דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מי לדעתכם הדור הבא של כלל המוזיקה הישראלית החסידית והמזרחית.

מי לדעתכם הדור הבא של כלל המוזיקה הישראלית החסידית והמזרחית.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
83 פוסטים 29 כותבים 3.9k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • HHKKKKH HHKKKK

    יצא לי לחשוב לאחרונה מי יהיה הדור הבא אחרי פריד ריבו וכו'

    אני יתחיל -לדעתי-נהוראי אריאלי ימשיך ויפרוץ עוד רחוק
    יהודה שמעה עם עתיד גדול קול מיוחד-אם הוא ישקיע יגיע רחוק
    קיצור! הבנתם כתבו ת'רעניונות שלכם.

    הלב שליה מנותק
    הלב שליה מנותק
    הלב שלי
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2
    פוסט זה נמחק!
    HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • הלב שליה הלב שלי

      פוסט זה נמחק!

      HHKKKKH מנותק
      HHKKKKH מנותק
      HHKKKK
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
      #3

      @הלב-שלי אמר במי לדעתכם הדור הבא של כלל המוזיקה הישראלית והחסידית.:

      @hhkkkk יהודה שמעה הזה חרדי בכלל כי ראיתי כמה תמונות שלא שגרמו לי להטיל בכך ספק
      בכל אופן לפי דעתי ענק הזמר החסידי יהיה זאנוויל ויינברגר או מוטי שטיינמץ ובסגנון של ריבו יש את בן ארזה ועוד כמה

      יהודה שמעה חרדי -ספר בבני ברק יש לו את מספרת ''יהודל'ה'' רח' ראב''ד ,קול ערב -בדרכו לאלבום, אם ישקיע יפרוץ

      ואגב-ג''א חושב שבן ארזה להיט!!!

      ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א רקידה'לעא מנותק
        א רקידה'לעא מנותק
        א רקידה'לע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        מהמלחינים אז לדעתי הערשי וויינבערגער הוא יוסי גרין של הדור הבא!

        ניגון חסידי מחזק את התקווה והביטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה.
        ~הרבי הרש''ב

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
          #5

          בוסקילהה הוא בהחלט אחד שיתן המשך למוזיקה המזרחית , על הצד הכי טוב .
          פשוט כייף לראות צעירים כאלו!!

          עכשיו שמתי לב שבעצם בכותרת לא הכניסו מזרחית😣

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • מיתרמ מנותק
            מיתרמ מנותק
            מיתר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            טוב כבר הזכירו את השם הזה אבל ללא ספק דוד בן ארזה

            אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • HHKKKKH HHKKKK

              יצא לי לחשוב לאחרונה מי יהיה הדור הבא אחרי פריד ריבו וכו'

              אני יתחיל -לדעתי-נהוראי אריאלי ימשיך ויפרוץ עוד רחוק
              יהודה שמעה עם עתיד גדול קול מיוחד-אם הוא ישקיע יגיע רחוק
              קיצור! הבנתם כתבו ת'רעניונות שלכם.

              שרת הרוקש מנותק
              שרת הרוקש מנותק
              שרת הרוק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              אני לא מצליחה לראות את הדור הבא של המוזיקה 😞

              ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

              HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שרת הרוקש שרת הרוק

                אני לא מצליחה לראות את הדור הבא של המוזיקה 😞

                HHKKKKH מנותק
                HHKKKKH מנותק
                HHKKKK
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @שרת-הרוק חבל!!
                אני רואה המון!!!

                ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • HHKKKKH HHKKKK

                  @שרת-הרוק חבל!!
                  אני רואה המון!!!

                  שרת הרוקש מנותק
                  שרת הרוקש מנותק
                  שרת הרוק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @hhkkkk ברור שיהיה דור המשך (אולי גם מוצלח, אני לא יודעת), זה בגלל שאני לא מעודכנת ולא מכירה את השמות הצעירים.

                  ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                  HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שרת הרוקש שרת הרוק

                    @hhkkkk ברור שיהיה דור המשך (אולי גם מוצלח, אני לא יודעת), זה בגלל שאני לא מעודכנת ולא מכירה את השמות הצעירים.

                    HHKKKKH מנותק
                    HHKKKKH מנותק
                    HHKKKK
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @שרת-הרוק אמר במי לדעתכם הדור הבא של כלל המוזיקה הישראלית והחסידית.:

                    @hhkkkk ברור שיהיה דור המשך (אולי גם מוצלח, אני לא יודעת), זה בגלל שאני לא מעודכנת ולא מכירה את השמות הצעירים.

                    אני מאד משתדל לשמוע ת'צעירים יש מהם רבים מוצלחים קולית רק אין ךהם פירסום וחבל!

                    ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                    שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • HHKKKKH HHKKKK

                      @שרת-הרוק אמר במי לדעתכם הדור הבא של כלל המוזיקה הישראלית והחסידית.:

                      @hhkkkk ברור שיהיה דור המשך (אולי גם מוצלח, אני לא יודעת), זה בגלל שאני לא מעודכנת ולא מכירה את השמות הצעירים.

                      אני מאד משתדל לשמוע ת'צעירים יש מהם רבים מוצלחים קולית רק אין ךהם פירסום וחבל!

                      שרת הרוקש מנותק
                      שרת הרוקש מנותק
                      שרת הרוק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרת הרוק
                      #11

                      @hhkkkk אני מאוד אוהבת את הלהקות של פעם יותר, ולא מתחברת לסגנון של היום, מקווה שעוד 20 שנה תיהיה מוזיקה מוצלחת. (למרות שבאמת חבל על זמרים צעירים ומוכשרים שאין להם פרסום)

                      ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • HHKKKKH מנותק
                        HHKKKKH מנותק
                        HHKKKK
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @שרת-הרוק אמר במי לדעתכם הדור הבא של כלל המוזיקה הישראלית והחסידית.:

                        מקווה שעוד 20 שנה תיהיה מוזיקה מוצלחת. (

                        המוזיקה רק הולכת ודועכת וניהית אלקטרונית ,
                        למי שמתחבר לפעם זה פחות הולך...

                        ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                        Shlomo HabaniS תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • HHKKKKH HHKKKK

                          @שרת-הרוק אמר במי לדעתכם הדור הבא של כלל המוזיקה הישראלית והחסידית.:

                          מקווה שעוד 20 שנה תיהיה מוזיקה מוצלחת. (

                          המוזיקה רק הולכת ודועכת וניהית אלקטרונית ,
                          למי שמתחבר לפעם זה פחות הולך...

                          Shlomo HabaniS מנותק
                          Shlomo HabaniS מנותק
                          Shlomo Habani
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Shlomo Habani
                          #13

                          @hhkkkk בע"ה עוד יהיה כאלה שלא ילכו עם האלקטרוני כמה כבר אפשר לשמוע את זה
                          אני מקווה שאני לא אופטימי מידיי 😄

                          בונקרב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • Shlomo HabaniS Shlomo Habani

                            @hhkkkk בע"ה עוד יהיה כאלה שלא ילכו עם האלקטרוני כמה כבר אפשר לשמוע את זה
                            אני מקווה שאני לא אופטימי מידיי 😄

                            בונקרב מנותק
                            בונקרב מנותק
                            בונקר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בונקר
                            #14

                            @shlomo-habani למה, דווקא נחמד
                            הבעיה שבקצב הזה לא ישארו שירי רגש...

                            "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                            [ממעמקים גד אלבז]

                            Shlomo HabaniS HHKKKKH 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • בונקרב בונקר

                              @shlomo-habani למה, דווקא נחמד
                              הבעיה שבקצב הזה לא ישארו שירי רגש...

                              Shlomo HabaniS מנותק
                              Shlomo HabaniS מנותק
                              Shlomo Habani
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @בונקר מה נחמד שיוצרים מוזיקה אלקטרונית????
                              אני לא סובל את המוזיקה הזאת מבין האומניות שקיימות במוזיקה לדעתי היא נמצאת בתחתית (רציתי להגיד שאין בזה אומנות אבל אחרי שאתה שומע כמה ביצועים ממש גרועים אז אתה מבין שיש בזה קצת) אני בכלל אוהב מטאל תופים בס וגיטרות חשמליות בלי שום תיכנות של מוזיקה

                              HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • בונקרב בונקר

                                @shlomo-habani למה, דווקא נחמד
                                הבעיה שבקצב הזה לא ישארו שירי רגש...

                                HHKKKKH מנותק
                                HHKKKKH מנותק
                                HHKKKK
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @בונקר יש מקצת אלקטרוני שיש בהם מן הרגש.

                                ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                בונקרב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Shlomo HabaniS Shlomo Habani

                                  @בונקר מה נחמד שיוצרים מוזיקה אלקטרונית????
                                  אני לא סובל את המוזיקה הזאת מבין האומניות שקיימות במוזיקה לדעתי היא נמצאת בתחתית (רציתי להגיד שאין בזה אומנות אבל אחרי שאתה שומע כמה ביצועים ממש גרועים אז אתה מבין שיש בזה קצת) אני בכלל אוהב מטאל תופים בס וגיטרות חשמליות בלי שום תיכנות של מוזיקה

                                  HHKKKKH מנותק
                                  HHKKKKH מנותק
                                  HHKKKK
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @shlomo-habani סגנון פודולינסקי?

                                  ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                  Shlomo HabaniS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • HHKKKKH HHKKKK

                                    @בונקר יש מקצת אלקטרוני שיש בהם מן הרגש.

                                    בונקרב מנותק
                                    בונקרב מנותק
                                    בונקר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בונקר
                                    #18

                                    @hhkkkk
                                    יש לך משהו להעלות, [נשמע מוזר]

                                    @shlomo-habani אמר במי לדעתכם הדור הבא של כלל המוזיקה הישראלית והחסידית.:

                                    @בונקר מה נחמד שיוצרים מוזיקה אלקטרונית????

                                    על טעם וריח אין להתווכח

                                    "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                                    [ממעמקים גד אלבז]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • HHKKKKH HHKKKK

                                      @shlomo-habani סגנון פודולינסקי?

                                      Shlomo HabaniS מנותק
                                      Shlomo HabaniS מנותק
                                      Shlomo Habani
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @hhkkkk לא מכיר אותו אני לצערי לא שומע כמעט מוזיקה חרדית כבר באזור ה4-5 שנים בעיקר שומע לועזית שם יש מלא להקות שמתעסקות עם הזאנר הזה

                                      HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Shlomo HabaniS Shlomo Habani

                                        @hhkkkk לא מכיר אותו אני לצערי לא שומע כמעט מוזיקה חרדית כבר באזור ה4-5 שנים בעיקר שומע לועזית שם יש מלא להקות שמתעסקות עם הזאנר הזה

                                        HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKK
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @shlomo-habani אבי-פדולינסקי-בסינגל-חדש-נשמות-אבודות.mp3

                                        @shlomo-habani אמר במי לדעתכם הדור הבא של כלל המוזיקה הישראלית והחסידית.:

                                        לא מכיר אותו אני לצערי לא שומע כמעט מוזיקה חרדית כבר באזור ה4-5 שנים בעיקר שומע לועזית שם יש מלא להקות שמתעסקות עם הזאנר הזה

                                        קח אחד ושמע👆 👂

                                        ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                        Shlomo HabaniS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • HHKKKKH HHKKKK

                                          @shlomo-habani אבי-פדולינסקי-בסינגל-חדש-נשמות-אבודות.mp3

                                          @shlomo-habani אמר במי לדעתכם הדור הבא של כלל המוזיקה הישראלית והחסידית.:

                                          לא מכיר אותו אני לצערי לא שומע כמעט מוזיקה חרדית כבר באזור ה4-5 שנים בעיקר שומע לועזית שם יש מלא להקות שמתעסקות עם הזאנר הזה

                                          קח אחד ושמע👆 👂

                                          Shlomo HabaniS מנותק
                                          Shlomo HabaniS מנותק
                                          Shlomo Habani
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Shlomo Habani
                                          #21

                                          @hhkkkk שמעתי זה לא בדיוק מטאל וגם זה בלדה ולא רועש במיוחד אז קשה לדעת לפי זה אבל זה יותר נוטה לבלדת רוק מאשר למטאל
                                          לדוגמא השיר עושים תשובה של דני ממן (שוואקי אחר כך עשה קאבר) הוא מטאל ישראלי אני פחות מתחבר לישראלי כי הוא עדין מידי אלא לאמריקאי או לארופאי שהוא יותר אגרסיבי יכול להיות שליום השמיני יש משהו פשוט לא זוכר כי הם שרים מלא ז'אנרים

                                          אבל גם זה טוב כיף לראות זמר עם גיטרה חשמלית ביד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול