דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תמרית מנותק
    תמרית מנותק
    תמרי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #390

    אשמח את המילים לשיר איני יודע/רעיונות/מוטי אילוביץ' גם את האידיש תודה!

    אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • תמרית תמרי

      אשמח את המילים לשיר איני יודע/רעיונות/מוטי אילוביץ' גם את האידיש תודה!

      אפרתא מנותק
      אפרתא מנותק
      אפרת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #391

      @תמרי מילים:
      המלאך תופס את ידי
      הולכים לטיול בעולם הבא
      הוא הולך לפני, אני בעקבותיו
      והנה אני נמצא בחדר מלא מלא במלאכים

      רעש והמולה, אין שם רגע שקט
      לחדר הזה מגיעים כל התפילות
      העבודה קשה, עד מעל הראש
      כאן מקבלים את הבקשות של כל אחד, מכל העולם

      משם הוא מוליך אותי לחדר הבא
      יש שם רעש שבקושי אני יכול לשמוע מה הוא אומר לי
      כאן אורזים את הנס של כל אחד
      מכאן שולחים זאת לכתובת המבקש

      מליוני מלאכים באים והולכים
      לסדר לכל אחד את המענה לזעקתו
      כולם עובדים בנמרצות
      כאן הרי ממלאים מיליארדי בקשות

      המלאך מוודא אם אני מוכן
      וממשיכים לחדר הבא
      המלאך פותח את הדלת ונושם עמוק
      הוא מסמן לי באצבעו להיות בשקט

      הכל שקט, לא שומעים כלל רעש והמולה
      החדר מאובק, קר וחשוך
      מלאך יושב ליד שולחן ריק ומנמנם

      מלאך מלאך תגיד לי בברור
      מה קורה בהיכל הזה
      מדוע הבאת אותי לכאן
      זה הרי לא נראה שהעבודה נעשית כאן

      עד לכאן ראיתי המולה רבה
      אבל כאן שקט, אף אחד לא ממהר
      המלאך מוריד את ראשו
      ואומר לי בביישנות

      החדר הזה הוקם במטרה
      שיגיע לכאן ההכרת הטוב של כל אחד
      לאחר שהשפיעו מספיק השפעות
      כאן מקבלים את התשובות שחוזרות

      אנו מצפים לשמוע שירה והודיה
      היכל שלם בנוי עבור זה כאן למעלה
      היינו יכולים להיות הרבה יותר עסוקים
      אם כל אחד היה שולח תודה

      --- • ---

      תחשוב לרגע
      על החסדים העצומים שה' עושה
      התניא אומר שבדיוק כמו שהוא אין סוף
      כך גם חסדיו, כי לא כלו רחמיו

      אתה יכול לשמוע את השיר הזה, לקרוא את המילים
      יש לך כמה שקלים לקנות את הדיסק
      יש לך שכל להבין את משמעות המילים
      כמה אנשים אינם מאושרים כמוך

      מעל שמונים אחוז מהעולם
      הם עניים מרודים עם תזונה לקויה
      אם יש לך אפילו רק כמה אגורות
      תודה ותהלל, אתה הרי מהעשְׂרים העשִׁירים

      כמעט שליש, מעל שתי מיליארד
      אין בביתם גישה למים
      אצלנו תוך דקה נשפכים ליטרים
      לא רעב ללחם ולא צמא למים.

      עשרים אלף עוללים מסכנים גוועים ביום
      כי אין להם אוכל
      אם אינך יודע רעב מהו
      תגיד לי כיצד אפשר לשכוח להודות לה'

      יש לך אמא, אח, ילד או חבר
      כשרונות וידיעות, אתה גדל ומשתוקק
      אתה יכול ללכת ברחוב, לראות את השמש זורחת
      ולעיתים גם לכאוב
      כאב שמזכיר לך שאתה חי

      אתה חייב לעשות לעצמך חשבון
      כמה הינך מאושר, עשיר ובר מזל
      תזרוק את העצבות והדכדוך

      תקפוץ עד השמים ותצעק הודו להשם
      אבא שבשמים אני אוהב אותך
      אני מודה ומודה ומודה - כבר עולה עשן
      תאסוף את המלאכים ותמלא את החדר

      תודה, תודה אבא, תודה
      “אבא יקר אתה כל כך טוב
      אתה מעניק כל כך הרבה חסד, עוד ועוד
      ועל כל זה אני אומר "ועל הכל"

      ד’ אלוקינו אנחנו מודים לך.
      אבא שבשמים כל כך מסור
      כל כך הרבה דברים טובים הוא נותן ונותן
      יתברך שמך בפי כל חי
      תּמיד לעולם ועד.”

      בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
      אייל גלבוע

      שרי 0ש תמרית 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • אפרתא אפרת

        @תמרי מילים:
        המלאך תופס את ידי
        הולכים לטיול בעולם הבא
        הוא הולך לפני, אני בעקבותיו
        והנה אני נמצא בחדר מלא מלא במלאכים

        רעש והמולה, אין שם רגע שקט
        לחדר הזה מגיעים כל התפילות
        העבודה קשה, עד מעל הראש
        כאן מקבלים את הבקשות של כל אחד, מכל העולם

        משם הוא מוליך אותי לחדר הבא
        יש שם רעש שבקושי אני יכול לשמוע מה הוא אומר לי
        כאן אורזים את הנס של כל אחד
        מכאן שולחים זאת לכתובת המבקש

        מליוני מלאכים באים והולכים
        לסדר לכל אחד את המענה לזעקתו
        כולם עובדים בנמרצות
        כאן הרי ממלאים מיליארדי בקשות

        המלאך מוודא אם אני מוכן
        וממשיכים לחדר הבא
        המלאך פותח את הדלת ונושם עמוק
        הוא מסמן לי באצבעו להיות בשקט

        הכל שקט, לא שומעים כלל רעש והמולה
        החדר מאובק, קר וחשוך
        מלאך יושב ליד שולחן ריק ומנמנם

        מלאך מלאך תגיד לי בברור
        מה קורה בהיכל הזה
        מדוע הבאת אותי לכאן
        זה הרי לא נראה שהעבודה נעשית כאן

        עד לכאן ראיתי המולה רבה
        אבל כאן שקט, אף אחד לא ממהר
        המלאך מוריד את ראשו
        ואומר לי בביישנות

        החדר הזה הוקם במטרה
        שיגיע לכאן ההכרת הטוב של כל אחד
        לאחר שהשפיעו מספיק השפעות
        כאן מקבלים את התשובות שחוזרות

        אנו מצפים לשמוע שירה והודיה
        היכל שלם בנוי עבור זה כאן למעלה
        היינו יכולים להיות הרבה יותר עסוקים
        אם כל אחד היה שולח תודה

        --- • ---

        תחשוב לרגע
        על החסדים העצומים שה' עושה
        התניא אומר שבדיוק כמו שהוא אין סוף
        כך גם חסדיו, כי לא כלו רחמיו

        אתה יכול לשמוע את השיר הזה, לקרוא את המילים
        יש לך כמה שקלים לקנות את הדיסק
        יש לך שכל להבין את משמעות המילים
        כמה אנשים אינם מאושרים כמוך

        מעל שמונים אחוז מהעולם
        הם עניים מרודים עם תזונה לקויה
        אם יש לך אפילו רק כמה אגורות
        תודה ותהלל, אתה הרי מהעשְׂרים העשִׁירים

        כמעט שליש, מעל שתי מיליארד
        אין בביתם גישה למים
        אצלנו תוך דקה נשפכים ליטרים
        לא רעב ללחם ולא צמא למים.

        עשרים אלף עוללים מסכנים גוועים ביום
        כי אין להם אוכל
        אם אינך יודע רעב מהו
        תגיד לי כיצד אפשר לשכוח להודות לה'

        יש לך אמא, אח, ילד או חבר
        כשרונות וידיעות, אתה גדל ומשתוקק
        אתה יכול ללכת ברחוב, לראות את השמש זורחת
        ולעיתים גם לכאוב
        כאב שמזכיר לך שאתה חי

        אתה חייב לעשות לעצמך חשבון
        כמה הינך מאושר, עשיר ובר מזל
        תזרוק את העצבות והדכדוך

        תקפוץ עד השמים ותצעק הודו להשם
        אבא שבשמים אני אוהב אותך
        אני מודה ומודה ומודה - כבר עולה עשן
        תאסוף את המלאכים ותמלא את החדר

        תודה, תודה אבא, תודה
        “אבא יקר אתה כל כך טוב
        אתה מעניק כל כך הרבה חסד, עוד ועוד
        ועל כל זה אני אומר "ועל הכל"

        ד’ אלוקינו אנחנו מודים לך.
        אבא שבשמים כל כך מסור
        כל כך הרבה דברים טובים הוא נותן ונותן
        יתברך שמך בפי כל חי
        תּמיד לעולם ועד.”

        שרי 0ש מנותק
        שרי 0ש מנותק
        שרי 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #392

        @אפרת @תמרי רצית את המילים האלו או של השיר "איני יודע"???

        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

        תמרית תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שרי 0ש שרי 0

          @אפרת @תמרי רצית את המילים האלו או של השיר "איני יודע"???

          תמרית מנותק
          תמרית מנותק
          תמרי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמרי
          #393

          @שרי-0 את של איני יודע תודה רבה!

          שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אפרתא אפרת

            @תמרי מילים:
            המלאך תופס את ידי
            הולכים לטיול בעולם הבא
            הוא הולך לפני, אני בעקבותיו
            והנה אני נמצא בחדר מלא מלא במלאכים

            רעש והמולה, אין שם רגע שקט
            לחדר הזה מגיעים כל התפילות
            העבודה קשה, עד מעל הראש
            כאן מקבלים את הבקשות של כל אחד, מכל העולם

            משם הוא מוליך אותי לחדר הבא
            יש שם רעש שבקושי אני יכול לשמוע מה הוא אומר לי
            כאן אורזים את הנס של כל אחד
            מכאן שולחים זאת לכתובת המבקש

            מליוני מלאכים באים והולכים
            לסדר לכל אחד את המענה לזעקתו
            כולם עובדים בנמרצות
            כאן הרי ממלאים מיליארדי בקשות

            המלאך מוודא אם אני מוכן
            וממשיכים לחדר הבא
            המלאך פותח את הדלת ונושם עמוק
            הוא מסמן לי באצבעו להיות בשקט

            הכל שקט, לא שומעים כלל רעש והמולה
            החדר מאובק, קר וחשוך
            מלאך יושב ליד שולחן ריק ומנמנם

            מלאך מלאך תגיד לי בברור
            מה קורה בהיכל הזה
            מדוע הבאת אותי לכאן
            זה הרי לא נראה שהעבודה נעשית כאן

            עד לכאן ראיתי המולה רבה
            אבל כאן שקט, אף אחד לא ממהר
            המלאך מוריד את ראשו
            ואומר לי בביישנות

            החדר הזה הוקם במטרה
            שיגיע לכאן ההכרת הטוב של כל אחד
            לאחר שהשפיעו מספיק השפעות
            כאן מקבלים את התשובות שחוזרות

            אנו מצפים לשמוע שירה והודיה
            היכל שלם בנוי עבור זה כאן למעלה
            היינו יכולים להיות הרבה יותר עסוקים
            אם כל אחד היה שולח תודה

            --- • ---

            תחשוב לרגע
            על החסדים העצומים שה' עושה
            התניא אומר שבדיוק כמו שהוא אין סוף
            כך גם חסדיו, כי לא כלו רחמיו

            אתה יכול לשמוע את השיר הזה, לקרוא את המילים
            יש לך כמה שקלים לקנות את הדיסק
            יש לך שכל להבין את משמעות המילים
            כמה אנשים אינם מאושרים כמוך

            מעל שמונים אחוז מהעולם
            הם עניים מרודים עם תזונה לקויה
            אם יש לך אפילו רק כמה אגורות
            תודה ותהלל, אתה הרי מהעשְׂרים העשִׁירים

            כמעט שליש, מעל שתי מיליארד
            אין בביתם גישה למים
            אצלנו תוך דקה נשפכים ליטרים
            לא רעב ללחם ולא צמא למים.

            עשרים אלף עוללים מסכנים גוועים ביום
            כי אין להם אוכל
            אם אינך יודע רעב מהו
            תגיד לי כיצד אפשר לשכוח להודות לה'

            יש לך אמא, אח, ילד או חבר
            כשרונות וידיעות, אתה גדל ומשתוקק
            אתה יכול ללכת ברחוב, לראות את השמש זורחת
            ולעיתים גם לכאוב
            כאב שמזכיר לך שאתה חי

            אתה חייב לעשות לעצמך חשבון
            כמה הינך מאושר, עשיר ובר מזל
            תזרוק את העצבות והדכדוך

            תקפוץ עד השמים ותצעק הודו להשם
            אבא שבשמים אני אוהב אותך
            אני מודה ומודה ומודה - כבר עולה עשן
            תאסוף את המלאכים ותמלא את החדר

            תודה, תודה אבא, תודה
            “אבא יקר אתה כל כך טוב
            אתה מעניק כל כך הרבה חסד, עוד ועוד
            ועל כל זה אני אומר "ועל הכל"

            ד’ אלוקינו אנחנו מודים לך.
            אבא שבשמים כל כך מסור
            כל כך הרבה דברים טובים הוא נותן ונותן
            יתברך שמך בפי כל חי
            תּמיד לעולם ועד.”

            תמרית מנותק
            תמרית מנותק
            תמרי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #394
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • תמרית תמרי

              @שרי-0 את של איני יודע תודה רבה!

              שרי 0ש מנותק
              שרי 0ש מנותק
              שרי 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #395

              @תמרי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              @שרי-0 את של איני יודע תודה רבה!

              בורא כל עולמים, אני איני יודע
              מה שחסר לי, ומה שטוב לי
              ואיני יודע על מה לבקש

              אתה הרי יודע
              מה שחסר לי, ומה שטוב לי
              ריבונו של עולם מלא משאלות ליבי

              בורא כל עולמים אני איני יודע
              מה שחסר לי, ומה שטוב לי
              ואיני יודע מה לבקש

              אתה הרי יודע
              מה שחסר לי, ומה שטוב לי
              ריבונו של עולם מלא משאלות ליבי

              אידש:
              בורא כל עולמים איך אליין ווייס נישט
              וואס ס'פעלט פרא מיר, און וואס איז די בעסטע פאר מיר
              און איך ווייס נישט אויף וואס צו בעטן

              אבער דו ווייסט דעך יא
              וואס ס'פעלט פאר מיר און וואס איז די בעסטע פאר מיר
              ריבונו של עולם איך לאז עס פאר דיר

              מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוח שליט על הלבמ מנותק
                מוח שליט על הלבמ מנותק
                מוח שליט על הלב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #396

                אפשר מילים לשיר הלוך ושוב של נמואל

                אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                  אפשר מילים לשיר הלוך ושוב של נמואל

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גילה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #397

                  @מוח-שליט-על-הלב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  אפשר מילים לשיר הלוך ושוב של נמואל

                  היום. רק אם נדע לשמוח,
                  בכל מה שיש לנו,
                  ואף פעם לא לברוח,
                  נכון בתוך הנשמה יש כח,
                  לראות את הטוב,
                  ובו רק תמיד לשמוח,

                  האמונה תעשה לך טוב,
                  גם אם באת מרחוק,
                  אתה תמיד מרגיש קרוב,
                  האהבה בלב רק תשמור,
                  לא האש היא לא תכבה,
                  גם אם תמיד תלך הלוך ושוב,

                  ואם המשכת וניסית,
                  ואמרו לך לא להרפות,
                  נכון זה לא קל,
                  יש בדרך עליות וירידות תלולות,
                  שמביאות אותך לאכזבות קטנות,
                  תמשיך אחי עוד לנסות,
                  ואז תראה את כל הטוב שבעולם,
                  כי בסוף אם נחבר את הקצוות,
                  פתאום נראה הכל מושלם..

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • בקיב מנותק
                    בקיב מנותק
                    בקי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #398

                    אפשר מילים לשיר אורייתא של בני פרידמן?
                    תודה!

                    בקיב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • בקיב בקי

                      אפשר מילים לשיר אורייתא של בני פרידמן?
                      תודה!

                      בקיב מנותק
                      בקיב מנותק
                      בקי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #399

                      @בקי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      אפשר מילים לשיר אורייתא של בני פרידמן?
                      תודה!

                      יש למישהו?

                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א רקידה'לעא מנותק
                        א רקידה'לעא מנותק
                        א רקידה'לע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #400

                        אפשר בבקשה מילים לשיר גיבור כארי של מנדי ווייס?

                        ניגון חסידי מחזק את התקווה והביטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה.
                        ~הרבי הרש''ב

                        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א רקידה'לעא א רקידה'לע

                          אפשר בבקשה מילים לשיר גיבור כארי של מנדי ווייס?

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #401

                          @א-רקידה-לע
                          כל זמן שהנשמה בקרבי ווי לאנג
                          די נשמה איז ביי מיר פאר דיר איך דאנק
                          מודה אני לפניך מלך חי חי וקיים
                          יהודה בן תימא אומר לעבודת בוראו יתגבר רץ כצבי גיבור כארי גלייך צופריי מודה אני
                          יהודה בן תימא אומר הוי הוי עז כנמר נשמה שנתת בי טהורה היא מודה אני
                          נשמה שנתת בי
                          נשמה טהורה היא

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • בקיב בקי

                            @בקי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            אפשר מילים לשיר אורייתא של בני פרידמן?
                            תודה!

                            יש למישהו?

                            margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #402

                            @בקי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            @בקי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            אפשר מילים לשיר אורייתא של בני פרידמן?
                            תודה!

                            יש למישהו?

                            בפזמון אני לא יודעת לגמרי את המילים חסר איזה 2-3 מילים
                            אני מעלה את זה ככה
                            מקווה שזה עוזר...

                            אורייתא

                            פקודי ה' ישרים
                            משמחי משמחי לב

                            אורייתא אורייתא
                            (???)
                            אורייתא אורייתא
                            תורת ה' אורייתא

                            גמרה רשי תוספות בהתמדה
                            עמוד עמוד יומי בחזרה
                            זה תורה וזו שכרה
                            וכל מאן דעוסקין באורייתא

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            בקיב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • margalitM margalit

                              @בקי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              @בקי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              אפשר מילים לשיר אורייתא של בני פרידמן?
                              תודה!

                              יש למישהו?

                              בפזמון אני לא יודעת לגמרי את המילים חסר איזה 2-3 מילים
                              אני מעלה את זה ככה
                              מקווה שזה עוזר...

                              אורייתא

                              פקודי ה' ישרים
                              משמחי משמחי לב

                              אורייתא אורייתא
                              (???)
                              אורייתא אורייתא
                              תורת ה' אורייתא

                              גמרה רשי תוספות בהתמדה
                              עמוד עמוד יומי בחזרה
                              זה תורה וזו שכרה
                              וכל מאן דעוסקין באורייתא

                              בקיב מנותק
                              בקיב מנותק
                              בקי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי בקי
                              #403

                              בדיוק מה שלא ידעת אני מנסה להבין מה אומרים שם...
                              ולא מצליחה...

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                7 באניאגרם 07 מנותק
                                7 באניאגרם 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #404

                                מה המילים של באמצע החורף של מתניה?

                                TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                                  מה המילים של באמצע החורף של מתניה?

                                  TALYT מנותק
                                  TALYT מנותק
                                  TALY
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #405

                                  @7-באניאגרם-0
                                  באמצע החורף בלילות הקרים
                                  כשהרגשתי נסיך בלי כתר וארמון
                                  רחצת אותי במים מתוקים
                                  כי שיחקתי בבוץ עם ילדי ההמון
                                  כשחיפשתי ת'רמז בחדר הבריחה
                                  בגן המבוכה של החיים
                                  פתחת לי דלת כי נפשי נשפכה
                                  פתחת את שער הרחמים

                                  כשהרגשתי לבד כשבכיתי בסתר
                                  כשברחתי ממך כמו תינוק מבית ספר
                                  בלילות בלי ירח בסוף הרחוב
                                  תודה שהקשבת שנשארת קרוב
                                  בבקשה רק תראה לי את הדרך לחזור
                                  תראה איך למרות הכל אני עדיין גיבור
                                  ותשמע אותי בשקט לוחש
                                  שאין בי עוד כוח אבל לא מתייאש

                                  לא היתה בי תוחלת שוב חיפשתי נחמה
                                  צללתי שוב במים רדודים
                                  כשחזרתי פצוע בסוף מלחמה
                                  סלחת וכיבסת ת'מדים

                                  כשהרגשתי לבד כשבכיתי בסתר
                                  כשברחתי ממך כמו תינוק מבית ספר
                                  בלילות בלי ירח בסוף הרחוב
                                  תודה שהקשבת שנשארת קרוב
                                  בבקשה רק תראה לי את הדרך לחזור
                                  תראה איך למרות הכל אני עדיין גיבור
                                  ותשמע אותי בשקט לוחש
                                  שאין בי עוד כוח אבל לא מתייאש

                                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • TALYT TALY

                                    @7-באניאגרם-0
                                    באמצע החורף בלילות הקרים
                                    כשהרגשתי נסיך בלי כתר וארמון
                                    רחצת אותי במים מתוקים
                                    כי שיחקתי בבוץ עם ילדי ההמון
                                    כשחיפשתי ת'רמז בחדר הבריחה
                                    בגן המבוכה של החיים
                                    פתחת לי דלת כי נפשי נשפכה
                                    פתחת את שער הרחמים

                                    כשהרגשתי לבד כשבכיתי בסתר
                                    כשברחתי ממך כמו תינוק מבית ספר
                                    בלילות בלי ירח בסוף הרחוב
                                    תודה שהקשבת שנשארת קרוב
                                    בבקשה רק תראה לי את הדרך לחזור
                                    תראה איך למרות הכל אני עדיין גיבור
                                    ותשמע אותי בשקט לוחש
                                    שאין בי עוד כוח אבל לא מתייאש

                                    לא היתה בי תוחלת שוב חיפשתי נחמה
                                    צללתי שוב במים רדודים
                                    כשחזרתי פצוע בסוף מלחמה
                                    סלחת וכיבסת ת'מדים

                                    כשהרגשתי לבד כשבכיתי בסתר
                                    כשברחתי ממך כמו תינוק מבית ספר
                                    בלילות בלי ירח בסוף הרחוב
                                    תודה שהקשבת שנשארת קרוב
                                    בבקשה רק תראה לי את הדרך לחזור
                                    תראה איך למרות הכל אני עדיין גיבור
                                    ותשמע אותי בשקט לוחש
                                    שאין בי עוד כוח אבל לא מתייאש

                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #406

                                    בבקשה מילים לנתי F.M (נתנאל עמר) - מילים

                                    אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      בבקשה מילים לנתי F.M (נתנאל עמר) - מילים

                                      אילניתא מנותק
                                      אילניתא מנותק
                                      אילנית
                                      כתב מקצב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #407

                                      @שמעון-2 מילים לאיזה שיר?

                                      "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                      #משפטשאהבתי.

                                      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילניתא אילנית

                                        @שמעון-2 מילים לאיזה שיר?

                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #408

                                        @אילנית לשיר של נתי עמר לשיר קוראים מילים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • בקיב בקי

                                          בדיוק מה שלא ידעת אני מנסה להבין מה אומרים שם...
                                          ולא מצליחה...

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אני עצמי ואנוכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #409

                                          @בקי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          בדיוק מה שלא ידעת אני מנסה להבין מה אומרים שם...
                                          ולא מצליחה...
                                          חחחחח זה כל כך העסיק אותנו ששאלנו את בני פרידמן בעצמו!
                                          והנה:
                                          פקודי ה׳ ישרים משמחי לב.
                                          אורייתא דה׳ שלמתא (תרגום של תורת ה׳ תמימה)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול