-
-
-
קבלו ההצצה בלעדית לשיר החדש של שרולי גריימן השיר ניקרא קופא מקור חלקו של הקליפ באוקרינה רק שרולי צולם שם [ לפני כל הבלאגן שיש שם ] החלק השני של הקליפ צולם ליד הים ככל הנירא בנתניה בהשתתפות כמות של בחורים צפו במה שהיה שם על הצילום הופקד נתי אלבר השיר מוכן סופי רק מחכים לעריכה הסופית של הקליפ ויש למה לחכות זה נשמע מטורף למי שבסגנון ...
-
https://send.magicode.me/send-file/file/dccf5380224a4130248cefa49***b38c85bae9db7ff/view
-
https://send.magicode.me/send-file/file/63a9cc06a8bb137718a10b1***6df795ea515769bd3/view
-
-
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
כנראה הסטייה משנושא כבר לא תלויה בנו
אלא בזמר...
אבל לא נחרוג משנושא זהו. -
@אפרת אמר בשרולי ברונכר:
אפאחד לא מחייב אתכם לשמוע אותו...
כן אבל יש מוסכמה כללית גבי הסגנון.........
-
@אפרת נכון אבל עדיין אפשר להבין את החילוק,
כל זמר אחר זה אחרת.
אצלו זה סגנון אחר לגמרי זה כמו................. רק המילים טובות,
אבל כ''א ישפוט עם עצמו ומי שרוצה ישמע. -
@הגיטריסט אמר בשרולי ברונכר:
@hhkkkk
וכל אחד עם השיטה שהוא מביע
ובודאי שאין חובה לשמוע
אבל שיש דייון אז מביעים דעת וזה מה שעשינולא חולק זה מה שכתבתי-
@hhkkkk אמר בשרולי ברונכר:
כן אבל יש מוסכמה כללית גבי הסגנון.........
@hhkkkk אמר בשרולי ברונכר:
@אפרת נכון אבל עדיין אפשר להבין את החילוק,
כל זמר אחר זה אחרת.
אצלו זה סגנון אחר לגמרי זה כמו................. רק המילים טובות,
אבל כ''א ישפוט עם עצמו ומי שרוצה ישמע.אין בעיה לדון עליו רק בסופו של דבר כ''א ודעתו.
-
@הגיטריסט אמר בשרולי ברונכר:
@hhkkkk
וכל אחד עם השיטה שהוא מביע
ובודאי שאין חובה לשמוע
אבל שיש דייון אז מביעים דעת וזה מה שעשינולא חולק זה מה שכתבתי-
@hhkkkk אמר בשרולי ברונכר:
כן אבל יש מוסכמה כללית גבי הסגנון.........
@hhkkkk אמר בשרולי ברונכר:
@אפרת נכון אבל עדיין אפשר להבין את החילוק,
כל זמר אחר זה אחרת.
אצלו זה סגנון אחר לגמרי זה כמו................. רק המילים טובות,
אבל כ''א ישפוט עם עצמו ומי שרוצה ישמע.אין בעיה לדון עליו רק בסופו של דבר כ''א ודעתו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

