דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חובבת מוזיקה

    אשמח למילים של השיר א איד בני פרידמן

    TALYT מנותק
    TALYT מנותק
    TALY
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #311

    @חובבת-מוזיקה
    My friends
    In times like these
    It's hard to see past the insanity
    In a reality
    So uncertain
    And unknown
    Life as we knew it
    Forever changed
    And there's no peace of mind to be found
    Who can even make sense of tomorrow
    When our dreams keep crashing to the ground
    And yet
    As we rise to greet another day
    And the sun is still bright in the sky
    Always a reason to hope for better times
    Though it seems
    Like the answers worlds away
    We've got enough just enough to keep us going
    Holding on to unbroken simple faith
    Because a Yid never breaks
    And a Yid never bends
    And a Yid never gives up in the night
    A Yid perseveres through the deepest despairs
    His emunah strengthens him for the fight
    And a Yid understands that Hashem has a plan
    And that's all it takes to make it through
    His Tatte loves him that's what a Yid holds on to
    The world went dark
    The crouds dispersed
    On the streets that were once filled with light
    But a brilliant light
    Emerged from deep inside our hearts
    Shuls were shuttered
    And still
    But our prayers rang through our homes
    Instead of looking out for inspiration
    We dug deep and found strengths we'd never known
    And one more time
    We will rise to greet another day
    Where every moments more precious than ever
    And life's sweetest little joys they are the treasure
    Because when it feels like the answers worlds away
    We've got enough
    More then enough to keep us going
    We're holding on to unbroken simple faith
    Because a Yid never breaks
    And a Yid never bends
    And a Yid never gives up in the night
    A Yid perseveres through the deepest despairs
    His emunah strengthens him for the fight
    And a Yid understands that Hashem has a plan
    And that's all it takes to make it through
    His Tatte loves him that's what a Yid holds on to
    (Music)
    Because a Yid never breaks
    And a Yid never bends
    And a Yid never gives up in the night
    A Yid perseveres through the deepest despairs
    His emunah strengthens him for the fight
    And a Yid understands that Hashem has a plan
    And that's all it takes to make it through
    His Tatte loves him that's what a Yid holds on to

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ח חובבת מוזיקה

      אשמח למילים של השיר א איד בני פרידמן

      בקיב מנותק
      בקיב מנותק
      בקי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #312
      פוסט זה נמחק!
      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • בקיב בקי

        פוסט זה נמחק!

        ש מנותק
        ש מנותק
        שיינדי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #313

        @בקי רוצים תרגום

        בקיב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שיינדי

          @בקי רוצים תרגום

          בקיב מנותק
          בקיב מנותק
          בקי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #314

          @שיינדי חברים שלי
          בזמנים כאלה
          קשה לראות מעבר לטירוף
          במציאות
          כל כך לא בטוח
          ולא ידוע
          החיים כפי שהכרנו אותם
          השתנה לנצח
          ושקט נפשי לא ניתן למצוא
          מי בכלל יכול להבין את המחר
          כשהחלומות שלנו ממשיכים להתרסק על הקרקע
          ועדיין
          כשאנחנו קמים לברך יום אחר
          והשמש עדיין בהירה בשמיים
          תמיד סיבה לקוות לזמנים טובים יותר
          למרות שזה נראה
          כמו התשובות במרחק עולמות
          יש לנו מספיק בדיוק כדי להמשיך
          נאחזים באמונה פשוטה בלתי נשברת
          כי יד אף פעם לא נשבר
          ויד אף פעם לא מתכופף
          ויד לעולם אינו מוותר בלילה
          איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
          האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
          וייד מבין שיש להשם תוכנית
          וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
          הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
          העולם החשיך
          ההמונים התפזרו
          ברחובות שפעם היו מלאים באור
          אבל אור מבריק
          הגיח עמוק בתוך הלב שלנו
          תריסים נסגרו
          ועדיין
          אבל התפילות שלנו צלצלו בבתים שלנו
          במקום לחפש השראה
          חפרנו לעומק ומצאנו כוחות שמעולם לא הכרנו
          ועוד פעם אחת
          נקום לברך ביום אחר
          שבו כל רגע יקר מתמיד
          והשמחות הקטנות והמתוקות ביותר של החיים הן האוצר
          כי כשזה מרגיש שהתשובות רחוקות מעולמות
          יש לנו מספיק
          יותר ממספיק כדי להמשיך
          אנחנו נאחזים באמונה פשוטה בלתי נשברת
          כי יד אף פעם לא נשבר
          ויד אף פעם לא מתכופף
          ויד לעולם אינו מוותר בלילה
          איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
          האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
          וייד מבין שיש להשם תוכנית
          וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
          הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
          (מוּסִיקָה)
          כי יד אף פעם לא נשבר
          ויד אף פעם לא מתכופף
          ויד לעולם אינו מוותר בלילה
          איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
          האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
          וייד מבין שיש להשם תוכנית
          וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
          הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
          זה תרגום מגולג טרנסלייט בהבנה...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מחשב נייד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #315
            פוסט זה נמחק!
            TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מחשב נייד

              פוסט זה נמחק!

              TALYT מנותק
              TALYT מנותק
              TALY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #316

              @מחשב-נייד
              המלאך הגואל אותי מכל רע
              יברך את הנערים

              גאט זאל דיר שיקן א מלאך'ל
              א מלאך'ל וואס היט דיר אייביג אפ
              דו ביסט נאך קליין געסט א געוויין
              קומט ער צוגיין פון גאט אליין
              דער מלאך'ל וואס היט דיר אייביג אפ

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שרי 0ש מנותק
                שרי 0ש מנותק
                שרי 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #317

                אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
                תודה!

                מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שרי 0ש שרי 0

                  אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
                  תודה!

                  זברהז מנותק
                  זברהז מנותק
                  זברה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #318

                  @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
                  תודה!

                  חראשו התכוונת כן?

                  ''I see the sun come up this morning
                  I hear my children laughing as they play
                  The trees start singing without warning
                  It’s gonna be a wonderful day
                  You know I got no patience for complaining
                  To stop and kvetch ’bout all the bills I have to pay
                  Cause even when there should be sunshine but it’s raining
                  My feet will dance me to the kretchma anyway
                  So !מה נשמע? ברוך ה
                  Как дела? !ברוך ה
                  The blessings, they’re coming
                  But you keep on running
                  Just stop! and sing!
                  раз два три! (one, two, three!)

                  хорошо слава Богу (khorosho slava Bogu – Good, thank G-d)
                  Life is good Life is great
                  It’s a chance to celebrate
                  хорошо хорошо
                  it’s a party, it’s a ball
                  And ain’t nothin’ gonna get me down at all
                  хорошо слава Богу
                  Life is good Life is great
                  It’s a chance to celebrate
                  אויף צו להכעיס all the hate
                  хорошо хорошо
                  It’s a party, it’s a ball
                  And these three little words they say it all
                  хорошо слава Богу

                  So if it happens that you’re starting to feel dreary
                  Or if your pot of borscht has gotten burnt
                  Before you go and start to get all sad and teary
                  There’s a very special lesson to be learned
                  Because not only when the sun is out and shining
                  Or when you’re acing everything you try to do
                  The Master Plan is more than just a silver lining
                  It’s a golden world created just for you
                  ?וואָס מאַכט אַ איד
                  So how are the kids?
                  We hope for the day
                  When the whole world will stand up and say

                  хорошо слава Богу
                  From the bottom of my heart
                  From the finish to the start
                  хорошо хорошо
                  Life is holy, life is pure
                  And every note I sing it’s You I’m singing for
                  хорошо слава Богу
                  For the blessings in my life
                  For my אשת חיל wife
                  хорошо хорошо
                  Every hour, every day
                  Every breath I have I’ll use only to say

                  хорошо when your heart begins to dance
                  хорошо every breath’s another chance
                  Хорошо, хорошо
                  Слава Богу, хорошо!
                  Здесь друзья и семья,
                  Время праздновать
                  пришло!
                  Хорошо, хорошо
                  Жить,
                  любить,смеяться,петь!
                  И не просто жить,
                  А очень хорошо!''

                  אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                  אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ג'ימיג מנותק
                    ג'ימיג מנותק
                    ג'ימי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #319

                    מי יכול להביא את המילים לשיר של יוני z אודה

                    זהביז תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ג'ימיג ג'ימי

                      מי יכול להביא את המילים לשיר של יוני z אודה

                      זהביז מנותק
                      זהביז מנותק
                      זהבי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי זהבי
                      #320

                      @ג-ימי לזה הכוונה?
                      אודה ה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה לה כי גמל עלי

                      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ג'ימיג מנותק
                        ג'ימיג מנותק
                        ג'ימי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #321

                        כן תודה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • זהביז זהבי

                          @ג-ימי לזה הכוונה?
                          אודה ה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה לה כי גמל עלי

                          ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #322

                          @זהבי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          @ג-ימי לזה הכוונה?
                          אודה יהוה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה ליהוה כי גמל עלי

                          תשנה את שם ה' אסור לכתוב ככה

                          שירה מעומק הנשמה

                          זהביז תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ברוריהב ברוריה

                            @זהבי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            @ג-ימי לזה הכוונה?
                            אודה יהוה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה ליהוה כי גמל עלי

                            תשנה את שם ה' אסור לכתוב ככה

                            זהביז מנותק
                            זהביז מנותק
                            זהבי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #323

                            @ברוריה אופסס תודה שתיקנת אותי לא שמתי לב עשיתי העתק הדבק....

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מוש770
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #324

                              יש למישהו מילים לשיר "החשמונאים" של המכביטס, זה באנגלית
                              אז מי שמוצא תודה רבה👍🏻

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מוש770
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #325

                                יש למישהו מילים לשיר change(שינוי) של ניסים בלאק

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • בונקרב מנותק
                                  בונקרב מנותק
                                  בונקר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #326

                                  אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה לא לבד [יאיר שובל הלחין

                                  "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                                  [ממעמקים גד אלבז]

                                  שרי 0ש moriyaM 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • בונקרב בונקר

                                    אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה לא לבד [יאיר שובל הלחין

                                    שרי 0ש מנותק
                                    שרי 0ש מנותק
                                    שרי 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #327

                                    @בונקר יש לך את זה כתוב בקליפ פה:
                                    https://www.youtube.com/watch?v=RG2P7dZnE84

                                    מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • בונקרב בונקר

                                      אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה לא לבד [יאיר שובל הלחין

                                      moriyaM מנותק
                                      moriyaM מנותק
                                      moriya
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #328

                                      @בונקר
                                      לפעמים מרגיש כמו הלך במדבר
                                      כמו עלה נדף ברוח לא יודע לאן
                                      המחשבות רצות רצות לא מפסיקות
                                      מי אני בכלל ומה אני עושה כאן בעולם

                                      אבל יש רגעים גדולים שהשמיים נפתחים
                                      שומע קול פעמונים עמוק בפנים שלוחש לי

                                      אתה לא לבד אתה לא לבד
                                      בכל מקום אני אתך מרים מחבק אותך

                                      רק מתפלל עכשיו תן בי כוחות
                                      שלא תאבד האמונה תצית בי את התקווה
                                      תן לי יד בכל מקום בכל זמן
                                      שאם אפול מיד אקום כי אתה אבא רחמן

                                      גם ביום קצת אפור אתה מדליק ת'אור
                                      ונותן בי עוד כוח
                                      להמשיך לצעוד לא לברוח ולא נותן לעצמי לשכוח
                                      שאני לא לבד
                                      בכל מצב אני אתך תמיד שומע את קולך
                                      אתה לא לבד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מוש770

                                        יש למישהו מילים לשיר "החשמונאים" של המכביטס, זה באנגלית
                                        אז מי שמוצא תודה רבה👍🏻

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מוש770
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #329

                                        @מוש770 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        יש למישהו מילים לשיר "החשמונאים" של המכביטס, זה באנגלית
                                        אז מי שמוצא תודה רבה👍🏻

                                        זה די חשוב אז מי שיכול... אין לי אפשרות לפתוח את זה ביוטיוב כי הוא חסום ,אז אין לי גם אפשרות למצוא את המילים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • B מנותק
                                          B מנותק
                                          bambi.8654
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #330

                                          אם אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה תשיר(של איציק וינגרטן)

                                          מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול