דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שרי 0ש מנותק
    שרי 0ש מנותק
    שרי 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #317

    אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
    תודה!

    מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

    זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שרי 0ש שרי 0

      אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
      תודה!

      זברהז מנותק
      זברהז מנותק
      זברה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #318

      @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
      תודה!

      חראשו התכוונת כן?

      ''I see the sun come up this morning
      I hear my children laughing as they play
      The trees start singing without warning
      It’s gonna be a wonderful day
      You know I got no patience for complaining
      To stop and kvetch ’bout all the bills I have to pay
      Cause even when there should be sunshine but it’s raining
      My feet will dance me to the kretchma anyway
      So !מה נשמע? ברוך ה
      Как дела? !ברוך ה
      The blessings, they’re coming
      But you keep on running
      Just stop! and sing!
      раз два три! (one, two, three!)

      хорошо слава Богу (khorosho slava Bogu – Good, thank G-d)
      Life is good Life is great
      It’s a chance to celebrate
      хорошо хорошо
      it’s a party, it’s a ball
      And ain’t nothin’ gonna get me down at all
      хорошо слава Богу
      Life is good Life is great
      It’s a chance to celebrate
      אויף צו להכעיס all the hate
      хорошо хорошо
      It’s a party, it’s a ball
      And these three little words they say it all
      хорошо слава Богу

      So if it happens that you’re starting to feel dreary
      Or if your pot of borscht has gotten burnt
      Before you go and start to get all sad and teary
      There’s a very special lesson to be learned
      Because not only when the sun is out and shining
      Or when you’re acing everything you try to do
      The Master Plan is more than just a silver lining
      It’s a golden world created just for you
      ?וואָס מאַכט אַ איד
      So how are the kids?
      We hope for the day
      When the whole world will stand up and say

      хорошо слава Богу
      From the bottom of my heart
      From the finish to the start
      хорошо хорошо
      Life is holy, life is pure
      And every note I sing it’s You I’m singing for
      хорошо слава Богу
      For the blessings in my life
      For my אשת חיל wife
      хорошо хорошо
      Every hour, every day
      Every breath I have I’ll use only to say

      хорошо when your heart begins to dance
      хорошо every breath’s another chance
      Хорошо, хорошо
      Слава Богу, хорошо!
      Здесь друзья и семья,
      Время праздновать
      пришло!
      Хорошо, хорошо
      Жить,
      любить,смеяться,петь!
      И не просто жить,
      А очень хорошо!''

      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ג'ימיג מנותק
        ג'ימיג מנותק
        ג'ימי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #319

        מי יכול להביא את המילים לשיר של יוני z אודה

        זהביז תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ג'ימיג ג'ימי

          מי יכול להביא את המילים לשיר של יוני z אודה

          זהביז מנותק
          זהביז מנותק
          זהבי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי זהבי
          #320

          @ג-ימי לזה הכוונה?
          אודה ה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה לה כי גמל עלי

          ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ג'ימיג מנותק
            ג'ימיג מנותק
            ג'ימי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #321

            כן תודה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • זהביז זהבי

              @ג-ימי לזה הכוונה?
              אודה ה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה לה כי גמל עלי

              ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #322

              @זהבי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              @ג-ימי לזה הכוונה?
              אודה יהוה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה ליהוה כי גמל עלי

              תשנה את שם ה' אסור לכתוב ככה

              שירה מעומק הנשמה

              זהביז תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ברוריהב ברוריה

                @זהבי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                @ג-ימי לזה הכוונה?
                אודה יהוה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה ליהוה כי גמל עלי

                תשנה את שם ה' אסור לכתוב ככה

                זהביז מנותק
                זהביז מנותק
                זהבי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #323

                @ברוריה אופסס תודה שתיקנת אותי לא שמתי לב עשיתי העתק הדבק....

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מוש770
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #324

                  יש למישהו מילים לשיר "החשמונאים" של המכביטס, זה באנגלית
                  אז מי שמוצא תודה רבה👍🏻

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מוש770
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #325

                    יש למישהו מילים לשיר change(שינוי) של ניסים בלאק

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • בונקרב מנותק
                      בונקרב מנותק
                      בונקר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #326

                      אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה לא לבד [יאיר שובל הלחין

                      "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                      [ממעמקים גד אלבז]

                      שרי 0ש moriyaM 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • בונקרב בונקר

                        אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה לא לבד [יאיר שובל הלחין

                        שרי 0ש מנותק
                        שרי 0ש מנותק
                        שרי 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #327

                        @בונקר יש לך את זה כתוב בקליפ פה:
                        https://www.youtube.com/watch?v=RG2P7dZnE84

                        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • בונקרב בונקר

                          אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה לא לבד [יאיר שובל הלחין

                          moriyaM מנותק
                          moriyaM מנותק
                          moriya
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #328

                          @בונקר
                          לפעמים מרגיש כמו הלך במדבר
                          כמו עלה נדף ברוח לא יודע לאן
                          המחשבות רצות רצות לא מפסיקות
                          מי אני בכלל ומה אני עושה כאן בעולם

                          אבל יש רגעים גדולים שהשמיים נפתחים
                          שומע קול פעמונים עמוק בפנים שלוחש לי

                          אתה לא לבד אתה לא לבד
                          בכל מקום אני אתך מרים מחבק אותך

                          רק מתפלל עכשיו תן בי כוחות
                          שלא תאבד האמונה תצית בי את התקווה
                          תן לי יד בכל מקום בכל זמן
                          שאם אפול מיד אקום כי אתה אבא רחמן

                          גם ביום קצת אפור אתה מדליק ת'אור
                          ונותן בי עוד כוח
                          להמשיך לצעוד לא לברוח ולא נותן לעצמי לשכוח
                          שאני לא לבד
                          בכל מצב אני אתך תמיד שומע את קולך
                          אתה לא לבד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מוש770

                            יש למישהו מילים לשיר "החשמונאים" של המכביטס, זה באנגלית
                            אז מי שמוצא תודה רבה👍🏻

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מוש770
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #329

                            @מוש770 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            יש למישהו מילים לשיר "החשמונאים" של המכביטס, זה באנגלית
                            אז מי שמוצא תודה רבה👍🏻

                            זה די חשוב אז מי שיכול... אין לי אפשרות לפתוח את זה ביוטיוב כי הוא חסום ,אז אין לי גם אפשרות למצוא את המילים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • B מנותק
                              B מנותק
                              bambi.8654
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #330

                              אם אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה תשיר(של איציק וינגרטן)

                              מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • B bambi.8654

                                אם אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה תשיר(של איציק וינגרטן)

                                מוזיקהמ מנותק
                                מוזיקהמ מנותק
                                מוזיקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #331

                                @bambi-8654 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                אם אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה תשיר(של איציק וינגרטן)

                                מילים:
                                דע כי כל מה שהיה מזמן
                                לא משנה ליום שכאן
                                והאמת בסוף תפציע

                                דע בתוך הלב בוערת אש
                                וזה גורם עוד לבקש את כל האור שברקיע
                                למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מחדש

                                אתה תשיר אתה תשיר
                                הנשמה שלך רוצה לשיר
                                היא נכספת אל האור כמו מנגינת כינור שתפציע

                                אתה תצעק אתה תצעק
                                כי הלב עוד מחובר חזק
                                אל האבא הטוב שרק אותך ישמור ויושיע

                                גם אם לא תמיד הכל מובן
                                תיקח איתך ניגון ישן
                                וזה יאיר לך בדרך

                                יום יבוא וכבר תוכל לראות
                                שיתגשמו כל התקוות
                                ושוב תזרח לך השמש

                                גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • זהביז מנותק
                                  זהביז מנותק
                                  זהבי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #332

                                  אפשר בבקשה את המילים המדויקות של השיר שערי שמים?

                                  TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • זהביז זהבי

                                    אפשר בבקשה את המילים המדויקות של השיר שערי שמים?

                                    TALYT מנותק
                                    TALYT מנותק
                                    TALY
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #333

                                    @זהבי
                                    שעריך הם דופקים כעניים ודלים
                                    צקון לחשם קשוב זה שוכן מעלים
                                    כי אתה רב סליחות ובעל הרחמים
                                    שערי שמים פתח, ואוצרך הטוב לנו תפתח

                                    לזה התכוונת?

                                    זהביז מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • TALYT TALY

                                      @זהבי
                                      שעריך הם דופקים כעניים ודלים
                                      צקון לחשם קשוב זה שוכן מעלים
                                      כי אתה רב סליחות ובעל הרחמים
                                      שערי שמים פתח, ואוצרך הטוב לנו תפתח

                                      לזה התכוונת?

                                      זהביז מנותק
                                      זהביז מנותק
                                      זהבי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #334

                                      @taly כן תודה!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • TALYT TALY

                                        @זהבי
                                        שעריך הם דופקים כעניים ודלים
                                        צקון לחשם קשוב זה שוכן מעלים
                                        כי אתה רב סליחות ובעל הרחמים
                                        שערי שמים פתח, ואוצרך הטוב לנו תפתח

                                        לזה התכוונת?

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מחשב נייד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #335

                                        @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        צקון לחשם קשוב זה שוכן מעלים

                                        צקון לחשם קשוב ק-ה

                                        "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אילניתא אילנית התייחס לנושא זה ב
                                        • B מנותק
                                          B מנותק
                                          Bee
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Bee
                                          #336

                                          @מוזיקלית
                                          בסוף הכול מתנקז אליי
                                          עניין של זוויות
                                          אני לא מבין רמזים אולי
                                          צבעים ואותיות

                                          מבט חטוף אל עצמי ודי
                                          רק לא להסתכל
                                          מה שבפנים כבר בפנים מדי
                                          קוראים לזה הרגל

                                          מתי אלמד לבחור נכון
                                          להאמין, לראות שטוב
                                          בלי להביט שוב לאחור
                                          לבחור נכון

                                          אותו הקול מדבר אליי
                                          פוגש בי בלילות
                                          הולך מבלי להבין לאן
                                          האם אדע לחזור

                                          מבט חטוף מסביב ודי
                                          יותר כבר לא אפול
                                          יש ילד שמתסכל עליי
                                          קוראים לזה לגדול

                                          מתי אלמד לבחור נכון
                                          להאמין, לראות שטוב
                                          בלי להביט שוב לאחור

                                          בסוף הכול מתחבר אליי
                                          עניין של חלומות
                                          אם אתעורר בדיוק בזמן
                                          אולי אוכל לזכור

                                          אומרים יש מי ששומר עליי
                                          נותן לי את הכוחות
                                          עוד לא מצאתי תשובה אבל
                                          קוראים לזה לחיות

                                          מתי אלמד לבחור נכון
                                          להאמין, לראות שטוב
                                          בלי להביט שוב לאחור
                                          לבחור נכון

                                          (קרדיט: jyrics.com)

                                          "הספק הרג יותר חלומות מאשר הכישלון יהרוג אי-פעם"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול