דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 418.3k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בונקרב בונקר

    אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה לא לבד [יאיר שובל הלחין

    שרי 0ש מנותק
    שרי 0ש מנותק
    שרי 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #327

    @בונקר יש לך את זה כתוב בקליפ פה:
    https://www.youtube.com/watch?v=RG2P7dZnE84

    מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • בונקרב בונקר

      אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה לא לבד [יאיר שובל הלחין

      moriyaM מנותק
      moriyaM מנותק
      moriya
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #328

      @בונקר
      לפעמים מרגיש כמו הלך במדבר
      כמו עלה נדף ברוח לא יודע לאן
      המחשבות רצות רצות לא מפסיקות
      מי אני בכלל ומה אני עושה כאן בעולם

      אבל יש רגעים גדולים שהשמיים נפתחים
      שומע קול פעמונים עמוק בפנים שלוחש לי

      אתה לא לבד אתה לא לבד
      בכל מקום אני אתך מרים מחבק אותך

      רק מתפלל עכשיו תן בי כוחות
      שלא תאבד האמונה תצית בי את התקווה
      תן לי יד בכל מקום בכל זמן
      שאם אפול מיד אקום כי אתה אבא רחמן

      גם ביום קצת אפור אתה מדליק ת'אור
      ונותן בי עוד כוח
      להמשיך לצעוד לא לברוח ולא נותן לעצמי לשכוח
      שאני לא לבד
      בכל מצב אני אתך תמיד שומע את קולך
      אתה לא לבד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מוש770

        יש למישהו מילים לשיר "החשמונאים" של המכביטס, זה באנגלית
        אז מי שמוצא תודה רבה👍🏻

        מ מנותק
        מ מנותק
        מוש770
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #329

        @מוש770 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        יש למישהו מילים לשיר "החשמונאים" של המכביטס, זה באנגלית
        אז מי שמוצא תודה רבה👍🏻

        זה די חשוב אז מי שיכול... אין לי אפשרות לפתוח את זה ביוטיוב כי הוא חסום ,אז אין לי גם אפשרות למצוא את המילים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • B מנותק
          B מנותק
          bambi.8654
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #330

          אם אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה תשיר(של איציק וינגרטן)

          מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • B bambi.8654

            אם אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה תשיר(של איציק וינגרטן)

            מוזיקהמ מנותק
            מוזיקהמ מנותק
            מוזיקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #331

            @bambi-8654 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            אם אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה תשיר(של איציק וינגרטן)

            מילים:
            דע כי כל מה שהיה מזמן
            לא משנה ליום שכאן
            והאמת בסוף תפציע

            דע בתוך הלב בוערת אש
            וזה גורם עוד לבקש את כל האור שברקיע
            למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מחדש

            אתה תשיר אתה תשיר
            הנשמה שלך רוצה לשיר
            היא נכספת אל האור כמו מנגינת כינור שתפציע

            אתה תצעק אתה תצעק
            כי הלב עוד מחובר חזק
            אל האבא הטוב שרק אותך ישמור ויושיע

            גם אם לא תמיד הכל מובן
            תיקח איתך ניגון ישן
            וזה יאיר לך בדרך

            יום יבוא וכבר תוכל לראות
            שיתגשמו כל התקוות
            ושוב תזרח לך השמש

            גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • זהביז מנותק
              זהביז מנותק
              זהבי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #332

              אפשר בבקשה את המילים המדויקות של השיר שערי שמים?

              TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • זהביז זהבי

                אפשר בבקשה את המילים המדויקות של השיר שערי שמים?

                TALYT מנותק
                TALYT מנותק
                TALY
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #333

                @זהבי
                שעריך הם דופקים כעניים ודלים
                צקון לחשם קשוב זה שוכן מעלים
                כי אתה רב סליחות ובעל הרחמים
                שערי שמים פתח, ואוצרך הטוב לנו תפתח

                לזה התכוונת?

                זהביז מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • TALYT TALY

                  @זהבי
                  שעריך הם דופקים כעניים ודלים
                  צקון לחשם קשוב זה שוכן מעלים
                  כי אתה רב סליחות ובעל הרחמים
                  שערי שמים פתח, ואוצרך הטוב לנו תפתח

                  לזה התכוונת?

                  זהביז מנותק
                  זהביז מנותק
                  זהבי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #334

                  @taly כן תודה!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • TALYT TALY

                    @זהבי
                    שעריך הם דופקים כעניים ודלים
                    צקון לחשם קשוב זה שוכן מעלים
                    כי אתה רב סליחות ובעל הרחמים
                    שערי שמים פתח, ואוצרך הטוב לנו תפתח

                    לזה התכוונת?

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מחשב נייד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #335

                    @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    צקון לחשם קשוב זה שוכן מעלים

                    צקון לחשם קשוב ק-ה

                    "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אילניתא אילנית התייחס לנושא זה ב
                    • B מנותק
                      B מנותק
                      Bee
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Bee
                      #336

                      @מוזיקלית
                      בסוף הכול מתנקז אליי
                      עניין של זוויות
                      אני לא מבין רמזים אולי
                      צבעים ואותיות

                      מבט חטוף אל עצמי ודי
                      רק לא להסתכל
                      מה שבפנים כבר בפנים מדי
                      קוראים לזה הרגל

                      מתי אלמד לבחור נכון
                      להאמין, לראות שטוב
                      בלי להביט שוב לאחור
                      לבחור נכון

                      אותו הקול מדבר אליי
                      פוגש בי בלילות
                      הולך מבלי להבין לאן
                      האם אדע לחזור

                      מבט חטוף מסביב ודי
                      יותר כבר לא אפול
                      יש ילד שמתסכל עליי
                      קוראים לזה לגדול

                      מתי אלמד לבחור נכון
                      להאמין, לראות שטוב
                      בלי להביט שוב לאחור

                      בסוף הכול מתחבר אליי
                      עניין של חלומות
                      אם אתעורר בדיוק בזמן
                      אולי אוכל לזכור

                      אומרים יש מי ששומר עליי
                      נותן לי את הכוחות
                      עוד לא מצאתי תשובה אבל
                      קוראים לזה לחיות

                      מתי אלמד לבחור נכון
                      להאמין, לראות שטוב
                      בלי להביט שוב לאחור
                      לבחור נכון

                      (קרדיט: jyrics.com)

                      "הספק הרג יותר חלומות מאשר הכישלון יהרוג אי-פעם"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ג'ימיג מנותק
                        ג'ימיג מנותק
                        ג'ימי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #337

                        אשמח לקבל את המילים לשיר 'כל יהודי אש' גרסת רמיקס של יוני z וניסו סולוב

                        נ נח נחמ נחמן 0נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ג'ימיג ג'ימי

                          אשמח לקבל את המילים לשיר 'כל יהודי אש' גרסת רמיקס של יוני z וניסו סולוב

                          נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                          נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                          נ נח נחמ נחמן 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #338

                          @ג-ימי מילות השיר באנגלית אומרות כי 'נשמתו של יהודי היא כמו להבה, החל מלידתו הוא מצווה לשמר את הניצוץ הפנימי שבוער בו

                          נ נח נחמ נחמן מאומן

                          יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נ נח נחמ נחמן 0נ נ נח נחמ נחמן 0

                            @ג-ימי מילות השיר באנגלית אומרות כי 'נשמתו של יהודי היא כמו להבה, החל מלידתו הוא מצווה לשמר את הניצוץ הפנימי שבוער בו

                            יסכהי מנותק
                            יסכהי מנותק
                            יסכה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #339

                            @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אפשר בבקשה את מילות השיר של לעשות רצונך? {אידשע נחת}

                            נ נח נחמ נחמן 0נ יענקבי 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • יסכהי יסכה

                              @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אפשר בבקשה את מילות השיר של לעשות רצונך? {אידשע נחת}

                              נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                              נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                              נ נח נחמ נחמן 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #340

                              @יסכה בבקשה
                              לעשות רצונך אלוקי חפצתי
                              ווייל וואס דער אייבערשטער הייסט
                              ווייל וואס דער אייבערשטער זאגט
                              אזוי, נאר אזוי וויל איך טון

                              נ נח נחמ נחמן מאומן

                              יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • יסכהי יסכה

                                @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אפשר בבקשה את מילות השיר של לעשות רצונך? {אידשע נחת}

                                יענקבי מנותק
                                יענקבי מנותק
                                יענקב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יענקב
                                #341

                                @יסכה אתה בטוח שזה של אידיש נחת?
                                כי נראה לי שזה של יונגרלעך
                                "ווייל וואס דער אייבעשטער הייסט,
                                ווייל וואס דער אייבעשטער זאגט,
                                אזוי נאר אזוי וויל איך טון,
                                אהה סליחה לא שמתי לב שכבר מישהו כתב

                                יסכהי Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • יענקבי יענקב

                                  @יסכה אתה בטוח שזה של אידיש נחת?
                                  כי נראה לי שזה של יונגרלעך
                                  "ווייל וואס דער אייבעשטער הייסט,
                                  ווייל וואס דער אייבעשטער זאגט,
                                  אזוי נאר אזוי וויל איך טון,
                                  אהה סליחה לא שמתי לב שכבר מישהו כתב

                                  יסכהי מנותק
                                  יסכהי מנותק
                                  יסכה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #342

                                  @יענקב תודה לשנכם....אני לא זוכרת של מי השיר תמיד אני מתבלבלת בין שנהם.....

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    ישתבח שמו
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #343

                                    מילים לשיר 'א אידישע הארץ' של הערשי רוטענבערג ושירה?

                                    שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י ישתבח שמו

                                      מילים לשיר 'א אידישע הארץ' של הערשי רוטענבערג ושירה?

                                      שרי 0ש מנותק
                                      שרי 0ש מנותק
                                      שרי 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #344

                                      @ישתבח-שמו אפשר קישור לשיר

                                      מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שרי 0ש שרי 0

                                        @ישתבח-שמו אפשר קישור לשיר

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        ישתבח שמו
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #345

                                        @שרי-0
                                        https://www.youtube.com/watch?v=bwS5f9d4c7o
                                        אמור להיות שם את המילים.
                                        הוא פשוט חוסם לי.
                                        תודה רבה!

                                        שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י ישתבח שמו

                                          @שרי-0
                                          https://www.youtube.com/watch?v=bwS5f9d4c7o
                                          אמור להיות שם את המילים.
                                          הוא פשוט חוסם לי.
                                          תודה רבה!

                                          שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #346

                                          @ישתבח-שמו איך ארבעט אזוי שווער א גאנצע טאג
                                          אבער נישט דאס איז מיין שטרעבן
                                          נאר די שעות תורה וואס איך פארמאג
                                          דאס איז די שענסטע צייט אין מיין לעבן

                                          Verse 1A
                                          איך בין נישט קיין שיסטער ניין ניין
                                          איך בין נישט קיין שניידער ניין ניין
                                          איך בין נישט קיין סטאלער ניין ניין
                                          איך בין א בן תורה יא יא

                                          Verse 1B
                                          איך בין נישט קיין קעכער ניין ניין
                                          איך אויך נישט קיין בעקער ניין ניין
                                          איך בין נישט קיין בלעכער ניין ניין
                                          איך בין א בן תורה

                                          Chorus
                                          תורה דו פארנעמסט ביי מיר די גרעסטע פלאץ
                                          תורה איך האב דיר ליב מיט מיין גאנצע הארץ
                                          תורה תורה הקדושה...

                                          Verse 2A
                                          איך בין נישט קיין האלץ האקער ניין ניין
                                          און נישט קיין וואסער טרעגער ניין ניין
                                          איך בין נישט סתם א קנאקער ניין ניין
                                          איך בין א בן תורה יא יא

                                          Verse 2B
                                          איך בין נישט קיין לעקטריקער ניין ניין
                                          און נישט קיין קאמפאזיטער ניין ניין
                                          איך בין נישט קיין טעכניקער ניין ניין
                                          איך בין א בן תורה

                                          Chorus
                                          תורה דו פארנעמסט ביי מיר די גרעסטע פלאץ
                                          תורה איך האב דיר ליב מיט מיין גאנצע הארץ
                                          תורה תורה הקדושה...

                                          Interlude
                                          איך ארבעט אזוי שווער א גאנצע טאג
                                          אבער נישט דאס איז מיין שטרעבן
                                          נאר די שעות תורה וואס איך פארמאג
                                          דאס איז די שענסטע צייט אין מיין לעבן
                                          —
                                          Instrumental Bridge
                                          —
                                          Ending
                                          איך בין טאקע א שיסטער
                                          יא איך ווייס איך בין א שניידער
                                          אבער א וואוילע אינגערמאן...
                                          איך בין א בן תורה

                                          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • רבקהר רבקה התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול