פלטפורמת הצ'אט הוגבלה
-
@ntz אמר בפלטפורמת הצ'אט נחסמה:
אין צורך לפנות לניהול, זה לא באג.
זה חוסם גם את האפשרות פניה לניהול.....
-
-
ח חברים הצמיד נושא זה ב
-
-
-
-
באמת בשכל!! כול משתמש חדש זוכה לקבלת פנים.......
כול הכבוד לכם!
רק אולי שזה יהיה על מי שלא פתח צאט עם אחרים. יש כאלו שאני רוצה להמשיך איתם את השיחה. (בנות)@אני-תהילוש נכון נכון נכון
100% -
באמת בשכל!! כול משתמש חדש זוכה לקבלת פנים.......
כול הכבוד לכם!
רק אולי שזה יהיה על מי שלא פתח צאט עם אחרים. יש כאלו שאני רוצה להמשיך איתם את השיחה. (בנות) -
באמת בשכל!! כול משתמש חדש זוכה לקבלת פנים.......
כול הכבוד לכם!
רק אולי שזה יהיה על מי שלא פתח צאט עם אחרים. יש כאלו שאני רוצה להמשיך איתם את השיחה. (בנות) -
לאלו שלא מבינים ברור אומר
@אני-תהילוש אמר בפלטפורמת הצ'אט נחסמה:
באמת בשכל!! כול משתמש חדש זוכה לקבלת פנים.......לא משתמש אלא משתמשת וד"ל
-
בגלל האסונות המחרידים אשר יכולים לבוא מהצ'אט
הייתי מציע לפתוח את הצ'אט מעל מוניטין מסויים (כמו מתמחים)\ פוסטים \ זמן מסויים באתר
תודה -
בגלל האסונות המחרידים אשר יכולים לבוא מהצ'אט
הייתי מציע לפתוח את הצ'אט מעל מוניטין מסויים (כמו מתמחים)\ פוסטים \ זמן מסויים באתר
תודה -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



