מקצבים לטיירוס 5
-
@ר-איד
1 כי אתה חולק על כל אחד
2 מקצבים טובים אין לו אבל אקורדים הוא טוב
3 עוד לא יודעים באיזה רמה אתה תעלה חומר ..... -
@למדן אמר במקצבים לטיירוס 5:
טובים
מי חולק על כל אחד?
חלקתי על רונזפלד ועל לוטרמן..
יש עוד הרבה אנשים מוכשרים: מוישי מנדלסון, איציק אייזנשטט, הערשי סגל וכו'
שרוליק מנדלסון, יוחנן אורי, ארי פרקש, וכו' שעושים חומרים מטורפים בימאהה
מה זה על כל אחד? -
@ר-איד חברה תרגעו בזמן פרסומת מותר אבל למה להשמיץ אחרים אתה לא אוהב אותו בסדר אל תיקח אותו לחתונה שלו מזה קשור לפה .
לגבי הסטים שלך נראה שאתה ממש מפחד להעלות לכאן הקלטות .... -
@למדן אמר במקצבים לטיירוס 5:
טובים
מי חולק על כל אחד?
חלקתי על רונזפלד ועל לוטרמן..
יש עוד הרבה אנשים מוכשרים: מוישי מנדלסון, איציק אייזנשטט, הערשי סגל וכו'
שרוליק מנדלסון, יוחנן אורי, ארי פרקש, וכו' שעושים חומרים מטורפים בימאהה
מה זה על כל אחד? -
@למדן אמר במקצבים לטיירוס 5:
טובים
מי חולק על כל אחד?
חלקתי על רונזפלד ועל לוטרמן..
יש עוד הרבה אנשים מוכשרים: מוישי מנדלסון, איציק אייזנשטט, הערשי סגל וכו'
שרוליק מנדלסון, יוחנן אורי, ארי פרקש, וכו' שעושים חומרים מטורפים בימאהה
מה זה על כל אחד? -
@ר-איד ארי פרקש אני חולק

יוחנן אורי הוא טוב לגבי מקצבים לא נגינה אגב מה שהכי
לא טוב שלהרבה אורגניסטים חדשים יש את אותו חומר
נמאס! -
@ארי-6-0 אני חושב שאתה לא צודק בכלל רוב האורגניסטים שמחשיבים את עצמם היום יש להם סט של יוחנן כי זה מה שהציבור אוהב
@אפרים-פלג
הציבור אוהב טראנסים.... אני בעד אבל נמאס כי כל שיר שהזמר מתחיל אני יודע איזה מקצב הולך להכניס בכל קטע אין חידושים -
@אפרים-פלג
הציבור אוהב טראנסים.... אני בעד אבל נמאס כי כל שיר שהזמר מתחיל אני יודע איזה מקצב הולך להכניס בכל קטע אין חידושים -
@אפרים-פלג
הציבור אוהב טראנסים.... אני בעד אבל נמאס כי כל שיר שהזמר מתחיל אני יודע איזה מקצב הולך להכניס בכל קטע אין חידושים@למדן אדם שלא בונה לעצמו או מוסיף על המקצבים, למה שיהיה חידוש?
שכל חצי שנה יקנה עוד?
זה טירוף!!!אגב למי שבנה את האתר של חסידישקצב אני ממליץ בדחיפות לשנות את הפונט של הלוגו שמקבלים עם כל מחשב ווינדוס 2008.
יש פונטים יותר טובים, ובכלל לשנות את כל הלוגו.
מאד מומלץ! (כמובן אם מישהו מהפורום בנה את האתר) -
05.mp3
והנה: לכל מחבבי שמוליק לוטרמן, שנאבקים על שמו.
מכירים את השיר של מוטי אילאוויטש (שמבצע ק. גרינבוים) - 'שני דמעות'.. גם בלי להכיר אשמח לקבל חוות דעת על ביצוע שכזה. -
@למדן אדם שלא בונה לעצמו או מוסיף על המקצבים, למה שיהיה חידוש?
שכל חצי שנה יקנה עוד?
זה טירוף!!!אגב למי שבנה את האתר של חסידישקצב אני ממליץ בדחיפות לשנות את הפונט של הלוגו שמקבלים עם כל מחשב ווינדוס 2008.
יש פונטים יותר טובים, ובכלל לשנות את כל הלוגו.
מאד מומלץ! (כמובן אם מישהו מהפורום בנה את האתר)@א-ה-2 לא אומר שיקנה גם לא להתחדש אבל .....
-
@א-ה-2 נמאס
-
@למדן נו אז מה יעשה קלידן שבטוח שהוא הכי מתקדם היום בשוק שקנה מקצבים מיוחנן?
אה?
וחוץ מזה חוץ ממני (!) ועוד כמה, לא כל הבחורים שמים לב.. -
@ר-איד חברה תרגעו בזמן פרסומת מותר אבל למה להשמיץ אחרים אתה לא אוהב אותו בסדר אל תיקח אותו לחתונה שלו מזה קשור לפה .
לגבי הסטים שלך נראה שאתה ממש מפחד להעלות לכאן הקלטות ....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות