דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אלופת המוזיקהא אלופת המוזיקה

    אפשר את המילים לשיר של שמואל פרנדיק תעצרו את העולם
    ואת באמצע החורף של מתניה?

    אין על מוזיקהא מנותק
    אין על מוזיקהא מנותק
    אין על מוזיקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
    #686

    @אלופת-המוזיקה
    תעצרו את העולם:
    נהג, אפשר לפתוח מאחורה
    לכל מי שלא הצליח להישאר קרוב
    יש לנו גם מזוודה
    טוב, אולי תיבת פנדורה
    אבל בפנימיות ליבנו יש רק רצון טוב
    לא חוד החנית, עם כל המשא הזה על הגב
    אני במזרח, והלב שלי מונח בסוף מערב
    פיזרנו את המוח, סגרנו את הלב
    אבל יש מישהו בעולם שמרחם עלינו עכשיו

    תעצרו את העולם, אני רוצה לעלות
    ברצון שאלף נהגים אחרים לא יוכלו לכבות
    תנו לי נהג רחמן עם עיניים טובות
    שגם בתוך המבול ימצא את המסלול אל החוף
    תעצרו את העולם, אני רוצה לעלות

    נהג, אפשר לפתוח מאחורה
    למישהו כמוני עליו אפילו שערי דמעות כבר ננעלו
    כמה שנים אני חי בדרכים, ולא מבין ימינה או שמאלה
    כל פעם התפללתי שתבוא ואז נתתי לך שוב לחמוק

    זה כתוב בשמיים, כתוב לי בעיניים
    אתה ואני זה שניים בתוך כל הטירוף
    רק תמשה מתוך המים, ואני אחזיק ידיים
    ונצעק עד השמיים,אין שום ייאוש

    תעצרו את העולם, אני רוצה לעלות
    ברצון שאלף נהגים אחרים לא יוכלו לכבות
    תנו לי נהג רחמן עם עיניים טובות
    שגם בתוך המבול ימצא את המסלול אל החוף
    ייקח גם אותי…

    תעצרו את העולם, אני רוצה לעלות
    ברצון שאלף נהגים אחרים לא יוכלו לכבות
    תנו לי נהג רחמן, עם עיניים טובות
    שגם בתוך המבול ימצא את המסלול אל החוף
    תעצרו את העולם, אני רוצה לעלות

    באמצע החורף
    באמצע החורף בלילות הקרים
    כשהרגשתי נסיך בלי כתר וארמון
    רחצת אותי במים מתוקים
    כי שיחקתי בבוץ עם ילדי ההמון
    כשחיפשתי ת'רמז בחדר הבריחה
    בגן המבוכה של החיים
    פתחת לי דלת כי נפשי נשפכה
    פתחת את שער הרחמים

    כשהרגשתי לבד כשבכיתי בסתר
    כשברחתי ממך כמו תינוק מבית ספר
    בלילות בלי ירח בסוף הרחוב
    תודה שהקשבת שנשארת קרוב
    בבקשה רק תראה לי את הדרך לחזור
    תראה איך למרות הכל אני עדיין גיבור
    ותשמע אותי בשקט לוחש
    שאין בי עוד כוח אבל לא מתייאש

    לא היתה בי תוחלת שוב חיפשתי נחמה
    צללתי שוב במים רדודים
    כשחזרתי פצוע בסוף מלחמה
    סלחת וכיבסת ת'מדים

    כשהרגשתי לבד כשבכיתי בסתר
    כשברחתי ממך כמו תינוק מבית ספר
    בלילות בלי ירח בסוף הרחוב
    תודה שהקשבת שנשארת קרוב
    בבקשה רק תראה לי את הדרך לחזור
    תראה איך למרות הכל אני עדיין גיבור
    ותשמע אותי בשקט לוחש
    שאין בי עוד כוח אבל לא מתייאש

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • א מנותק
      א מנותק
      אחד מן המניין
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #687
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אלופת המוזיקהא מנותק
        אלופת המוזיקהא מנותק
        אלופת המוזיקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #688

        ווואווו תודה רבה
        ואולי יש למישו את המילים של קופא מקור של שרולי?
        אפילו לצרף צילום מסך מיוטיוב?
        זה מאוד יעזור תודה...

        אין על מוזיקהא תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אלופת המוזיקהא אלופת המוזיקה

          ווואווו תודה רבה
          ואולי יש למישו את המילים של קופא מקור של שרולי?
          אפילו לצרף צילום מסך מיוטיוב?
          זה מאוד יעזור תודה...

          אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
          #689

          @אלופת-המוזיקה
          קופא מקור:
          גריימן, תספר להם.
          הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובות
          שאנחנו משמחים לבבות
          אבל לפעמים...
          לפעמים לבבות קופאים
          לפעמים אין מילים
          לפעמים אין שורות ישרות
          אין הגיון במספרים אותיות הפוכות
          שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות
          אין משגיחים. אין
          יריות בצרורות אלף מחשבות
          אני חי אני מת חרדות של תובנות
          הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות
          סדרים גדולים,עדרים של חיילים.
          רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים
          נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את עצמי
          גם אלפים של מיילים נסעתי
          אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים.
          הלכתי ובאתי אני ועצמי סערות על הכביש המוביל בית אל
          או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא מקור

          פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור
          בוא תשמע איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור.

          שומע בום בום הפחד שר
          נוסע וום וום כי מה נשאר
          אפוקליפסה כי אין מחר
          ואין פוליסה הביטוח נגמר.
          טיפות יורדות אלו לא דמעות
          חזאי אמר שיש שטפונות
          וקר לי כל כל כך קר לי
          מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
          מה אני עושה
          בתוך טורנדו מטורף אני הוזה
          וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה
          מול כל העולם שצועקים לי שאני טועה.
          אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח
          כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק רותח
          מאבא ומאמא מהעולם האכזר
          ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • א מנותק
            א מנותק
            אחד מן המניין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #690
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דודו הענקד דודו הענק

              מילים לשיר "כלו עיני"
              של מנדל ראטה

              אין על מוזיקהא מנותק
              אין על מוזיקהא מנותק
              אין על מוזיקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #691
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דודו הענקד דודו הענק

                מילים לשיר "כלו עיני"
                של מנדל ראטה

                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #692

                @דודו-הענק מילות השיר:
                כָּלוּ עֵינַי לְאִמְרָתֶךָ לֵאמֹר מָתַי תְּנַחֲמֵנִי:
                כִּמְעַט כִּלּוּנִי בָאָרֶץ וַאֲנִי לֹא עָזַבְתִּי פִקֻּדֶיךָ:
                טאטע טוה שוין מיין תפילה צו הערן,
                קוק שוין צו מיינע טרערן,
                טוה שוין מיין ווייטאג איבערקערן,
                לאמיר שוין פון גלות פטור ווערן..

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • Y מנותק
                  Y מנותק
                  yaakov
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #693

                  מישהו יודע את המילים לשיר של בערי וועבער אהיים?
                  ווער ווייסט די ווערטער צו די ניגון אהיים פון בערי וועבער?

                  מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y yaakov

                    מישהו יודע את המילים לשיר של בערי וועבער אהיים?
                    ווער ווייסט די ווערטער צו די ניגון אהיים פון בערי וועבער?

                    מיאה ב.מ מנותק
                    מיאה ב.מ מנותק
                    מיאה ב.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #694

                    @yaakov אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    מישהו יודע את המילים לשיר של בערי וועבער אהיים?
                    ווער ווייסט די ווערטער צו די ניגון אהיים פון בערי וועבער?

                    ניין, יותר לא היה שום דבר
                    צרות של עצמנו תלמידי אהבים ירצו
                    מירושלים ויהיה
                    בבית

                    ניין, מער לא יכול להיות
                    ,מיט א שמייכעלע מתנה מירו ארומ אוהב אהיים
                    שיהיו ללכת
                    ירושלים על בויען א בית

                    "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מיאה ב.מ מיאה ב.

                      @yaakov אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      מישהו יודע את המילים לשיר של בערי וועבער אהיים?
                      ווער ווייסט די ווערטער צו די ניגון אהיים פון בערי וועבער?

                      ניין, יותר לא היה שום דבר
                      צרות של עצמנו תלמידי אהבים ירצו
                      מירושלים ויהיה
                      בבית

                      ניין, מער לא יכול להיות
                      ,מיט א שמייכעלע מתנה מירו ארומ אוהב אהיים
                      שיהיו ללכת
                      ירושלים על בויען א בית

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      yaakov
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #695

                      @מיאה-ב תודה אבל אני צריך באידיש לא בעברית 🙂

                      אין על מוזיקהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y yaakov

                        @מיאה-ב תודה אבל אני צריך באידיש לא בעברית 🙂

                        אין על מוזיקהא מנותק
                        אין על מוזיקהא מנותק
                        אין על מוזיקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #696

                        @yaakov
                        ניין, מער נישט קיין געוויין
                        ,צרות פון אונז אוועקגיין
                        אהיים וועלן מיר גיין
                        ירושלים אויפבויען א היים

                        ניין, מער נישט קיין געוויין
                        ,מיט א שמייכעלע וועסטו ארומגיין
                        אהיים וועלן מיר גיין
                        ירושלים אויפבויען א היים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • chagit03C מנותק
                          chagit03C מנותק
                          chagit03
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #697

                          אפשר את המילים לשיר של נפתלי קמפה לכשיפוצו?

                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                          (עדן מאירי)

                          אין על מוזיקהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • chagit03C chagit03

                            אפשר את המילים לשיר של נפתלי קמפה לכשיפוצו?

                            אין על מוזיקהא מנותק
                            אין על מוזיקהא מנותק
                            אין על מוזיקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #698

                            @chagit03
                            לכשיפוצו:
                            אימתי קאתי מר
                            לכשיפוצו מעיינותיך החוצה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • AdiA מנותק
                              AdiA מנותק
                              Adi
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #699

                              היי, אשמח למילים לשיר החד של יעקב שוואקי באנגלית it could be you
                              תודה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #700

                                https://miktzav.com/topic/800/%D7%99%D7%A2%D7%A7%D7%91-%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A7%D7%99/326

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  yaakov
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #701

                                  @גיטריסטית
                                  ירידה ירידה ירידה
                                  עליה עליה עליה
                                  ירידה ירידה ירידה ירידה
                                  לצורך עליה
                                  ירידה ירידה ירידה
                                  עליה עליה עליה
                                  ירידה ירידה ירידה ירידה
                                  לצורך עליה
                                  איין פיס לייג אראפ אראפ אראפ
                                  די צווייטע לייג ארויף ארויף
                                  א יעדער פאלט אמאל אראפ
                                  הייב דיך אויף ארויף
                                  אויב מען פאלט מען הייבט זיך אויף
                                  דאן ווערן זדונות נאך זכיות
                                  יעדע קוק'ל יעדע טריק'ל
                                  ווערט א הייליגער ארטיקל
                                  אך... געפאלן הייב זיך אויף
                                  דריי צוריק דעם שרויף
                                  הייב זיך אויף און גיי ווייטער
                                  (ווייטער ווייטער...)
                                  וויפיל מאל איך נעם זיך אונטער
                                  אין נאטור איז דא א ווינטער
                                  נישט אייביג די זון טוט שיינען
                                  מוז איך מיר שנעל דערמאנען
                                  אך... געפאלן הייב זיך אויף
                                  דריי צוריק דעם שרויף
                                  ירידה לצורך עליה
                                  •••
                                  ירידה ירידה
                                  לצורך עליה לצורך עליה
                                  ירידה ירידה
                                  עליה עליה...
                                  ירידה ירידה ירידה ירידה
                                  לצורך עליה
                                  ירידה ירידה ירידה
                                  עליה עליה עליה
                                  ירידה ירידה ירידה
                                  לצורך עליה
                                  איין פיס לייג אראפ אראפ אראפ
                                  די צווייטע לייג ארויף ארויף ארויף
                                  א יעדער פאלט אמאל
                                  צו שטייגן אויף ארויף
                                  ווען מען פאלט מען הייבט זיך אויף
                                  דאן ווערן זדונות נאך זכיות
                                  יעדע ברעקל יעדע פלעקל
                                  ווערט ווערט אט אט באלד עליות
                                  אך... געפאלן הייב זיך אויף
                                  דריי צוריק דעם שרויף
                                  הייב זיך אויף און גיי ווייטער
                                  (ווייטער ווייטער...)
                                  וויפיל מאל איך נעם זיך אונטער
                                  אין נאטור איז דא א ווינטער
                                  נישט אייביג די זון טוט שיינען
                                  מוז איך מיר שנעל דערמאנען
                                  אך... געפאלן הייב זיך אויף
                                  דריי צוריק דעם שרויף
                                  ירידה ירידה לצורך עליה
                                  ירידה ירידה לצורך עליה
                                  ירידה ירידה לצורך עליה
                                  לצורך עליה
                                  ירידה ירידה לצורך עליה
                                  ירידה ירידה לצורך עליה
                                  ירידה ירידה לצורך עליה
                                  לצורך עליה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • פ מנותק
                                    פ מנותק
                                    פישל 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #702
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • davidovskD מנותק
                                      davidovskD מנותק
                                      davidovsk
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #703

                                      אפשר את המילים של טאטעלע

                                      "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                                      ג'רארד ויי

                                      Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שיראלש שיראל

                                        @אייצ-ית
                                        L’chaim

                                        Can’t you see the world is turning
                                        Turning to ashes ’cause fire is burning
                                        Bad news, they make you feel like you can’t be happy
                                        And so I came to make you scream L’chaim

                                        We wanna thank everybody for coming out here Today
                                        It’s gonna be a wonderful wonderful wonderful event
                                        And hold on for motion sickness, please

                                        Ignore every situation and occupation
                                        Of all your happiness
                                        Just like a wedding or your Bar Mitzvah, be a Baal Simcha
                                        And shout with thankfulness
                                        Ok come on are you ready
                                        Ok come on are you ready
                                        Ok we are locked and steady
                                        Five, four, three
                                        You better stand for him
                                        You better rock for him
                                        You better love him, thank him
                                        Everybody now scream L’chaim

                                        Yea, Look
                                        Even if the world tells you different
                                        You can attain happiness and change in an instant
                                        Inner peace, real joy, no catch
                                        We live in disbelief ’cause we ain’t been there yet, check
                                        Like Avraham guided by the kishkas
                                        God brings the outcome, you only need a rib cage
                                        No walls, barriers and no blockage
                                        Just move straight ahead, don’t give yourself an option
                                        The time tick tocks and if you aint got a watch then
                                        Life passes by forgetting that he is watching
                                        To life
                                        Toast to the most high
                                        We celebrate life
                                        So L’chaim worldwide

                                        Ok come on are you ready
                                        Ok come on are you ready
                                        Ok we are locked and steady
                                        Five, four, three
                                        We gotta dance for him
                                        We wave our hands for him
                                        We better serve him, hear him
                                        Everybody now scream L’chaim

                                        Can’t you see the world is turning
                                        Turning to ashes ’cause fire is burning
                                        Bad news, they make you feel like you can’t be happy
                                        And so I came to make you scream L’chaim

                                        So put your hands up
                                        You better get up
                                        So put your hands up
                                        You better get up and scream

                                        מומחה לקליפיםמ מנותק
                                        מומחה לקליפיםמ מנותק
                                        מומחה לקליפים
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #704

                                        @שיראל אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        @אייצ-ית
                                        L’chaim

                                        Can’t you see the world is turning
                                        Turning to ashes ’cause fire is burning
                                        Bad news, they make you feel like you can’t be happy
                                        And so I came to make you scream L’chaim

                                        We wanna thank everybody for coming out here Today
                                        It’s gonna be a wonderful wonderful wonderful event
                                        And hold on for motion sickness, please

                                        Ignore every situation and occupation
                                        Of all your happiness
                                        Just like a wedding or your Bar Mitzvah, be a Baal Simcha
                                        And shout with thankfulness
                                        Ok come on are you ready
                                        Ok come on are you ready
                                        Ok we are locked and steady
                                        Five, four, three
                                        You better stand for him
                                        You better rock for him
                                        You better love him, thank him
                                        Everybody now scream L’chaim

                                        Yea, Look
                                        Even if the world tells you different
                                        You can attain happiness and change in an instant
                                        Inner peace, real joy, no catch
                                        We live in disbelief ’cause we ain’t been there yet, check
                                        Like Avraham guided by the kishkas
                                        God brings the outcome, you only need a rib cage
                                        No walls, barriers and no blockage
                                        Just move straight ahead, don’t give yourself an option
                                        The time tick tocks and if you aint got a watch then
                                        Life passes by forgetting that he is watching
                                        To life
                                        Toast to the most high
                                        We celebrate life
                                        So L’chaim worldwide

                                        Ok come on are you ready
                                        Ok come on are you ready
                                        Ok we are locked and steady
                                        Five, four, three
                                        We gotta dance for him
                                        We wave our hands for him
                                        We better serve him, hear him
                                        Everybody now scream L’chaim

                                        Can’t you see the world is turning
                                        Turning to ashes ’cause fire is burning
                                        Bad news, they make you feel like you can’t be happy
                                        And so I came to make you scream L’chaim

                                        So put your hands up
                                        You better get up
                                        So put your hands up
                                        You better get up and scream

                                        אפשר תרגום לעברית

                                        תעקבו אחרי
                                        עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

                                        https://katzr.net/601f34

                                        תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • davidovskD davidovsk

                                          אפשר את המילים של טאטעלע

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          yaakov
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #705
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול