דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 412.3k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מחשב נייד

    למשהו יש את המילים של "שעריך" מהדיסק השפעות של מבד?

    מיכל cמ מנותק
    מיכל cמ מנותק
    מיכל c
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #798

    @מחשב-נייד מקוה שזה זה
    שְעָרֶיָך הֵם ּדֹופְקִים כַעֲנִיִים וְדַלִים,
    הַקְשִיבָה אָדֹון לְקֹול שַוְעָתָם, וְלִמְכֹון
    שִבְתך הַשָמַיִם תַעֲלֶה תְפִלָתָם.
    )מתוך סליחות(

    אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • רבקי כהןר רבקי כהן

      פוסט זה נמחק!

      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #799
      פוסט זה נמחק!
      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ב. ב.ב ב. ב.

        פוסט זה נמחק!

        טיטוט מנותק
        טיטוט מנותק
        טיטו
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #800

        @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        @רבקי-כהן יש לי אבל לא בטוחה שמותר להעלות כאן, כי את השיר אסור להעלות.
        אם @צוות-פיקוח יאשר - אעלה בשמחה

        אם אני לא טועה אז אסרו את השיר בפורום ולא רק את הקליפ מה שאומר שגם את המילים אסור. אם מישהו מאלה שאסרו את השיר בצוות פיקוח יחליט אחרת אז יגידו את זה. נכון לעכשיו לא להעלות ואם אפשר לא לדון בזה כי כבר דנו בזה ומחקנו עקב ריבוי לשון הרע וספאם...

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מוזיקת טורבומ מנותק
          מוזיקת טורבומ מנותק
          מוזיקת טורבו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #801
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוזיקת טורבומ מנותק
            מוזיקת טורבומ מנותק
            מוזיקת טורבו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #802
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
              #803

              אפשר את המילים לשירים: אבא של מרדכי שפירא ומכתב למורה (של חנן בן ארי)

              תודה רבה!

              טוב להציץ
              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

              TALYT מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                אפשר את המילים לשירים: אבא של מרדכי שפירא ומכתב למורה (של חנן בן ארי)

                תודה רבה!

                TALYT מנותק
                TALYT מנותק
                TALY
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #804

                @חיה-במקרנצ-יק-0

                מכתב למורה - חנן בן ארי
                מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                ואולי כבר שכחת
                יותר מידי שנים שלא מצאתי את הטעם
                לספר שהצלחת
                כשאף אחד לא האמין בי
                רק אתה השכלת לדבר אל הסלע
                כשאף אחד לא האזין לי רק אתה הקשבת
                וריפאת בי פצע
                ולא הספקתי מעולם לומר לך תודה
                לו רק ידעת איך בי נגעת
                אתה המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                אל תשכח יש בך כוח
                להמשיך ולהחיות
                בבית הספר הישן מפקיד את בני בשער
                ורואה את פניך
                הזמן עבר כמו שיעור שלא נגמר אף פעם
                ונראה שעייפת
                מתלמידים שציננו את האש ואת הטעם
                לא ראו מה נתת
                אך יום יבוא וגם הם יכתבו לך תודה
                לו רק ידעת איך בם נגעת
                אתה המלאך שנתן להם כוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                בשליחות מי יצאת הן תזכור לעורר נשמות
                על הזכות שחינכת בתוך דור שמביא גאולה אנא שמור
                על ליבך פועם וחי אל תאמר אף פעם די
                אתה שינית את חיי לו רק ידעת
                המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                לא אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                רק רציתי להודות!

                מוזיקת טורבומ תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • TALYT TALY

                  @חיה-במקרנצ-יק-0

                  מכתב למורה - חנן בן ארי
                  מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                  ואולי כבר שכחת
                  יותר מידי שנים שלא מצאתי את הטעם
                  לספר שהצלחת
                  כשאף אחד לא האמין בי
                  רק אתה השכלת לדבר אל הסלע
                  כשאף אחד לא האזין לי רק אתה הקשבת
                  וריפאת בי פצע
                  ולא הספקתי מעולם לומר לך תודה
                  לו רק ידעת איך בי נגעת
                  אתה המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                  אל תשכח יש בך כוח
                  להמשיך ולהחיות
                  בבית הספר הישן מפקיד את בני בשער
                  ורואה את פניך
                  הזמן עבר כמו שיעור שלא נגמר אף פעם
                  ונראה שעייפת
                  מתלמידים שציננו את האש ואת הטעם
                  לא ראו מה נתת
                  אך יום יבוא וגם הם יכתבו לך תודה
                  לו רק ידעת איך בם נגעת
                  אתה המלאך שנתן להם כוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                  אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                  בשליחות מי יצאת הן תזכור לעורר נשמות
                  על הזכות שחינכת בתוך דור שמביא גאולה אנא שמור
                  על ליבך פועם וחי אל תאמר אף פעם די
                  אתה שינית את חיי לו רק ידעת
                  המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                  לא אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                  מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                  רק רציתי להודות!

                  מוזיקת טורבומ מנותק
                  מוזיקת טורבומ מנותק
                  מוזיקת טורבו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #805

                  @TALY אפשר את המילים של חופשי ומאושר של יאיר אלייצור ומאמא של שרולי ברונכר ואליה והב

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                    אפשר את המילים לשירים: אבא של מרדכי שפירא ומכתב למורה (של חנן בן ארי)

                    תודה רבה!

                    מיכל cמ מנותק
                    מיכל cמ מנותק
                    מיכל c
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #806

                    @חיה-במקרנצ-יק-0
                    את "אבא" כתבה התמלילנית הטובה בעולם מירי ישראלי, מרדכי שפירא כתב לו לחן, ודניאל קפלר את כל השאר.

                    מחפש אותך מאחורי העצים

                    מאחורי כל הדברים הקשים

                    הסתרת את פניך זה מפחיד נורא

                    אבא אמצא אותך

                    אבא טאטע Father

                    Please don't hide from me

                    אל תסתר פניך ממני

                    ויש זמנים שאני לא יכול יותר

                    ליהודי קשה לחיות בתוך הסתר

                    רוצה לראות אותך כל רגע בחיי

                    האר פניך אל בניך הקוראים

                    אין לנו כוח לשחק במחבואים

                    אולי תצא ותתגלה כבר לכולם

                    מלוך על כל העולם

                    אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                    מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מיכל cמ מיכל c

                      @חיה-במקרנצ-יק-0
                      את "אבא" כתבה התמלילנית הטובה בעולם מירי ישראלי, מרדכי שפירא כתב לו לחן, ודניאל קפלר את כל השאר.

                      מחפש אותך מאחורי העצים

                      מאחורי כל הדברים הקשים

                      הסתרת את פניך זה מפחיד נורא

                      אבא אמצא אותך

                      אבא טאטע Father

                      Please don't hide from me

                      אל תסתר פניך ממני

                      ויש זמנים שאני לא יכול יותר

                      ליהודי קשה לחיות בתוך הסתר

                      רוצה לראות אותך כל רגע בחיי

                      האר פניך אל בניך הקוראים

                      אין לנו כוח לשחק במחבואים

                      אולי תצא ותתגלה כבר לכולם

                      מלוך על כל העולם

                      מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #807
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • עדיניע מנותק
                        עדיניע מנותק
                        עדיני
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #808

                        הייי אפשר את המילים לשיר פותח את ידך של ותן חלקינו????

                        נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • עדיניע עדיני

                          הייי אפשר את המילים לשיר פותח את ידך של ותן חלקינו????

                          נעמי16נ מנותק
                          נעמי16נ מנותק
                          נעמי16
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #809

                          @עדיני בבקשה😊
                          פותח את ידיך
                          אל תעזבני תחזיק לי תיד
                          יותר מידי זמן שנשארתי לבד
                          פקח לי עיניים לראות קצת שמיים
                          לדעת אתה ואני זה אחד

                          אל תשכחני תיתן לי מזל
                          שנים שהלב בלי הראש מבולבל
                          בחרתי אליך ומה בלעדיך
                          שמע את קולי מעכשיו עד בכלל
                          פותח את ידיך
                          ומשביע לכל חי רצון
                          תן מאורך הכל פה שלך
                          להיות קרוב קרוב

                          פותח את ידיך
                          ומשביע לכל חי רצון
                          תן מאורך הכל פה שלך
                          להיות קרוב היום

                          אל תרחיקני הלכתי מספיק
                          איך נשמה יכולה להחזיק
                          צמא למים חשוך פה עדיין
                          לא הרמתי ידיים יש לי אותך

                          אל תשליכני גם לא בנעוריי
                          ותן חלקנו כל יום הלוואי
                          לך השפתיים רגע או שניים
                          נפשי בינתיים כותבת לך

                          פותח את ידיך
                          ומשביע לכל חי רצון
                          תן מאורך הכל פה שלך
                          להיות קרוב קרוב

                          פותח את ידיך
                          ומשביע לכל חי רצון
                          תן מאורך הכל פה שלך
                          להיות קרוב היום

                          יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #810

                            @תהילוש-0
                            ראיתי שביקשת את המילים לשיר "שערי שמיים" רק שלא ביקשת במקום הנכון...

                            שַׁעֲרֵי שָׁמַֽיִם פְּתַח וְאוֹצָרְךָ הַטּוֹב לָֽנוּ תִפְתַּח
                            שְׁעָרֶיךָ הֵם דּוֹפְקִים כַּעֲנִיִּים וְדַלִּים
                            צָקוּן לַחֲשָׁם קְשׁוֹב יָהּ שׁוֹכֵן מְעֻלִּים
                            כִּי אַתָּה רַב סְלִיחוֹת וּבַעַל הָרַחֲמִים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ויוושו מנותק
                              ויוושו מנותק
                              ויווש
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #811

                              אפשר את המילים לשיר 'סלחתי' של רולי דיקמן

                              "ללב שלנו אין הנחות😞
                              אין מבצעים❌
                              ואם שברת💔שילמת!"💰

                              ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ויוושו ויווש

                                אפשר את המילים לשיר 'סלחתי' של רולי דיקמן

                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #812

                                @ויווש
                                IMG_20220925_114803.jpg

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מתורפתמ מנותק
                                  מתורפתמ מנותק
                                  מתורפת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #813

                                  אפשר מילים לשיר של אלעזר ושרולי כמו שאתה?

                                  מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מתורפתמ מתורפת

                                    אפשר מילים לשיר של אלעזר ושרולי כמו שאתה?

                                    מיאה ב.מ מנותק
                                    מיאה ב.מ מנותק
                                    מיאה ב.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #814

                                    @מתורפת אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    אפשר מילים לשיר של אלעזר ושרולי כמו שאתה?

                                    בית א':
                                    בוא כמו שאתה
                                    שבור מבפנים מחביא חטאים
                                    בוא כמו שאתה
                                    שרוט בפנים מדמם הפסדים
                                    אל תפחד אני ארים אותך מהאדמה
                                    אל תפחד אני אוהב אותך בדיוק...

                                    פזמון:
                                    כמו שאתה, כמו שאתה
                                    אני לא רוצה לתקן אותך
                                    רוצה רק לנחם ולחבק אותך באהבה

                                    כמו שאתה, כמו שאתה
                                    אתה יפה עם הפגמים שלך
                                    תמיד תזכור תמיד אתה הבן שלי
                                    כמו שאתה

                                    בית ב':
                                    בוא כמו שאתה
                                    שבע מלחמות למוד כשלונות
                                    בוא כמו שאתה
                                    אנושי עד כאב עם רסיסים של הלב
                                    אל תפחד אני ארים אותך מהאדמה
                                    אל תפחד אני אוהב אותך בדיוק...

                                    "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • גיטריסטיתג מנותק
                                      גיטריסטיתג מנותק
                                      גיטריסטית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #815
                                      פוסט זה נמחק!
                                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ישראל aי מנותק
                                        ישראל aי מנותק
                                        ישראל a
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #816

                                        אפשר מילים לשיר אבי אילסון יש לי הכל

                                        קצת מן הקצב, דוחה הרבה מן העצב!!!

                                        TALYT ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ישראל aי ישראל a

                                          אפשר מילים לשיר אבי אילסון יש לי הכל

                                          TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #817

                                          @ישראל-a אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          אפשר מילים לשיר אבי אילסון יש לי הכל

                                          תן לי להיות בפנים שמח
                                          ת'כוח לנצח את כל העולם
                                          ושתמיד אוכל לראות
                                          כל מה שמסתתר נעלם

                                          תן לי שמיים שצבועים כחול ואהבה
                                          כמו חול על הים שמה שיש לי ישאר
                                          ושאודה על מה שקיים

                                          ואיך תמיד אליי זה חוזר
                                          אני מתעורר אבל העיניים עצומות
                                          חולם שאני רוצה עוד יותר
                                          אבל באמת אפשר לראות
                                          שכלום לא חסר כל יום שעובר
                                          כי יש לי הכל

                                          לא לפחד מגשר צר מאוד
                                          לזרוק ת'דאגות אל הים
                                          ליפול לקום ושוב לראות
                                          הכל זה לטובה בעולם

                                          שרק נשמור על היקר מכול
                                          שנתאחד ביחד כולם
                                          שיתחברו הלבבות
                                          ואז נאיר את כל העולם


                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול