סיום דרשו -המקהלה או התזמורת
-
לקראת סיום דף היומי בהלכה של דרשו, רציתי לשמוע חוות דעת המשתמשים, מה לדעתם עושה את הארוע להיות במקום הראשון (או שמבחינתם הוא לא ממש במקום הראשון...), האם לדעתם זה מקהלת מלכות, או תזמורת המנגנים, או בכלל הזמרים שנמצאים שם (כדוגמת מוטי שטיינמץ ואהרלה סמט וכו'), אז יאללה, תכתבו את דעתכם!!!
-
לקראת סיום דף היומי בהלכה של דרשו, רציתי לשמוע חוות דעת המשתמשים, מה לדעתם עושה את הארוע להיות במקום הראשון (או שמבחינתם הוא לא ממש במקום הראשון...), האם לדעתם זה מקהלת מלכות, או תזמורת המנגנים, או בכלל הזמרים שנמצאים שם (כדוגמת מוטי שטיינמץ ואהרלה סמט וכו'), אז יאללה, תכתבו את דעתכם!!!
@א-ש-י כל מופע ענק המקהלה הורסת את האירוע שיתנו לאנשים לשיר איתם
-
לקראת סיום דף היומי בהלכה של דרשו, רציתי לשמוע חוות דעת המשתמשים, מה לדעתם עושה את הארוע להיות במקום הראשון (או שמבחינתם הוא לא ממש במקום הראשון...), האם לדעתם זה מקהלת מלכות, או תזמורת המנגנים, או בכלל הזמרים שנמצאים שם (כדוגמת מוטי שטיינמץ ואהרלה סמט וכו'), אז יאללה, תכתבו את דעתכם!!!
@א-ש-י המכלול! {הכל ביחד כל פרט חשוב בכדי שהאירוע יהיה מושלם...}
-
אני מקווה שאתם מתכוונים בקטע המוזיקלי כי ההופעה הוא עם רבנים והוא לא מיועד רק למוזיקה
-
@מיוזיקפון אמר בסיום דרשו -המקהלה או התזמורת:
משהו יודיע מי הלחין את השיר דרשו ד' ועוזו..?
אאל"ט הלחין נשיא דרשו הר' הופשטטר (או משה לאופר)
-
@מיוזיקפון אמר בסיום דרשו -המקהלה או התזמורת:
משהו יודיע מי הלחין את השיר דרשו ד' ועוזו..?
אאל"ט הלחין נשיא דרשו הר' הופשטטר (או משה לאופר)
-
תזמורת. ברור שתזמרות! מקהלה זה ליווי צדדי לא מרכזי.
נ.ב. בתנאי שהתזמורת תיהיה באופן שכל הכל יוכל לראות את כולה ולא כמו במעמד בארנה האחרון (של האיחוד) שהתזמורת באמצע האולם, שצד אחד של האולם ראה ת'מקהלה וצד שני ראה חצי תזמורת. -
א א.ש.י סימן נושא זה כשאלה ב
-
@נשר אפילו מי שלא מבין במוזיקה מבין שהאירוע לא היה ממש יפה כפי שכולם ציפו.... בעיקר המקהלה... כנ"ל ודו"ק וד"ל
-
@נשר אפילו מי שלא מבין במוזיקה מבין שהאירוע לא היה ממש יפה כפי שכולם ציפו.... בעיקר המקהלה... כנ"ל ודו"ק וד"ל
@מי-כעמך-ישראל לא אמרתי שהוא היה יפה כמו שציפינו אבל תכלס זה היה אירוע יפה.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות