פלטפורמת הצ'אט הוגבלה
-
פוסט זה נמחק!
-
עדכון חשוב
ברוך השם הצלחנו להגביל את הצ'אט רק למשתמשים וותיקים.
אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח.
אין צורך לפנות להנהלה.
אם כבר נפתח לכם הצ'אט, מותר להתכתב בו רק בדברים טכניים הקשורים למוזיקה,
ובכפוף לחוקי הפורום !!
שימוש לא ראוי בצ'אט יגרום חסימה מיידית למשתמש ולצמיתות.- אסור לפרסם את המגבלה של הצ'אט.
- אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט.
-
עדכון חשוב
ברוך השם הצלחנו להגביל את הצ'אט רק למשתמשים וותיקים.
אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח.
אין צורך לפנות להנהלה.
אם כבר נפתח לכם הצ'אט, מותר להתכתב בו רק בדברים טכניים הקשורים למוזיקה,
ובכפוף לחוקי הפורום !!
שימוש לא ראוי בצ'אט יגרום חסימה מיידית למשתמש ולצמיתות.- אסור לפרסם את המגבלה של הצ'אט.
- אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט.
@ntz אמר בפלטפורמת הצ'אט הוגבלה:
עדכון חשוב
ברוך השם הצלחנו להגביל את הצ'אט רק למשתמשים וותיקים.
אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח.
אין צורך לפנות להנהלה.
אם כבר נפתח לכם הצ'אט, מותר להתכתב בו רק בדברים טכניים הקשורים למוזיקה,
ובכפוף לחוקי הפורום !!
שימוש לא ראוי בצ'אט יגרום חסימה מיידית למשתמש ולצמיתות.אסור לפרסם את המגבלה של הצ'אט.
אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט.תעדכן בפוסט הראשי ובחוקי הפורום
במדריך מעודכן
-
שימו לב !
לאחר שיקול במערכת הוחלט לחסום את הצ'אט באופן זמני.
אין צורך לפנות לניהול, זה לא באג.
עדכון חשוב
ברוך השם הצלחנו להגביל את הצ'אט רק למשתמשים וותיקים.
אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח.
אין צורך לפנות להנהלה.
אם כבר נפתח לכם הצ'אט, מותר להתכתב בו רק בדברים טכניים הקשורים למוזיקה,
ובכפוף לחוקי הפורום !!
שימוש לא ראוי בצ'אט יגרום חסימה מיידית למשתמש ולצמיתות.- אסור לפרסם את המגבלה של הצ'אט.
- אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט.
-
עדכון חשוב
ברוך השם הצלחנו להגביל את הצ'אט רק למשתמשים וותיקים.
אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח.
אין צורך לפנות להנהלה.
אם כבר נפתח לכם הצ'אט, מותר להתכתב בו רק בדברים טכניים הקשורים למוזיקה,
ובכפוף לחוקי הפורום !!
שימוש לא ראוי בצ'אט יגרום חסימה מיידית למשתמש ולצמיתות.- אסור לפרסם את המגבלה של הצ'אט.
- אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט.
-
שאפו להנהלה חזקו ואימצו כה לחי!!!
אני זוכר איך היה נראה פרוג ומתמחים לפני ההגבלות רח"ל...
תודה ושוב תודה
-
שאפו להנהלה חזקו ואימצו כה לחי!!!
אני זוכר איך היה נראה פרוג ומתמחים לפני ההגבלות רח"ל...
תודה ושוב תודה
-
@סאדיגורא אמר בפלטפורמת הצ'אט הוגבלה:
@ntz אגב איך זה באמת עובד?
לפי מוניטין א"כ כמה?
לפי וותק באתר - כמה?
אשמח לתשובהגם אני אשמח..
וגם למה חסמו לי את הצ'אט..

אין לי תלונות.. אבל אשמח רק לדעת לפי מה זה נקבע -
@סאדיגורא אמר בפלטפורמת הצ'אט הוגבלה:
@ntz אגב איך זה באמת עובד?
לפי מוניטין א"כ כמה?
לפי וותק באתר - כמה?
אשמח לתשובהגם אני אשמח..
וגם למה חסמו לי את הצ'אט..

אין לי תלונות.. אבל אשמח רק לדעת לפי מה זה נקבע@ב-ב אם את שואלת- אני יענה לך את דעתי,
אני לא חושבת שיש באגים לאנשים ספיציפים...או שאנשים נחסמים סתם באמצע היום.
לדעתי-
צ'אטים נחסמים על התכתבויות שנוגדות את חוקי הפורום.
תקראי שוב את חוקי הפורום- ותראי מה התנאים לצ'אטים.
המלצה שלי- תפני להנהלה בעניין הזה לבד- ולא בפורום הזה...
בטוח לי שהם יסבירו לך מדוע נחסמת- אבל לא על הבמה בזו... -
@מחשב-נייד אז יש פניה לניהול
למרות שבאמת יהיה יותר קל אם יהיה צאט עם ההנהלה -
פוסט זה נמחק!
-
N ntz ביטל את הצמדת נושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
