו מושי מנדלסון.
    במקצבים של מוטי רוזנפלד מנגנים בחתונות מוטי רוזנפלד עצמו איציק אייזנשטט חיים ברייער {חלקית} ועוד...

    T מנותק
    T מנותק
    tyros5
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי tyros5
    #16

    @המוזיקאי
    אתה אכן צודק במידת מה במקצבים האלקטרוניים וכו׳
    אבל לגבי המקצבים החסידיים הכוונה לקטרון+אלסוס+מוטיף יש את האחד והיחיד ״יוסל רוזנפלד״ מתולדות אהרן ואין מתחרה עליו הדגימות שלו הם ברמה מעל כולם זה פשוט אחד לאחד והסאונד זה וואחד וואווו וכל הקלידנים הגדולים משתמשים עם החומר שלו כדוגמת מושי מנדלסון. מנדי גולדברג. הרשי סגל. יואלי מרקוביץ. חזקי כץ. ועוד הרבה, גם ידוע שמנדלסון לא רצה לעזוב את הקטרון עד שיוסל עשה את הקטרון על הטיירוס, וכל אלה שדוגמים היום את הקטרון מנסים לחקות, אבל זה לא זה
    בקיצור כל מי שמחפש להישמע כמאיר אדלר עם הקטרון שיקח את הדגימות של יוסל רוזנפלד

    9 פייבישפ 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • T tyros5

      @המוזיקאי
      אתה אכן צודק במידת מה במקצבים האלקטרוניים וכו׳
      אבל לגבי המקצבים החסידיים הכוונה לקטרון+אלסוס+מוטיף יש את האחד והיחיד ״יוסל רוזנפלד״ מתולדות אהרן ואין מתחרה עליו הדגימות שלו הם ברמה מעל כולם זה פשוט אחד לאחד והסאונד זה וואחד וואווו וכל הקלידנים הגדולים משתמשים עם החומר שלו כדוגמת מושי מנדלסון. מנדי גולדברג. הרשי סגל. יואלי מרקוביץ. חזקי כץ. ועוד הרבה, גם ידוע שמנדלסון לא רצה לעזוב את הקטרון עד שיוסל עשה את הקטרון על הטיירוס, וכל אלה שדוגמים היום את הקטרון מנסים לחקות, אבל זה לא זה
      בקיצור כל מי שמחפש להישמע כמאיר אדלר עם הקטרון שיקח את הדגימות של יוסל רוזנפלד

      9 מנותק
      9 מנותק
      906
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #17

      @tyros5 א' כל: יואלי מארקוויטש - קלידן גדול? גם אם כן, זה לא באשמתו. בקושי יודע לנגן.
      ואתה צודק בכל מילה שרוזנפלד עשה עבודה מטורפת ואין מישהו שמתקרב אליו.. המושג 'אחד על אחד' (שכל אדם שמנסה למכור איזה סט קטרון שדגום בצורה סבירה משתמש בו) זה הוא כל השאר בלוף.. מבדיקה יסודית.

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 9 906

        @tyros5 א' כל: יואלי מארקוויטש - קלידן גדול? גם אם כן, זה לא באשמתו. בקושי יודע לנגן.
        ואתה צודק בכל מילה שרוזנפלד עשה עבודה מטורפת ואין מישהו שמתקרב אליו.. המושג 'אחד על אחד' (שכל אדם שמנסה למכור איזה סט קטרון שדגום בצורה סבירה משתמש בו) זה הוא כל השאר בלוף.. מבדיקה יסודית.

        מ מנותק
        מ מנותק
        מוזיקה זה אני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #18

        @906 על המקצבים של מנחם הורביץ שמעתם?
        באיזה רמה זה הוא עדיין מוכר ?!

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מוזיקה זה אני

          @906 על המקצבים של מנחם הורביץ שמעתם?
          באיזה רמה זה הוא עדיין מוכר ?!

          א מנותק
          א מנותק
          ארי 6 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #19

          @מוזיקה-זה-אני אני שעמתי קצת לשון ארע על זה

          הקלידן הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א ארי 6 0

            @מוזיקה-זה-אני אני שעמתי קצת לשון ארע על זה

            הקלידן הצפוניה מנותק
            הקלידן הצפוניה מנותק
            הקלידן הצפוני
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #20

            @ארי-6-0 אני גם שמעתי את מה שאתה שמעת ותאמת לא בא לדבר על זה ואגב קניתי אצלו לפני הרבה זמן והמקצבים הם סבבה (לא מטורפים אפשר לומר נחמדים)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א ארי 6 0

              @מקורי אני מכיר זה אתו מקצבים רק נותן לכה רק חלק מי החומר או שבמחיר אזה אתה יכול לקנות את כול הדאנסים דווקא רוזנפלד עכשיו הולך להוציא תיקיה נוספת של דאנסים לקראת כסלו מטורךף ברמה מפגרת

              ר מנותק
              ר מנותק
              ר' איד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ר' איד
              #21

              @ארי-6-0 אני מאוד מאוד ממליץ לקנות ממנו: https://miktzav.com/topic/6425/%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%94%D7%94-%D7%A8%D7%95%D7%91-%D7%94%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D
              באמת חומרים מטורפים, בלי הגזמה.. יש גם מגוון של מחירים, לא רק את הסטים היקרים של ה8,000 ומעלה.
              באמת משתלם.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • המוזיקאיה המוזיקאי

                אתר "חסידיש קצב"
                האתר המוביל למקצבים חסידיים לאורגני ימאהה וקורג
                הנחות מיוחדות למשתמשי פורום מקצב!
                כנסו כעת לקישור
                https://6270f50b7c445.site123.me/

                ר מנותק
                ר מנותק
                ר' איד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #22

                @המוזיקאי אני יודע שכשהיה באתר הזה דוגמאות, שמעתי הרבה דברים שגנובים מיוחנן אורי וכאלה.. הרוב שם לא ממש היה נשמע משהו מקורי-חדש או משהו כזה.

                א ר 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ר ר' איד

                  @המוזיקאי אני יודע שכשהיה באתר הזה דוגמאות, שמעתי הרבה דברים שגנובים מיוחנן אורי וכאלה.. הרוב שם לא ממש היה נשמע משהו מקורי-חדש או משהו כזה.

                  א מנותק
                  א מנותק
                  ארי 6 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #23

                  @ר-איד לכן אני ממליץ מניסיון אישי על חומר של מוטי רוזנפלד אפילו שזה יקר בדיוק כול הקלחות שלו עכשו הולכים לקבל את עדכון ראשון של תיקיה של דאנסים החדשים והמטורפים הוא משחרר השבוע 10 טרנסים חדשים ובמשך החורף עוד 10 שכבר מוכנים אצלו

                  ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ר ר' איד

                    @המוזיקאי אני יודע שכשהיה באתר הזה דוגמאות, שמעתי הרבה דברים שגנובים מיוחנן אורי וכאלה.. הרוב שם לא ממש היה נשמע משהו מקורי-חדש או משהו כזה.

                    ר מנותק
                    ר מנותק
                    ר' איד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #24

                    @ר-איד אני מתכוון לאתר 'חסידיש-קצב'

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א ארי 6 0

                      @ר-איד לכן אני ממליץ מניסיון אישי על חומר של מוטי רוזנפלד אפילו שזה יקר בדיוק כול הקלחות שלו עכשו הולכים לקבל את עדכון ראשון של תיקיה של דאנסים החדשים והמטורפים הוא משחרר השבוע 10 טרנסים חדשים ובמשך החורף עוד 10 שכבר מוכנים אצלו

                      ר מנותק
                      ר מנותק
                      ר' איד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #25

                      @ארי-6-0 בוא, הסט שלו (מוטי רוזנפלד) בכלל לא כזה מושלם, למי שמבין עניין יש שם הרבה בעיות של בלאנס, סדר, ואיכות..
                      בדאנסים והטראקים יש דברים נוראיים ובעיקר דגימות צורמות ומציקות..
                      בסעודה הוא באמת מושלם..
                      יש לו הרבה במה להשתפר.. הסט שלו בכלל לא מושלם. והרבה אומרים את זה.
                      זה גם מניסיון אישי.

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ר ר' איד

                        @ארי-6-0 בוא, הסט שלו (מוטי רוזנפלד) בכלל לא כזה מושלם, למי שמבין עניין יש שם הרבה בעיות של בלאנס, סדר, ואיכות..
                        בדאנסים והטראקים יש דברים נוראיים ובעיקר דגימות צורמות ומציקות..
                        בסעודה הוא באמת מושלם..
                        יש לו הרבה במה להשתפר.. הסט שלו בכלל לא מושלם. והרבה אומרים את זה.
                        זה גם מניסיון אישי.

                        א מנותק
                        א מנותק
                        ארי 6 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #26

                        @ר-איד תגיד מה שתגיד אתה עף אני מנגן גם על חומר של יוחנן ולפני חושד קניתי של מוטי רוזנפלד מושלם קטן על זה על תסבן עם מלים מקצועיות לא לדעתי אף חומר בפרט הדנסים החדשים שלו אתר הזה בנתים חוץ מילד בן 13 שקנה אני לא שעממתי על אף אחד שקנה

                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א ארי 6 0

                          @ר-איד תגיד מה שתגיד אתה עף אני מנגן גם על חומר של יוחנן ולפני חושד קניתי של מוטי רוזנפלד מושלם קטן על זה על תסבן עם מלים מקצועיות לא לדעתי אף חומר בפרט הדנסים החדשים שלו אתר הזה בנתים חוץ מילד בן 13 שקנה אני לא שעממתי על אף אחד שקנה

                          ר מנותק
                          ר מנותק
                          ר' איד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #27

                          @ארי-6-0 אמר במקצבים לטיירוס 5:

                          @ר-איד תגיד מה שתגיד אתה עף אני מנגן גם על חומר של יוחנן ולפני חושד קניתי של מוטי רוזנפלד מושלם קטן על זה על תסבן עם מלים מקצועיות לא לדעתי אף חומר בפרט הדנסים החדשים שלו אתר הזה בנתים חוץ מילד בן 13 שקנה אני לא שעממתי על אף אחד שקנה

                          אין מה לעשות, יש אנשים שמעניין אותם מקצועיות על שלל מה שהיא אומרת ולא רק בום בום של דאנסים וטראקים..
                          והוא לא בדיוק שם..

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ר ר' איד

                            @ארי-6-0 אמר במקצבים לטיירוס 5:

                            @ר-איד תגיד מה שתגיד אתה עף אני מנגן גם על חומר של יוחנן ולפני חושד קניתי של מוטי רוזנפלד מושלם קטן על זה על תסבן עם מלים מקצועיות לא לדעתי אף חומר בפרט הדנסים החדשים שלו אתר הזה בנתים חוץ מילד בן 13 שקנה אני לא שעממתי על אף אחד שקנה

                            אין מה לעשות, יש אנשים שמעניין אותם מקצועיות על שלל מה שהיא אומרת ולא רק בום בום של דאנסים וטראקים..
                            והוא לא בדיוק שם..

                            א מנותק
                            א מנותק
                            ארי 6 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #28

                            @ר-איד מוזר שיש לו 220 לקחות וכולם רוצים דאאנסים תקשיב את מארש שלו תקשיב את סעודה אני מנגן כמה שנים אני קצת מכיר חומרים

                            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א ארי 6 0

                              @ר-איד מוזר שיש לו 220 לקחות וכולם רוצים דאאנסים תקשיב את מארש שלו תקשיב את סעודה אני מנגן כמה שנים אני קצת מכיר חומרים

                              ר מנותק
                              ר מנותק
                              ר' איד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #29

                              @ארי-6-0 לא אמרתי בכלל שהוא גרוע...
                              רק מי שמבין ימצא אצלו לא מעט בעיות מקצועיות..
                              הקלידנים הגדולים הגדולים לא ממש עם הסטים שלו..
                              עזוב את איציק אייזנשטט שהוא מטורף ועוד שתיים שלוש.. הרוב לא.

                              א 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ר ר' איד

                                @ארי-6-0 לא אמרתי בכלל שהוא גרוע...
                                רק מי שמבין ימצא אצלו לא מעט בעיות מקצועיות..
                                הקלידנים הגדולים הגדולים לא ממש עם הסטים שלו..
                                עזוב את איציק אייזנשטט שהוא מטורף ועוד שתיים שלוש.. הרוב לא.

                                א מנותק
                                א מנותק
                                ארי 6 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #30

                                @ר-איד מי שמוליק לוטרמן בתירוס יש לו את חומר שלו איציק מנדי ברנדוין חיים בריער ועוד מלא גדולים אל תגיד דברים שאתה לא יודע

                                ר א 3 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ר ר' איד

                                  @ארי-6-0 לא אמרתי בכלל שהוא גרוע...
                                  רק מי שמבין ימצא אצלו לא מעט בעיות מקצועיות..
                                  הקלידנים הגדולים הגדולים לא ממש עם הסטים שלו..
                                  עזוב את איציק אייזנשטט שהוא מטורף ועוד שתיים שלוש.. הרוב לא.

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  ארי 6 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #31

                                  @ר-איד אני רוצה לראות אם באתר הזה ששמתה פה יש חצי מיקצעוית שלו של חומר

                                  אפרים פלגא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א ארי 6 0

                                    @ר-איד מי שמוליק לוטרמן בתירוס יש לו את חומר שלו איציק מנדי ברנדוין חיים בריער ועוד מלא גדולים אל תגיד דברים שאתה לא יודע

                                    ר מנותק
                                    ר מנותק
                                    ר' איד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #32

                                    @ארי-6-0 טוב אין לי עניין להתווכח..
                                    לא שמתי אתר, אלא טופס והוא לא שלי.
                                    וגם יש מקום לדאנסים, בהחלט כן, אבל שהם בנויים נכון, בצורה מקצועית עם באלנס (זה לא מילה מגעילה)
                                    הוא מוכשר ויש לו דברים טובים, לא צריך לקחת את זה כל כך אישי.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א ארי 6 0

                                      @ר-איד מי שמוליק לוטרמן בתירוס יש לו את חומר שלו איציק מנדי ברנדוין חיים בריער ועוד מלא גדולים אל תגיד דברים שאתה לא יודע

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      ארי 6 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #33

                                      @ארי-6-0 אגב יש תזמרות גדולה שאני לא יפרסם את שמה ששאלתי אתו לפני שקניתי ומישתמש בחומר הזה

                                      ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א ארי 6 0

                                        @ר-איד מי שמוליק לוטרמן בתירוס יש לו את חומר שלו איציק מנדי ברנדוין חיים בריער ועוד מלא גדולים אל תגיד דברים שאתה לא יודע

                                        ר מנותק
                                        ר מנותק
                                        ר' איד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #34

                                        @ארי-6-0 שמוליק לוטרמן הוא אמנם קלידן גדול, אבל בחתונות שלו שומעים חוסר ידיעה בסיסי באקורדים ושומעים נגינה בסיסית לחלוטין.
                                        אמרתי כמה פעמים 'הוא קלידן גדול, וזה לא באשמתו'

                                        א למדןל 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א ארי 6 0

                                          @ר-איד אני רוצה לראות אם באתר הזה ששמתה פה יש חצי מיקצעוית שלו של חומר

                                          אפרים פלגא מנותק
                                          אפרים פלגא מנותק
                                          אפרים פלג
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #35

                                          @ארי-6-0 אני מנגן כבר שנה עם הסט של יוחנן וכל מקום שאני מגיע השאלה הראשונה איזה סט יש לך?
                                          וכשאני אומר להם של יוחנן הם מתמוגגים כבר לפני שאני מתחיל לנגן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול