דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.0k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שיינדי

    @בקי רוצים תרגום

    בקיב מנותק
    בקיב מנותק
    בקי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #314

    @שיינדי חברים שלי
    בזמנים כאלה
    קשה לראות מעבר לטירוף
    במציאות
    כל כך לא בטוח
    ולא ידוע
    החיים כפי שהכרנו אותם
    השתנה לנצח
    ושקט נפשי לא ניתן למצוא
    מי בכלל יכול להבין את המחר
    כשהחלומות שלנו ממשיכים להתרסק על הקרקע
    ועדיין
    כשאנחנו קמים לברך יום אחר
    והשמש עדיין בהירה בשמיים
    תמיד סיבה לקוות לזמנים טובים יותר
    למרות שזה נראה
    כמו התשובות במרחק עולמות
    יש לנו מספיק בדיוק כדי להמשיך
    נאחזים באמונה פשוטה בלתי נשברת
    כי יד אף פעם לא נשבר
    ויד אף פעם לא מתכופף
    ויד לעולם אינו מוותר בלילה
    איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
    האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
    וייד מבין שיש להשם תוכנית
    וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
    הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
    העולם החשיך
    ההמונים התפזרו
    ברחובות שפעם היו מלאים באור
    אבל אור מבריק
    הגיח עמוק בתוך הלב שלנו
    תריסים נסגרו
    ועדיין
    אבל התפילות שלנו צלצלו בבתים שלנו
    במקום לחפש השראה
    חפרנו לעומק ומצאנו כוחות שמעולם לא הכרנו
    ועוד פעם אחת
    נקום לברך ביום אחר
    שבו כל רגע יקר מתמיד
    והשמחות הקטנות והמתוקות ביותר של החיים הן האוצר
    כי כשזה מרגיש שהתשובות רחוקות מעולמות
    יש לנו מספיק
    יותר ממספיק כדי להמשיך
    אנחנו נאחזים באמונה פשוטה בלתי נשברת
    כי יד אף פעם לא נשבר
    ויד אף פעם לא מתכופף
    ויד לעולם אינו מוותר בלילה
    איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
    האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
    וייד מבין שיש להשם תוכנית
    וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
    הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
    (מוּסִיקָה)
    כי יד אף פעם לא נשבר
    ויד אף פעם לא מתכופף
    ויד לעולם אינו מוותר בלילה
    איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
    האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
    וייד מבין שיש להשם תוכנית
    וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
    הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
    זה תרגום מגולג טרנסלייט בהבנה...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מחשב נייד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #315
      פוסט זה נמחק!
      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מחשב נייד

        פוסט זה נמחק!

        TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #316

        @מחשב-נייד
        המלאך הגואל אותי מכל רע
        יברך את הנערים

        גאט זאל דיר שיקן א מלאך'ל
        א מלאך'ל וואס היט דיר אייביג אפ
        דו ביסט נאך קליין געסט א געוויין
        קומט ער צוגיין פון גאט אליין
        דער מלאך'ל וואס היט דיר אייביג אפ

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שרי 0ש מנותק
          שרי 0ש מנותק
          שרי 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #317

          אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
          תודה!

          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

          זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שרי 0ש שרי 0

            אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
            תודה!

            זברהז מנותק
            זברהז מנותק
            זברה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #318

            @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
            תודה!

            חראשו התכוונת כן?

            ''I see the sun come up this morning
            I hear my children laughing as they play
            The trees start singing without warning
            It’s gonna be a wonderful day
            You know I got no patience for complaining
            To stop and kvetch ’bout all the bills I have to pay
            Cause even when there should be sunshine but it’s raining
            My feet will dance me to the kretchma anyway
            So !מה נשמע? ברוך ה
            Как дела? !ברוך ה
            The blessings, they’re coming
            But you keep on running
            Just stop! and sing!
            раз два три! (one, two, three!)

            хорошо слава Богу (khorosho slava Bogu – Good, thank G-d)
            Life is good Life is great
            It’s a chance to celebrate
            хорошо хорошо
            it’s a party, it’s a ball
            And ain’t nothin’ gonna get me down at all
            хорошо слава Богу
            Life is good Life is great
            It’s a chance to celebrate
            אויף צו להכעיס all the hate
            хорошо хорошо
            It’s a party, it’s a ball
            And these three little words they say it all
            хорошо слава Богу

            So if it happens that you’re starting to feel dreary
            Or if your pot of borscht has gotten burnt
            Before you go and start to get all sad and teary
            There’s a very special lesson to be learned
            Because not only when the sun is out and shining
            Or when you’re acing everything you try to do
            The Master Plan is more than just a silver lining
            It’s a golden world created just for you
            ?וואָס מאַכט אַ איד
            So how are the kids?
            We hope for the day
            When the whole world will stand up and say

            хорошо слава Богу
            From the bottom of my heart
            From the finish to the start
            хорошо хорошо
            Life is holy, life is pure
            And every note I sing it’s You I’m singing for
            хорошо слава Богу
            For the blessings in my life
            For my אשת חיל wife
            хорошо хорошо
            Every hour, every day
            Every breath I have I’ll use only to say

            хорошо when your heart begins to dance
            хорошо every breath’s another chance
            Хорошо, хорошо
            Слава Богу, хорошо!
            Здесь друзья и семья,
            Время праздновать
            пришло!
            Хорошо, хорошо
            Жить,
            любить,смеяться,петь!
            И не просто жить,
            А очень хорошо!''

            אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
            אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ג'ימיג מנותק
              ג'ימיג מנותק
              ג'ימי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #319

              מי יכול להביא את המילים לשיר של יוני z אודה

              זהביז תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ג'ימיג ג'ימי

                מי יכול להביא את המילים לשיר של יוני z אודה

                זהביז מנותק
                זהביז מנותק
                זהבי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי זהבי
                #320

                @ג-ימי לזה הכוונה?
                אודה ה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה לה כי גמל עלי

                ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ג'ימיג מנותק
                  ג'ימיג מנותק
                  ג'ימי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #321

                  כן תודה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • זהביז זהבי

                    @ג-ימי לזה הכוונה?
                    אודה ה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה לה כי גמל עלי

                    ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #322

                    @זהבי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    @ג-ימי לזה הכוונה?
                    אודה יהוה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה ליהוה כי גמל עלי

                    תשנה את שם ה' אסור לכתוב ככה

                    שירה מעומק הנשמה

                    זהביז תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ברוריהב ברוריה

                      @זהבי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      @ג-ימי לזה הכוונה?
                      אודה יהוה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה ליהוה כי גמל עלי

                      תשנה את שם ה' אסור לכתוב ככה

                      זהביז מנותק
                      זהביז מנותק
                      זהבי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #323

                      @ברוריה אופסס תודה שתיקנת אותי לא שמתי לב עשיתי העתק הדבק....

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מוש770
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #324

                        יש למישהו מילים לשיר "החשמונאים" של המכביטס, זה באנגלית
                        אז מי שמוצא תודה רבה👍🏻

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מוש770
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #325

                          יש למישהו מילים לשיר change(שינוי) של ניסים בלאק

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • בונקרב מנותק
                            בונקרב מנותק
                            בונקר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #326

                            אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה לא לבד [יאיר שובל הלחין

                            "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                            [ממעמקים גד אלבז]

                            שרי 0ש moriyaM 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • בונקרב בונקר

                              אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה לא לבד [יאיר שובל הלחין

                              שרי 0ש מנותק
                              שרי 0ש מנותק
                              שרי 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #327

                              @בונקר יש לך את זה כתוב בקליפ פה:
                              https://www.youtube.com/watch?v=RG2P7dZnE84

                              מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • בונקרב בונקר

                                אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה לא לבד [יאיר שובל הלחין

                                moriyaM מנותק
                                moriyaM מנותק
                                moriya
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #328

                                @בונקר
                                לפעמים מרגיש כמו הלך במדבר
                                כמו עלה נדף ברוח לא יודע לאן
                                המחשבות רצות רצות לא מפסיקות
                                מי אני בכלל ומה אני עושה כאן בעולם

                                אבל יש רגעים גדולים שהשמיים נפתחים
                                שומע קול פעמונים עמוק בפנים שלוחש לי

                                אתה לא לבד אתה לא לבד
                                בכל מקום אני אתך מרים מחבק אותך

                                רק מתפלל עכשיו תן בי כוחות
                                שלא תאבד האמונה תצית בי את התקווה
                                תן לי יד בכל מקום בכל זמן
                                שאם אפול מיד אקום כי אתה אבא רחמן

                                גם ביום קצת אפור אתה מדליק ת'אור
                                ונותן בי עוד כוח
                                להמשיך לצעוד לא לברוח ולא נותן לעצמי לשכוח
                                שאני לא לבד
                                בכל מצב אני אתך תמיד שומע את קולך
                                אתה לא לבד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מוש770

                                  יש למישהו מילים לשיר "החשמונאים" של המכביטס, זה באנגלית
                                  אז מי שמוצא תודה רבה👍🏻

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מוש770
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #329

                                  @מוש770 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  יש למישהו מילים לשיר "החשמונאים" של המכביטס, זה באנגלית
                                  אז מי שמוצא תודה רבה👍🏻

                                  זה די חשוב אז מי שיכול... אין לי אפשרות לפתוח את זה ביוטיוב כי הוא חסום ,אז אין לי גם אפשרות למצוא את המילים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • B מנותק
                                    B מנותק
                                    bambi.8654
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #330

                                    אם אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה תשיר(של איציק וינגרטן)

                                    מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • B bambi.8654

                                      אם אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה תשיר(של איציק וינגרטן)

                                      מוזיקהמ מנותק
                                      מוזיקהמ מנותק
                                      מוזיקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #331

                                      @bambi-8654 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      אם אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה תשיר(של איציק וינגרטן)

                                      מילים:
                                      דע כי כל מה שהיה מזמן
                                      לא משנה ליום שכאן
                                      והאמת בסוף תפציע

                                      דע בתוך הלב בוערת אש
                                      וזה גורם עוד לבקש את כל האור שברקיע
                                      למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מחדש

                                      אתה תשיר אתה תשיר
                                      הנשמה שלך רוצה לשיר
                                      היא נכספת אל האור כמו מנגינת כינור שתפציע

                                      אתה תצעק אתה תצעק
                                      כי הלב עוד מחובר חזק
                                      אל האבא הטוב שרק אותך ישמור ויושיע

                                      גם אם לא תמיד הכל מובן
                                      תיקח איתך ניגון ישן
                                      וזה יאיר לך בדרך

                                      יום יבוא וכבר תוכל לראות
                                      שיתגשמו כל התקוות
                                      ושוב תזרח לך השמש

                                      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • זהביז מנותק
                                        זהביז מנותק
                                        זהבי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #332

                                        אפשר בבקשה את המילים המדויקות של השיר שערי שמים?

                                        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • זהביז זהבי

                                          אפשר בבקשה את המילים המדויקות של השיר שערי שמים?

                                          TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #333

                                          @זהבי
                                          שעריך הם דופקים כעניים ודלים
                                          צקון לחשם קשוב זה שוכן מעלים
                                          כי אתה רב סליחות ובעל הרחמים
                                          שערי שמים פתח, ואוצרך הטוב לנו תפתח

                                          לזה התכוונת?

                                          זהביז מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול